twitter:JensonButton twitterde op donderdag 09-01-2014 om 21:29:44#Jenson22 great memories, looking forward to making a few more. #22WDC2009 reageer retweet
Leuk zeg!! Waar is dat?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:33 schreef DutchTrain het volgende:
Om het F1 jaar goed te beginnen, ben ik afgelopen weekend even langs geweest bij de Fernando Alonso Collection. Absoluut een aanrader als je in de buurt bent. Al zijn bekers, auto's en pakken staan er, evenals modelauto's, films en wat uitleg over formule 1 in het algemeen.
Mooi om eens alle F1 auto's van 2003 tot heden naast elkaar te zien staan en de veranderingen te zien in chassis, diffusers, uitlaatsystemen, voorvleugels etc.
Wat fotootjes >>hier<<
Madrid. Goed te combineren dus met een bezoekje aan de F1 test in Jerez eind van de maandquote:
Dat was ooit een TRV topicquote:ps ook wel leuk, dat mapje belspel...
Ergens jammer dat Jenson geen Desmond heet.. Desmond 22quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:33 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:JensonButton twitterde op donderdag 09-01-2014 om 21:29:44#Jenson22 great memories, looking forward to making a few more. #22WDC2009 reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:48 schreef SiGNe het volgende:
Wel tof om die F1 memories te zien, ik zag daar ook een foto van Niki Lauda, Fittipaldi en Reggazoni, gister heb ik de film Rush gezien waar Lauda en Reggazoni ook te zien zijn, geweldige film en een must-see voor de F1 liefhebber!
Ik had al redelijk wat respect voor Niki Lauda maar naar het zien van die film is dat respect alleen maar gegroeid.
42 dagen nadat je 1 minuut in een brandende wagen hebt gezeten weer racen en dan nog winnen ook.. held![]()
En 't is dat ie in Japan stopte omdat het eigenlijk te gevaarlijk was anders had ie dat jaar nog wereldkampioen geworden ook.. op slechts 1 punt verloren van James Hunt ondanks de gemistte races en de race waar ie zelf uitstapte ondanks dat ie wist dat het 'm z'n kampioenschap kon kosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:26 schreef Sally het volgende:
[..]Rush
Ook pas gezien.
Weet weinig over die tijd (duh: het is rond mijn geboorte geweest), dus dit was leuk om eens te kijken
Ex-vriend die me introduceerde into F1, is vernoemd naar Lauda.
Z'n vrouw in de film (Olivia Wilde) is voor mij geen hapje maar een flinke maaltijd waar je meerdere dagen van kan etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Overigens is haar echte achternaam Cockburn, ik snap dat wel)
Ik was zelf 2 ten tijde van die periode in de F1 geschiedenis, te jong om het te weten.
Ik was denk ik een jaar of 8 toen ik m'n eerste F1 wedstrijd zag, vooral Prost en Senna zijn me erg bijgebleven.
Mijn ouders vonden de F1 maar 'geldverspillend en milieuvervuilend', dus als kind niet meegekeken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Z'n vrouw in de film (Olivia Wilde) is voor mij geen hapje maar een flinke maaltijd waar je meerdere dagen van kan eten
(Overigens is haar echte achternaam Cockburn, ik snap dat wel)
Ik was zelf 2 ten tijde van die periode in de F1 geschiedenis, te jong om het te weten.
Ik was denk ik een jaar of 8 toen ik m'n eerste F1 wedstrijd zag, vooral Prost en Senna zijn me erg bijgebleven.
Gooi het in de columnsubmit zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden de F1 maar 'geldverspillend en milieuvervuilend', dus als kind niet meegekeken.
Maar over Senna op Imola 1994 kan ik nog een heel verhaal opschrijven... Dat was mijn studententijd. En ik had 'als behang' de tv aanstaan bij het studeren. . . . .
Andere keer. "Trusten, lieve kijkbuiskindertjes. Oogjes dicht, en snaveltjes toe."
Voor FOK!sport?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gooi het in de columnsubmit zou ik zeggen.
Dus? Een column mag overal over gaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Voor FOK!sport?
En ik een column schrijven? Het is een waargebeurd verhaal.
Hah die F1 auto uit 2003 mist er... Qua kleuren staat ie er wel maar de vorm klopt niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:33 schreef DutchTrain het volgende:
Om het F1 jaar goed te beginnen, ben ik afgelopen weekend even langs geweest bij de Fernando Alonso Collection. Absoluut een aanrader als je in de buurt bent. Al zijn bekers, auto's en pakken staan er, evenals modelauto's, films en wat uitleg over formule 1 in het algemeen.
Mooi om eens alle F1 auto's van 2003 tot heden naast elkaar te zien staan en de veranderingen te zien in chassis, diffusers, uitlaatsystemen, voorvleugels etc.
Wat fotootjes >>hier<<
Ook niet alle Ferrari's staan er, maar zeker een mooie expositiequote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:47 schreef nils7 het volgende:
Hah die F1 auto uit 2003 mist er... Qua kleuren staat ie er wel maar de vorm klopt niet.
Is wel de auto van zn eerste overwinning.
Verder ziet t er super uit
Bronquote:2014 F1 entry list so far in numerical order:
# Driver Team/Car
1 Sebastian Vettel Red Bull-Renault
3 Daniel Ricciardo Red Bull-Renault
6 Nico Rosberg Mercedes
7 Kimi Raikkonen Ferrari
8 Romain Grosjean Lotus-Renault
11 Sergio Perez Force India-Mercedes
13 Pastor Maldonado Lotus-Renault
14 Fernando Alonso Ferrari
17 Jules Bianchi Marussia-Ferrari
19 Felipe Massa Williams-Mercedes
20 Kevin Magnussen McLaren-Mercedes
21 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari
22 Jenson Button McLaren-Mercedes
25 Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault
26 Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault
27 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes
44 Lewis Hamilton Mercedes
77 Valtteri Bottas Williams-Mercedes
99 Adrian Sutil Sauber-Ferrari
Tof dat iemand die bijgelovige crap niet gelooft en gewoon nr 13 paktquote:
Yup, hoopte al dat er een coureur zou zijn die dat nummer zou nemen. En gelukkig is er één.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tof dat iemand die bijgelovige crap niet gelooft en gewoon nr 13 pakt
Laat hem dan maar 42 nemen.quote:
Wat is er zo bijzonder aan 27 in F1?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef LWD-Godius het volgende:
27 voor Hulkenberg, wel mooi en zeker een waardige drager van het nummer.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan 27 in F1?
Volgens mij is 13 helemaal geen issue in die contreien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tof dat iemand die bijgelovige crap niet gelooft en gewoon nr 13 pakt
Op die manier.quote:
Er is niet één nummer waarvan je achteraf kan zeggen, daar lag het aan! Hoewel, 2 en 4...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij is 13 helemaal geen issue in die contreien.
quote:2 Ayrton Senna
32 Roland Ratzenberger
8 Elio de Angelis
32 Riccardo Paletti
22 Patrick Depailler
6 Ronnie Peterson
45 Brian McGuire
16 Tom Pryce
28 Mark Donohue
19 Helmuth Koinigg
16 Peter Revson
8 François Cevert
14 Roger Williamson
17 Jo Siffert
10 Jochen Rindt
4 Piers Courage
24 Gerhard Mitter
18 Jo Schlesser
19 Bob Anderson
18 Lorenzo Bandini
16 John Taylor
29 Carel Godin de Beaufort
6 Gary Hocking
4 Ricardo Rodríguez
4 Wolfgang von Trips
2 Giulio Cabianca
16 Alan Stacey
36 Chris Bristow
12 Stuart Lewis-Evans
2 Peter Collins
2 Luigi Musso
4 Bill Vukovich
6 Onofre Marimón
? Charles de Tornaco
16 staat ook best vaak in dat lijstje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is niet één nummer waarvan je achteraf kan zeggen, daar lag het aan! Hoewel, 2 en 4...
[..]
Ik dacht dat formule 1 coureurs best wel bijgelovig waren. Weet niet waar ik dat vandaan heb maar goed.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij is 13 helemaal geen issue in die contreien.
Rare lijst. Sowieso mis ik Villeneuve en er staan een aantal in die nooit een F1 race gereden hebben, zoals McGuire en Hocking.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is niet één nummer waarvan je achteraf kan zeggen, daar lag het aan! Hoewel, 2 en 4...
[..]
Ik bedoel in Zuid-Amerika.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:41 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik dacht dat formule 1 coureurs best wel bijgelovig waren. Weet niet waar ik dat vandaan heb maar goed.
twitter:EliGP twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 21:01:01Raikkonen is super excited about his number: "It's the number I already had last year and I saw no reason to change it." reageer retweet
Villeneuve werd dan ook al vermeld met nummer 27 in 1982 toen besloot ik om de andere nummers van overleden F1 coureurs (volgens wikipedia) erbij te zoeken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Rare lijst. Sowieso mis ik Villeneuve en er staan een aantal in die nooit een F1 race gereden hebben, zoals McGuire en Hocking.
Is ook geen verwijt. Het valt me alleen op dat op die lijst ook uit coureurs staan die zijn overleden als gevolg van een ongeluk met een F1 wagen maar niet noodzakelijk een (officiële) F1 wedstrijd hebben gereden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Villeneuve werd dan ook al vermeld met nummer 27 in 1982 toen besloot ik om de andere nummers van overleden F1 coureurs (volgens wikipedia) erbij te zoeken.
Klinkt als een op afstand bestuurbaar autootje. Bah...quote:
Belachelijk (letterlijk ) inderdaad. Maak maar een apart forum aan voor deze klasse aub:-)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Klinkt als een op afstand bestuurbaar autootje. Bah...
Belachelijk is het niet, maar het is geen F1. Wel autosport.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:43 schreef Marks het volgende:
[..]
Belachelijk (letterlijk ) inderdaad. Maak maar een apart forum topic aan voor deze klasse aub:-)
Het is net kattengejank. Wat een verschrikkelijk irritant geluid.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Klinkt als een op afstand bestuurbaar autootje. Bah...
Ik heb 2 V8's, dan maar een dinosaurusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:24 schreef Sinister-D- het volgende:
Klagen op die elektrische klasse![]()
Heeft nu niemand in de gaten dat dat een poging is om elektrisch aangedreven wagens in een stroomversnelling te krijgen..... Uiteindelijk gaat dit toch echt de toekomst worden. Niet voor F1, maar wel voor dagelijks gebruik. Of heeft er een van jullie nog ergens geplette dinosauriërs in de kelder liggen?
Wat 2 V8's?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb 2 V8's, dan maar een dinosaurus
S4quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wat off topic maar een Porsche 928S4 en een BMW E38 740iL
Mooi nummer. Red number five.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
En Vettel heeft 5 als nummer als hij geen wereldkampioen is.
Vind ik als 1000% petrolhead wel. Bij race op assen met electrische motoren werden ze ook letterlijk uitgelachen, dat gebeurt gewoon.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Belachelijk is het niet, maar het is geen F1. Wel autosport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |