quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan 27 in F1?
Volgens mij is 13 helemaal geen issue in die contreien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tof dat iemand die bijgelovige crap niet gelooft en gewoon nr 13 pakt
Op die manier.quote:
Er is niet n nummer waarvan je achteraf kan zeggen, daar lag het aan! Hoewel, 2 en 4...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij is 13 helemaal geen issue in die contreien.
quote:2 Ayrton Senna
32 Roland Ratzenberger
8 Elio de Angelis
32 Riccardo Paletti
22 Patrick Depailler
6 Ronnie Peterson
45 Brian McGuire
16 Tom Pryce
28 Mark Donohue
19 Helmuth Koinigg
16 Peter Revson
8 Franois Cevert
14 Roger Williamson
17 Jo Siffert
10 Jochen Rindt
4 Piers Courage
24 Gerhard Mitter
18 Jo Schlesser
19 Bob Anderson
18 Lorenzo Bandini
16 John Taylor
29 Carel Godin de Beaufort
6 Gary Hocking
4 Ricardo Rodrguez
4 Wolfgang von Trips
2 Giulio Cabianca
16 Alan Stacey
36 Chris Bristow
12 Stuart Lewis-Evans
2 Peter Collins
2 Luigi Musso
4 Bill Vukovich
6 Onofre Marimn
? Charles de Tornaco
16 staat ook best vaak in dat lijstje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is niet n nummer waarvan je achteraf kan zeggen, daar lag het aan! Hoewel, 2 en 4...
[..]
Ik dacht dat formule 1 coureurs best wel bijgelovig waren. Weet niet waar ik dat vandaan heb maar goed.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij is 13 helemaal geen issue in die contreien.
Rare lijst. Sowieso mis ik Villeneuve en er staan een aantal in die nooit een F1 race gereden hebben, zoals McGuire en Hocking.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is niet n nummer waarvan je achteraf kan zeggen, daar lag het aan! Hoewel, 2 en 4...
[..]
Ik bedoel in Zuid-Amerika.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:41 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik dacht dat formule 1 coureurs best wel bijgelovig waren. Weet niet waar ik dat vandaan heb maar goed.
twitter:EliGP twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 21:01:01Raikkonen is super excited about his number: "It's the number I already had last year and I saw no reason to change it." reageer retweet
Villeneuve werd dan ook al vermeld met nummer 27 in 1982 toen besloot ik om de andere nummers van overleden F1 coureurs (volgens wikipedia) erbij te zoeken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Rare lijst. Sowieso mis ik Villeneuve en er staan een aantal in die nooit een F1 race gereden hebben, zoals McGuire en Hocking.
Is ook geen verwijt. Het valt me alleen op dat op die lijst ook uit coureurs staan die zijn overleden als gevolg van een ongeluk met een F1 wagen maar niet noodzakelijk een (officile) F1 wedstrijd hebben gereden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Villeneuve werd dan ook al vermeld met nummer 27 in 1982 toen besloot ik om de andere nummers van overleden F1 coureurs (volgens wikipedia) erbij te zoeken.
Klinkt als een op afstand bestuurbaar autootje. Bah...quote:
Belachelijk (letterlijk ) inderdaad. Maak maar een apart forum aan voor deze klasse aub:-)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Klinkt als een op afstand bestuurbaar autootje. Bah...
Belachelijk is het niet, maar het is geen F1. Wel autosport.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:43 schreef Marks het volgende:
[..]
Belachelijk (letterlijk ) inderdaad. Maak maar een apart forum topic aan voor deze klasse aub:-)
Nee dit klinkt wel.quote:
Het is net kattengejank. Wat een verschrikkelijk irritant geluid.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Klinkt als een op afstand bestuurbaar autootje. Bah...
Ik heb 2 V8's, dan maar een dinosaurusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:24 schreef Sinister-D- het volgende:
Klagen op die elektrische klasse![]()
Heeft nu niemand in de gaten dat dat een poging is om elektrisch aangedreven wagens in een stroomversnelling te krijgen..... Uiteindelijk gaat dit toch echt de toekomst worden. Niet voor F1, maar wel voor dagelijks gebruik. Of heeft er een van jullie nog ergens geplette dinosaurirs in de kelder liggen?
Wat 2 V8's?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb 2 V8's, dan maar een dinosaurus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |