Als ik het Italiaanse verhaal hierboven goed begrepen heb, is Lotus voor zo'n oplossing gegaan en is deze afgekeurd door de FIA.quote:
Dat heeft bijna iedere andere 'open wheel' klasse, inclusief de IndyCars. Dus laat de F1 teams maar gewoon hun eigen auto bouwen, dat onderscheidt ze van de rest.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:30 schreef J03llV het volgende:
[..]
Alsnog jammer! Ik had graag een A1 GP concept gezien waarbij iedereen een gelijke auto heeft zodat degene in de auto het verschil maakt.
Maar met dit concept zou heel de F1 geen F1 meer zijn natuurlijk. Alhoewel het tegenwoordig ook stijf staat van de regeltjes..Afwachten op het komende seizoen dan maar..
Dan kun je evengoed naar de WSR of GP2 gaan kijken, en daar is het ook heel vaak dat bepaalde teams jaren de top blijven. Daar zijn het heel vaak de engineers die het verschil maken. Wel icm de coureur uiteraard.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:30 schreef J03llV het volgende:
[..]
Alsnog jammer! Ik had graag een A1 GP concept gezien waarbij iedereen een gelijke auto heeft zodat degene in de auto het verschil maakt.
Maar met dit concept zou heel de F1 geen F1 meer zijn natuurlijk. Alhoewel het tegenwoordig ook stijf staat van de regeltjes..Afwachten op het komende seizoen dan maar..
Bij gelijke auto's blijft het RBR, Ferrari, Mercedes en McLaren dat de klok slaat. Misschien dat Williams er van zou kunnen profiteren. Verder zie ik alles blijven rijden daar waar het nu ook rijdt.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan kun je evengoed naar de WSR of GP2 gaan kijken, en daar is het ook heel vaak dat bepaalde teams jaren de top blijven. Daar zijn het heel vaak de engineers die het verschil maken. Wel icm de coureur uiteraard.
A1GP had daar ook een handje van: DAMS bv heeft in de begin dagen de wagen van Frankrijk geprepareerd gehad, en die werden dan ook het eerste jaar kampioen. 2 jaar later ging DAMS de wagen van Zwitserland opbouwen, en werd dat jaar direct ook kampioen.
Dus bij gelijke wagens wil nog niet perse zeggen dat de coureur al het verschil maakt......
Diegene die de beste engineer kan betalen, zal vooraan te vinden zijn dan. De engineer die het beste pakket kan samenstellen heeft een streepje voor. Natuurlijk moet er dan wel een coureur aan vast hangen die goede feedback kan geven, en een behoorlijk potje kan sturen. Anders ben je er nog niets mee.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:39 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Bij gelijke auto's blijft het RBR, Ferrari, Mercedes en McLaren dat de klok slaat. Misschien dat Williams er van zou kunnen profiteren. Verder zie ik alles blijven rijden daar waar het nu ook rijdt.
Als ik het goed heb begrepen heeft Lotus een extreem dunne versie toegepast en is deze afgewezen door de FIA. Het artikel trekt zelfs de vergelijking met een bezemsteel zo extreem (zoiets: >-). Lotus dacht een loophole gevonden te hebben door de pilaren die de neus met de voorvleugel verbinden dan maar wat groter en dikker te maken maar dat ontwerp valt dus niet binnen de reglementen.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:33 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Als ik het Italiaanse verhaal hierboven goed begrepen heb, is Lotus voor zo'n oplossing gegaan en is deze afgekeurd door de FIA.
Valt nog meequote:Op zondag 12 januari 2014 20:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Mercedes zou een render gelekt hebben, net zoals ze in 2013 gedaan hadden.
[ afbeelding ]
Ik geloof dat pa Button een leveltje of 4 hoger was dan een ketting roker. Bovendien een man die het behoorlijk zag zitten om feestjes bij te wonen waar zoonlief eerder naar bed moest vanwege zijn F1 carriere... niet bepaald een party pooper. Hij heeft hoe dan ook echt geleefd in de jaren dat hij met Jenson op pad is geweest.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:32 schreef Sinister-D- het volgende:
jammer idd. Zijn reacties tijdens races waren altijd mooi om te zien
Maar een mens kan nu eenmaal niet eeuwig blijven leven.....
Pa Button zag er btw ook niet uit alsof ie op de allergezondste manier leefde![]()
70 is voor iemand die al 10 jaar lang met zijn F1 rijdende zoon over de wereld trekt een mooie leeftijd. 70 komt voor iemand als ons, die tot hun 67ste kunnen door werken, te vroeg....quote:Op maandag 13 januari 2014 18:36 schreef Geralt het volgende:
Tjsa, vroeg of laat gaan we allemaal. 70 is toch nog best een ok leeftijd. Niet oud, maar ook niet heel erg jong. Komt toch altijd te vroeg denk ik als kind zijnde of dat nou 50 of 85 is.
jammerquote:Op maandag 13 januari 2014 17:14 schreef Meike26 het volgende:
Vader van Jenson Button overleden...![]()
![]()
Als er één iemand was die ik WEL graag zag tijdens de race, was het die man wel...
Bron..
Wat een kort en zielloos stukje nieuws op GPUpdate..![]()
Yup, dus hij heeft aardig kunnen genieten van zijn leven. Al is 70 nou niet heel erg oud. In ieder geval erg triest nieuws, leek me een sympathieke man.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:37 schreef Meike26 het volgende:
Eigenlijk had Jenson dus een (hele) oude pa die na zijn 40e nog even de bloemetjes buiten had gezet.
Valt wel mee, John was 36 toen Jenson geboren werd.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:37 schreef Meike26 het volgende:
Eigenlijk had Jenson dus een (hele) oude pa die na zijn 40e nog even de bloemetjes buiten had gezet.
quote:One of my favourite people in Formula 1 has left us.
John Button was a man who got so many things right.
John raised a son who has kept his head firmly on his shoulders despite the mega-stardom that his career has brought. I remember checking in at the Suzuka Circuit hotel next to John and Jenson. John insisted there be an iron in Jenson’s room. I was a bit surprised, and John saw the quizzical look on my face. “He irons his own shirts man, and he always will”, he told me. Jenson just smiled. It’s not easy to raise a talented child, and even harder to raise him or her balanced and healthy and good. John made that look easy.
Rather than try to (micro)manage Jenson’s career, John stepped back, and clearly spent the last bunch of years pinching himself. He thoroughly loved the life that Jenson’s success brought him, but never took it as HIS success. He was humble, full of joy, and a true bon vivant.
John, I’m gonna miss you . . . a lot. I treasure having met you and spent time with you. Jenson, my deepest condolences to you and everyone you love, and to everyone who loves John. Remembering our talks, time we spent at the bar in Sao Paulo, and other lovely moments, will keep John present for me.
Bye John. God speed.
Max Chilton heeft nummer 4. En gebruikt deze al in zijn naam #M4Xquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:08 schreef ElmarO het volgende:
Al de nummers zijn bekend voor aankomend seizoen:
[..]
Bron
twitter:maxchilton twitterde op maandag 13-01-2014 om 19:59:32So next year I will be racing with number 4 on my car!#M4X reageer retweet
Brazilië 2001 ziek.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef Geralt het volgende:
Ik lees overigens net dat die pa van Button slechts 1(!!!) race van Jenson gemist heeft in de F1.
Weet iemand zo welke dat was? En waarom?
Bottas heeft zijn naam niet gewijzigd in Bo77as, heb wel even gekeken hoeveel volgers ze hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:51 schreef Meike26 het volgende:
Slim gebruik maken van nummers. Bottas doet het ook al met 77 = Bo77as.
Meer van zulke geintjes bij andere coureurs ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |