abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 januari 2014 @ 12:55:42 #201
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135351882
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:51 schreef Geralt het volgende:

[..]

Wat 2 V8's? :o

Pics? :9
Is wat off topic maar een Porsche 928S4 en een BMW E38 740iL
pi_135351909
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is wat off topic maar een Porsche 928S4 en een BMW E38 740iL
S4 _O_
Vette bak.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_135352803
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
En Vettel heeft 5 als nummer als hij geen wereldkampioen is.
Mooi nummer. Red number five. :7
pi_135353425
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 11:44 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Belachelijk is het niet, maar het is geen F1. Wel autosport.
Vind ik als 1000% petrolhead wel. Bij race op assen met electrische motoren werden ze ook letterlijk uitgelachen, dat gebeurt gewoon.
En geluid is geen bijzaak, het is een van de ingrediënten die in de f1 soep horen. Dat zijn fundamenten, net als een race op monaco, monza, die niet mogen verdwijnen.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 13:45:17 #205
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135353636
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 13:39 schreef Marks het volgende:

[..]

Vind ik als 1000% petrolhead wel. Bij race op assen met electrische motoren werden ze ook letterlijk uitgelachen, dat gebeurt gewoon.
En geluid is geen bijzaak, het is een van de ingrediënten die in de f1 soep horen. Dat zijn fundamenten, net als een race op monaco, monza, die niet mogen verdwijnen.
Ik vind het ook niks hoor maar op zich wel logisch dat ze er mee beginnen
pi_135353853
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 13:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik vind het ook niks hoor maar op zich wel logisch dat ze er mee beginnen
Wel logisch ja, maar van mij hoeft het allemaal niet :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 11 januari 2014 @ 13:54:47 #207
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135353953
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 13:51 schreef Geralt het volgende:

[..]

Wel logisch ja, maar van mij hoeft het allemaal niet :)
Helemaal mee eens maar datzelfde zeiden liefhebbers van paardenraces waarschijnlijk ook toen ze met auto's begonnen te racen :)
pi_135354581
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef wimderon het volgende:

[..]

Volgens mij is 13 helemaal geen issue in die contreien.
Klopt niet overal is 13 het ongeluksgetal. In Italie is bijvoorbeeld de pechdag niet vrijdag de 13e, maar vrijdag de 17e.
pi_135355408
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 13:21 schreef k_man het volgende:

[..]

Mooi nummer. Red number five. :7
:Y Luke Skywalker in Star Wars.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_135355558
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 14:41 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

:Y Luke Skywalker in Star Wars.
Eh, wat? :?

Kom op. Formule 1, red number five, waar denk je dan aan? Toch niet aan Star Wars? :D
pi_135355606
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 14:46 schreef k_man het volgende:

[..]

Eh, wat? :?

Kom op. Formule 1, red number five, waar denk je dan aan? Toch niet aan Star Wars? :D
Skywalker was eerder. Toen Mansell met dat nummer begon was dat ook het eerste waar ik aan dacht. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 11 januari 2014 @ 15:03:29 #212
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_135356143
V10 all the way. Als een zwerm woeste wespen!
pi_135379086
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:03 schreef Vriezzer het volgende:
V10 all the way. Als een zwerm woeste wespen!
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:03 schreef Vriezzer het volgende:
V10 all the way. Als een zwerm woeste wespen!
Het maakt mij niet zoveel uit, bijna alle cilinderaantallen kunnen wel mooi klinken voor mij, afgezien van een simpele 4 cylinder.
Mooi filmpje trouwens met allerlei motorgeluiden, van 1 cilinder tot v12
  zondag 12 januari 2014 @ 03:33:03 #214
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_135386400
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 23:48 schreef Marks het volgende:

[..]

[..]

Het maakt mij niet zoveel uit, bijna alle cilinderaantallen kunnen wel mooi klinken voor mij, afgezien van een simpele 4 cylinder.
Mooi filmpje trouwens met allerlei motorgeluiden, van 1 cilinder tot v12
De Wankel4 heeft wel wat..
pi_135407267
De neus van de Lotus E22 blijkt niet aan de technical regulations van 2014 te voldoen, dit is een van de redenen waarom ze niet bij de openingstest in Jerez aanwezig zijn.

http://www.omnicorse.it/m(...)o-il-muso-della-e-22
pi_135407706
Met maldonado en grojean zal de lotus het merendeel zonder neus rondrijden dus ik snap het probleem niet zo.
  zondag 12 januari 2014 @ 19:58:55 #217
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_135407759
Google translate FTW omdat mijn Italiaans niet helemaal meer op pijl is.....
quote:
The Lotus is ... fear. The team directed by Eric Boullier is a team that is able to produce solutions that are always very interesting , even if he struggles in serious economic difficulties. Nick Chester, current technical director of Enstone , James Allison does not want to regret that in September he preferred to go to Ferrari. The structure of English, even though he has lost a lot of technical figures in the foreground ( in the last two months there has been a kind of exodus of mechanics ) , maintains a high level of creativity. The CFD department , created at the time by Flavio Briatore ( Renault when the team was called ) , is still considered the best in Formula 1 has consolidated over the years a methodology and a philosophy of approach to regulation that allows each year to churn out very interesting solutions regardless of the people who belong to it.

WHY ' THE E22 WILL NOT BE ' IN JEREZ ? Just Chester in recent days had made ​​official that Lotus will not bring E22 to the Jerez test confirming the advances OmniCorse.it : the new car will drop the veil just before the second session scheduled at the Sakhir circuit in Bahrain in mid- February. But it is not yet clear what is the real reason that is causing the delay. The outflow of qualified personnel from Enstone , immediately picked up by other teams, has inevitably led to a "flight " of news on the state of the art of waiting E22 that will guide Romain Grosjean and Pastor Maldonado .

LATE PAYMENTS WITHOUT SUPPLIERS There are three different reasons that would justify the absence of Lotus to debut season on the track in program January 28 in Andalusia. First, the delay of certain payments would have forced some suppliers to " slow down" the delivery of useful details to the assembly of the car. Second, the shell has been completed and has already passed the crash tests required by the FIA , but has not yet been approved to run on the track, because the scrutineers of the International Federation , would have made a complaint on the nose .

FIA REJECTS THE TIP OF THE NOSE ? The same technical director in a statement issued on 6 January, he admitted that the E22 will still be subjected to the front crash test . How so? It is said that the "nose" studied by aerodynamic Enstone would have been rejected by the FIA ​​in the interpretation of the legality of the muzzle awaiting approval . If the body 2014 in the front must have a height of 525 mm (versus 625 mm in 2013 ) , the tip of the muzzle must be dipping to 185 mm . The creative team of Lotus came up with a sort of high nose with a broom handle and the tip pylons designed to hold the front wing very thick. The " punch " would have been much smaller than that shown in the animations so far that prefigure the cars in 2014 and would have been considered dangerous by Jo Bauer and colleagues in the event of a collision . The engineers , therefore, would have to redesign the front snout to pass the test . We can understand, then , why there is a delay ...
Third, the last reason would be one that would feed the debut postponed in Bahrain: we would also want to keep hidden some aerodynamic solutions .

RECOVERED THE LOAD BUT NOT WASTE 2013 ? It seems that the carrying values ​​of the Lotus are almost comparable with those of the past season , net of the effect of the lack of the exhaust blowers. If so, for the umpteenth time , the ingenuity of the engineers would fill the gap that the FIA ​​wanted to impose new restrictions on aerodynamics. And someone in the other teams that did not reach the same values, begins to worry very seriously ...
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_135408035
En voor de luie flikkers die gewoon Nederlands willen lezen:

quote:
De Lotus is ... angst. Het team onder leiding van Eric Boullier is een team dat in staat is om oplossingen die zijn altijd erg interessant , zelfs als hij worstelt in ernstige economische problemen te produceren . Nick Chester , de huidige technisch directeur van Enstone , James Allison wil niet te betreuren dat hij in september liever naar Ferrari . De structuur van het Engels , hoewel hij veel technische cijfers heeft verloren op de voorgrond ( in de laatste twee maanden is er een soort exodus van mechanica is geweest ) , handhaaft een hoge mate van creativiteit. De afdeling CFD , creëerde destijds door Flavio Briatore ( Renault toen het team werd genoemd ) , wordt nog steeds beschouwd als de beste in de Formule 1 heeft geconsolideerd door de jaren heen een methodologie en een filosofie van de aanpak van de regelgeving die het mogelijk maakt elk jaar zeer churn interessante oplossingen ongeacht de mensen die er wel toe behoren .

WAAROM IN JEREZ DE E22 ZAL NIET ' ? Net Chester in de afgelopen dagen had gemaakt ambtenaar dat Lotus niet zal brengen E22 naar de test in Jerez bevestiging van de vooruitgang OmniCorse.it : de nieuwe auto zal de sluier laten vallen net voor de tweede sessie gepland op het Sakhir circuit in Bahrein medio februari . Maar het is nog niet duidelijk wat is de echte reden dat de oorzaak is van de vertraging . De uitstroom van gekwalificeerd personeel uit Enstone , direct opgepikt door andere teams , heeft onvermijdelijk geleid tot een " vlucht " van het nieuws over de stand van de techniek van het wachten E22 die zal begeleiden Romain Grosjean en Pastor Maldonado .

ACHTERSTANDSRENTE ZONDER Leveranciers Er zijn drie verschillende redenen dat het ontbreken van Lotus zou rechtvaardigen seizoen debuut op de baan in het programma 28 januari in Andalusië. Ten eerste zou de vertraging van bepaalde betalingen sommige leveranciers gedwongen om " vertragen " de levering van nuttige informatie aan de montage van de auto . Ten tweede heeft de shell is afgerond en heeft al de crashtests die door de FIA gepasseerd , maar is nog niet goedgekeurd om op het spoor, omdat de controleurs van de Internationale Federatie , een klacht op de neus zou hebben gemaakt .

FIA VERWERPT DE puntje van de neus ? Dezelfde technisch directeur in een verklaring op 6 januari , gaf hij toe dat de E22 nog zal worden onderworpen aan de voorzijde crashtest . Hoe dat zo? Er wordt gezegd dat de " neus " bestudeerd door aërodynamische Enstone door de FIA ​​zou zijn afgewezen in de interpretatie van de wettigheid van de snuit in afwachting van goedkeuring. Als het lichaam 2014 vooraan een hoogte van 525 mm ( 625 mm versus 2013 ) moet hebben, moet de punt van de snuit dompelen tot 185 mm . Het creatieve team van Lotus kwam met een soort van hoge neus met een bezemsteel en de tip pylonen ontworpen om de voorvleugel houden erg dik. De " punch " zou veel kleiner dan die in de animaties zo ver dat de auto voorafbeelding in 2014 en zou zijn ongevaarlijke Jo Bauer en collega's in geval van een botsing hebben . De ingenieurs, daarom zou de voorkant snuit herontwerpen om de test te slagen . We kunnen begrijpen , dan, waarom is er een vertraging ...
Ten derde zou de laatste reden die het debuut uitgesteld in Bahrein zou voeden zijn: we zouden ook willen verborgen enkele aerodynamische oplossingen houden .

TERUGGEKREGEN DE BELASTING MAAR VERSPIL 2013 ? Het lijkt erop dat de boekwaarden van de Lotus zijn bijna vergelijkbaar met die van het afgelopen seizoen , na aftrek van het effect van het ontbreken van de uitlaat blowers . Zo ja, voor de zoveelste keer , de vindingrijkheid van de ingenieurs zou de kloof die de FIA wilde nieuwe beperkingen op te leggen aerodynamica vullen . En iemand in de andere teams die dezelfde waarden niet hebben bereikt , begint zeer serieus zorgen ...
:')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 12 januari 2014 @ 20:06:19 #219
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_135408093
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:05 schreef Geralt het volgende:
En voor de luie flikkers die gewoon Nederlands willen lezen:

[..]

:')
Dat was dus zo belabberd dat ik maar voor Engels gekozen had :')

''De structuur van het Engels , hoewel hij veel technische cijfers heeft verloren op de voorgrond''
''de aanpak van de regelgeving die het mogelijk maakt elk jaar zeer churn interessante oplossingen ongeacht de mensen die er wel toe behoren .''
Dafuq :')

edit:

en dan dit nog :')_!
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_135408382
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:06 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Dat was dus zo belabberd dat ik maar voor Engels gekozen had :')

''De structuur van het Engels , hoewel hij veel technische cijfers heeft verloren op de voorgrond''
''de aanpak van de regelgeving die het mogelijk maakt elk jaar zeer churn interessante oplossingen ongeacht de mensen die er wel toe behoren .''
Dafuq :')

edit:

en dan dit nog :')_!
[ afbeelding ]
Die neus -O-
pi_135408507
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef opreis het volgende:
Met maldonado en grojean zal de lotus het merendeel zonder neus rondrijden dus ik snap het probleem niet zo.
Ik heb Grosjean het afgelopen seizoen weinig fouten zien maken, dus dat zal wel meevallen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 12 januari 2014 @ 20:25:29 #222
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_135409144
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:12 schreef J03llV het volgende:

[..]

Die neus -O-
Hebben niet alle teams. Caterham komt naar verluid met een dubbele neus. Mercedes gewoon met 1 gehele lage neus, zonder trappen/snavels of wat dan ook.
pi_135409477
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:25 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Hebben niet alle teams. Caterham komt naar verluid met een dubbele neus. Mercedes gewoon met 1 gehele lage neus, zonder trappen/snavels of wat dan ook.
Alsnog jammer! Ik had graag een A1 GP concept gezien waarbij iedereen een gelijke auto heeft zodat degene in de auto het verschil maakt.

Maar met dit concept zou heel de F1 geen F1 meer zijn natuurlijk. Alhoewel het tegenwoordig ook stijf staat van de regeltjes.. -O- Afwachten op het komende seizoen dan maar..
  zondag 12 januari 2014 @ 20:31:56 #224
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_135409609
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:25 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Hebben niet alle teams. Caterham komt naar verluid met een dubbele neus. Mercedes gewoon met 1 gehele lage neus, zonder trappen/snavels of wat dan ook.
Mercedes zou een render gelekt hebben, net zoals ze in 2013 gedaan hadden.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_135409624
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:14 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik heb Grosjean het afgelopen seizoen weinig fouten zien maken, dus dat zal wel meevallen.
was ook een grapje :P had hem in 2013 ook wel een overwinning gegunt maar Vettel was te dominant
pi_135409697
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:12 schreef J03llV het volgende:

[..]

Die neus -O-
Als ik het Italiaanse verhaal hierboven goed begrepen heb, is Lotus voor zo'n oplossing gegaan en is deze afgekeurd door de FIA.
pi_135409807
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:30 schreef J03llV het volgende:

[..]

Alsnog jammer! Ik had graag een A1 GP concept gezien waarbij iedereen een gelijke auto heeft zodat degene in de auto het verschil maakt.

Maar met dit concept zou heel de F1 geen F1 meer zijn natuurlijk. Alhoewel het tegenwoordig ook stijf staat van de regeltjes.. -O- Afwachten op het komende seizoen dan maar..
Dat heeft bijna iedere andere 'open wheel' klasse, inclusief de IndyCars. Dus laat de F1 teams maar gewoon hun eigen auto bouwen, dat onderscheidt ze van de rest.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 12 januari 2014 @ 20:36:50 #228
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_135409957
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:30 schreef J03llV het volgende:

[..]

Alsnog jammer! Ik had graag een A1 GP concept gezien waarbij iedereen een gelijke auto heeft zodat degene in de auto het verschil maakt.

Maar met dit concept zou heel de F1 geen F1 meer zijn natuurlijk. Alhoewel het tegenwoordig ook stijf staat van de regeltjes.. -O- Afwachten op het komende seizoen dan maar..
Dan kun je evengoed naar de WSR of GP2 gaan kijken, en daar is het ook heel vaak dat bepaalde teams jaren de top blijven. Daar zijn het heel vaak de engineers die het verschil maken. Wel icm de coureur uiteraard.
A1GP had daar ook een handje van: DAMS bv heeft in de begin dagen de wagen van Frankrijk geprepareerd gehad, en die werden dan ook het eerste jaar kampioen. 2 jaar later ging DAMS de wagen van Zwitserland opbouwen, en werd dat jaar direct ook kampioen.
Dus bij gelijke wagens wil nog niet perse zeggen dat de coureur al het verschil maakt......
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 12 januari 2014 @ 20:39:41 #229
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_135410183
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:36 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Dan kun je evengoed naar de WSR of GP2 gaan kijken, en daar is het ook heel vaak dat bepaalde teams jaren de top blijven. Daar zijn het heel vaak de engineers die het verschil maken. Wel icm de coureur uiteraard.
A1GP had daar ook een handje van: DAMS bv heeft in de begin dagen de wagen van Frankrijk geprepareerd gehad, en die werden dan ook het eerste jaar kampioen. 2 jaar later ging DAMS de wagen van Zwitserland opbouwen, en werd dat jaar direct ook kampioen.
Dus bij gelijke wagens wil nog niet perse zeggen dat de coureur al het verschil maakt......
Bij gelijke auto's blijft het RBR, Ferrari, Mercedes en McLaren dat de klok slaat. Misschien dat Williams er van zou kunnen profiteren. Verder zie ik alles blijven rijden daar waar het nu ook rijdt.
  zondag 12 januari 2014 @ 20:45:35 #230
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_135410641
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:39 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Bij gelijke auto's blijft het RBR, Ferrari, Mercedes en McLaren dat de klok slaat. Misschien dat Williams er van zou kunnen profiteren. Verder zie ik alles blijven rijden daar waar het nu ook rijdt.
Diegene die de beste engineer kan betalen, zal vooraan te vinden zijn dan. De engineer die het beste pakket kan samenstellen heeft een streepje voor. Natuurlijk moet er dan wel een coureur aan vast hangen die goede feedback kan geven, en een behoorlijk potje kan sturen. Anders ben je er nog niets mee.
Mensen zoals Newey, Allison, Pady Lowe en al dat soort slimme figuren gaan dan in het niets vallen en zijn dan nutteloos geworden. Dus het is onmogelijk om te zeggen wie dan waar te vinden is.

edit: Nutteloos geworden is fout uitgedrukt. De meeste van die technisch directeuren zijn doorgegroeid vanuit engineer. Maar het zou een behoorlijke stap terug zijn, zal ik het zo zeggen....

[ Bericht 8% gewijzigd door Sinister-D- op 12-01-2014 21:00:25 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_135422782
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:33 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Als ik het Italiaanse verhaal hierboven goed begrepen heb, is Lotus voor zo'n oplossing gegaan en is deze afgekeurd door de FIA.
Als ik het goed heb begrepen heeft Lotus een extreem dunne versie toegepast en is deze afgewezen door de FIA. Het artikel trekt zelfs de vergelijking met een bezemsteel zo extreem (zoiets: >-). Lotus dacht een loophole gevonden te hebben door de pilaren die de neus met de voorvleugel verbinden dan maar wat groter en dikker te maken maar dat ontwerp valt dus niet binnen de reglementen.
  maandag 13 januari 2014 @ 10:32:16 #232
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_135428319
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:31 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Mercedes zou een render gelekt hebben, net zoals ze in 2013 gedaan hadden.
[ afbeelding ]
Valt nog mee :)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_135442987
Vader van Jenson Button overleden... :o -O-

Als er één iemand was die ik WEL graag zag tijdens de race, was het die man wel...

Bron..

Wat een kort en zielloos stukje nieuws op GPUpdate.. :{
  maandag 13 januari 2014 @ 17:32:06 #234
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_135443609
:{ jammer idd. Zijn reacties tijdens races waren altijd mooi om te zien :Y Maar een mens kan nu eenmaal niet eeuwig blijven leven.....

Pa Button zag er btw ook niet uit alsof ie op de allergezondste manier leefde :@

[ Bericht 18% gewijzigd door Sinister-D- op 13-01-2014 17:39:27 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 13 januari 2014 @ 17:44:08 #235
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135443997
Hm vond ik altijd wel 1 vd tofste vaders die er rond liep. Jammer...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135444026
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:32 schreef Sinister-D- het volgende:
:{ jammer idd. Zijn reacties tijdens races waren altijd mooi om te zien :Y Maar een mens kan nu eenmaal niet eeuwig blijven leven.....

Pa Button zag er btw ook niet uit alsof ie op de allergezondste manier leefde :@
Ik geloof dat pa Button een leveltje of 4 hoger was dan een ketting roker. Bovendien een man die het behoorlijk zag zitten om feestjes bij te wonen waar zoonlief eerder naar bed moest vanwege zijn F1 carriere... niet bepaald een party pooper. Hij heeft hoe dan ook echt geleefd in de jaren dat hij met Jenson op pad is geweest.
  maandag 13 januari 2014 @ 18:30:15 #237
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_135445694
Triest nieuws. Een mooi karakter vond ik het altijd. :{
pi_135445965
Tjsa, vroeg of laat gaan we allemaal. 70 is toch nog best een ok leeftijd. Niet oud, maar ook niet heel erg jong. Komt toch altijd te vroeg denk ik als kind zijnde of dat nou 50 of 85 is.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_135446028
Eigenlijk had Jenson dus een (hele) oude pa die na zijn 40e nog even de bloemetjes buiten had gezet.
  maandag 13 januari 2014 @ 18:43:42 #240
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_135446289
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:36 schreef Geralt het volgende:
Tjsa, vroeg of laat gaan we allemaal. 70 is toch nog best een ok leeftijd. Niet oud, maar ook niet heel erg jong. Komt toch altijd te vroeg denk ik als kind zijnde of dat nou 50 of 85 is.
70 is voor iemand die al 10 jaar lang met zijn F1 rijdende zoon over de wereld trekt een mooie leeftijd. 70 komt voor iemand als ons, die tot hun 67ste kunnen door werken, te vroeg....

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 13-01-2014 18:51:30 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_135446988
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:14 schreef Meike26 het volgende:
Vader van Jenson Button overleden... :o -O-

Als er één iemand was die ik WEL graag zag tijdens de race, was het die man wel...

Bron..

Wat een kort en zielloos stukje nieuws op GPUpdate.. :{
jammer ;(
en idd, pa vond ik net zo sympatiek als jenson
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_135448570
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:37 schreef Meike26 het volgende:
Eigenlijk had Jenson dus een (hele) oude pa die na zijn 40e nog even de bloemetjes buiten had gezet.
Yup, dus hij heeft aardig kunnen genieten van zijn leven. Al is 70 nou niet heel erg oud. In ieder geval erg triest nieuws, leek me een sympathieke man.
pi_135453023
Wanneer zijn de teampresentaties?

quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:37 schreef Meike26 het volgende:
Eigenlijk had Jenson dus een (hele) oude pa die na zijn 40e nog even de bloemetjes buiten had gezet.
Valt wel mee, John was 36 toen Jenson geboren werd.

Jenson Button is the fourth child of South African-born Simone Lyons and former Rallycross driver John Button.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2014 20:48:26 ]
pi_135454051
Gary Hartstein over die pa van Button:

quote:
One of my favourite people in Formula 1 has left us.

John Button was a man who got so many things right.

John raised a son who has kept his head firmly on his shoulders despite the mega-stardom that his career has brought. I remember checking in at the Suzuka Circuit hotel next to John and Jenson. John insisted there be an iron in Jenson’s room. I was a bit surprised, and John saw the quizzical look on my face. “He irons his own shirts man, and he always will”, he told me. Jenson just smiled. It’s not easy to raise a talented child, and even harder to raise him or her balanced and healthy and good. John made that look easy.

Rather than try to (micro)manage Jenson’s career, John stepped back, and clearly spent the last bunch of years pinching himself. He thoroughly loved the life that Jenson’s success brought him, but never took it as HIS success. He was humble, full of joy, and a true bon vivant.

John, I’m gonna miss you . . . a lot. I treasure having met you and spent time with you. Jenson, my deepest condolences to you and everyone you love, and to everyone who loves John. Remembering our talks, time we spent at the bar in Sao Paulo, and other lovely moments, will keep John present for me.

Bye John. God speed.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_135455968
Ik lees overigens net dat die pa van Button slechts 1(!!!) race van Jenson gemist heeft in de F1.

Weet iemand zo welke dat was? En waarom?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_135462976
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:08 schreef ElmarO het volgende:
Al de nummers zijn bekend voor aankomend seizoen:

[..]

Bron
Max Chilton heeft nummer 4. En gebruikt deze al in zijn naam #M4X

maxchilton twitterde op maandag 13-01-2014 om 19:59:32 So next year I will be racing with number 4 on my car!#M4X reageer retweet
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_135465970
Slim gebruik maken van nummers. Bottas doet het ook al met 77 = Bo77as.

Meer van zulke geintjes bij andere coureurs ? :)
pi_135466049
Vettel? Romeinse cijfer 5 is een V.
pi_135466878
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef Geralt het volgende:
Ik lees overigens net dat die pa van Button slechts 1(!!!) race van Jenson gemist heeft in de F1.

Weet iemand zo welke dat was? En waarom?
Brazilië 2001 ziek.

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/John_Button_(racing_driver)

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:51 schreef Meike26 het volgende:
Slim gebruik maken van nummers. Bottas doet het ook al met 77 = Bo77as.

Meer van zulke geintjes bij andere coureurs ? :)
Bottas heeft zijn naam niet gewijzigd in Bo77as, heb wel even gekeken hoeveel volgers ze hebben.

1.901.502 Alonso
1.850.095 Hamilton
1.651.135 Button
587.463 Maldonado
554.655 Pérez
486.368 Massa
448.108 Rosberg
229.276 Hülkenberg
227.801 Grosjean
160.043 Ricciardo
109.340 Vergne
103.028 Gutiérrez
78.973 Chilton
75.745 Bianchi
51.185 Bottas
25.710 Magnussen
16.585 Sutil
11.177 Kvyat

Vettel & Räikkönen hebben geen tijd om te twitteren.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 08:07:14 #250
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_135468729
Volgens dagblad de Limburger, Robin Frijns derde rijder bij Caterham.
* I intend to live forever, so far so good! *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')