Wel degelijk konijnen toch?quote:Op maandag 30 december 2013 07:38 schreef TLC het volgende:
Het waren hazen Hans, geen konijnediertjes
Gelukkig deed diens album Gracelandquote:Op maandag 30 december 2013 07:39 schreef Ferdo het volgende:
Nummer 1-hit, dat is zijn maatje nooit gelukt in Nederland.
Dat zeker wel.quote:Op maandag 30 december 2013 07:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gelukkig deed diens album Gracelandhet als album wel fantastisch
Dat is het ook. Elke seconde is er een te veel.quote:Op maandag 30 december 2013 07:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eén keer per week vind ik trouwens nog teveel. Die vier minuten in de Top 2000 eigenlijk al.
Jaquote:Op maandag 30 december 2013 07:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Moeten jullie trouwens verder ook nog werken ofzo vandaag? Ik ben uiteraard niet vrijwillig zo vroeg opgestaan.
Aan het werk, met de radio binnen hand- en gehoorbereik.quote:Op maandag 30 december 2013 07:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Moeten jullie trouwens verder ook nog werken ofzo vandaag? Ik ben uiteraard niet vrijwillig zo vroeg opgestaan.
Mazzel!quote:Op maandag 30 december 2013 07:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik spring onder de douche en dan richting werk. Groetjes!![]()
Mooi nummer en in mijn herrinering waren het wel degelijk hazen, maarja ik word ook n dagje ouderquote:Op maandag 30 december 2013 07:54 schreef Ferdo het volgende:
Nog steeds genoeg mensen die Frank boeiend vinden.
Werkze.quote:Op maandag 30 december 2013 07:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik spring onder de douche en dan richting werk. Groetjes!![]()
Net als de twee die er nog van hem aankomen trouwens.quote:Op maandag 30 december 2013 07:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Mooi nummer en in mijn herrinering waren het wel degelijk hazen, maarja ik word ook n dagje ouder
Ook goeiemorgen!quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 08:05 schreef Ferdo het volgende:
Na dit uur zijn we van Nick en Simon af.![]()
Zijn we al van Blof afquote:Op maandag 30 december 2013 08:05 schreef Ferdo het volgende:
Na dit uur zijn we van Nick en Simon af.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |