abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135409697
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:12 schreef J03llV het volgende:

[..]

Die neus -O-
Als ik het Italiaanse verhaal hierboven goed begrepen heb, is Lotus voor zo'n oplossing gegaan en is deze afgekeurd door de FIA.
pi_135409807
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:30 schreef J03llV het volgende:

[..]

Alsnog jammer! Ik had graag een A1 GP concept gezien waarbij iedereen een gelijke auto heeft zodat degene in de auto het verschil maakt.

Maar met dit concept zou heel de F1 geen F1 meer zijn natuurlijk. Alhoewel het tegenwoordig ook stijf staat van de regeltjes.. -O- Afwachten op het komende seizoen dan maar..
Dat heeft bijna iedere andere 'open wheel' klasse, inclusief de IndyCars. Dus laat de F1 teams maar gewoon hun eigen auto bouwen, dat onderscheidt ze van de rest.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 12 januari 2014 @ 20:36:50 #228
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_135409957
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:30 schreef J03llV het volgende:

[..]

Alsnog jammer! Ik had graag een A1 GP concept gezien waarbij iedereen een gelijke auto heeft zodat degene in de auto het verschil maakt.

Maar met dit concept zou heel de F1 geen F1 meer zijn natuurlijk. Alhoewel het tegenwoordig ook stijf staat van de regeltjes.. -O- Afwachten op het komende seizoen dan maar..
Dan kun je evengoed naar de WSR of GP2 gaan kijken, en daar is het ook heel vaak dat bepaalde teams jaren de top blijven. Daar zijn het heel vaak de engineers die het verschil maken. Wel icm de coureur uiteraard.
A1GP had daar ook een handje van: DAMS bv heeft in de begin dagen de wagen van Frankrijk geprepareerd gehad, en die werden dan ook het eerste jaar kampioen. 2 jaar later ging DAMS de wagen van Zwitserland opbouwen, en werd dat jaar direct ook kampioen.
Dus bij gelijke wagens wil nog niet perse zeggen dat de coureur al het verschil maakt......
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 12 januari 2014 @ 20:39:41 #229
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_135410183
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:36 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Dan kun je evengoed naar de WSR of GP2 gaan kijken, en daar is het ook heel vaak dat bepaalde teams jaren de top blijven. Daar zijn het heel vaak de engineers die het verschil maken. Wel icm de coureur uiteraard.
A1GP had daar ook een handje van: DAMS bv heeft in de begin dagen de wagen van Frankrijk geprepareerd gehad, en die werden dan ook het eerste jaar kampioen. 2 jaar later ging DAMS de wagen van Zwitserland opbouwen, en werd dat jaar direct ook kampioen.
Dus bij gelijke wagens wil nog niet perse zeggen dat de coureur al het verschil maakt......
Bij gelijke auto's blijft het RBR, Ferrari, Mercedes en McLaren dat de klok slaat. Misschien dat Williams er van zou kunnen profiteren. Verder zie ik alles blijven rijden daar waar het nu ook rijdt.
  zondag 12 januari 2014 @ 20:45:35 #230
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_135410641
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:39 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Bij gelijke auto's blijft het RBR, Ferrari, Mercedes en McLaren dat de klok slaat. Misschien dat Williams er van zou kunnen profiteren. Verder zie ik alles blijven rijden daar waar het nu ook rijdt.
Diegene die de beste engineer kan betalen, zal vooraan te vinden zijn dan. De engineer die het beste pakket kan samenstellen heeft een streepje voor. Natuurlijk moet er dan wel een coureur aan vast hangen die goede feedback kan geven, en een behoorlijk potje kan sturen. Anders ben je er nog niets mee.
Mensen zoals Newey, Allison, Pady Lowe en al dat soort slimme figuren gaan dan in het niets vallen en zijn dan nutteloos geworden. Dus het is onmogelijk om te zeggen wie dan waar te vinden is.

edit: Nutteloos geworden is fout uitgedrukt. De meeste van die technisch directeuren zijn doorgegroeid vanuit engineer. Maar het zou een behoorlijke stap terug zijn, zal ik het zo zeggen....

[ Bericht 8% gewijzigd door Sinister-D- op 12-01-2014 21:00:25 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_135422782
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:33 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Als ik het Italiaanse verhaal hierboven goed begrepen heb, is Lotus voor zo'n oplossing gegaan en is deze afgekeurd door de FIA.
Als ik het goed heb begrepen heeft Lotus een extreem dunne versie toegepast en is deze afgewezen door de FIA. Het artikel trekt zelfs de vergelijking met een bezemsteel zo extreem (zoiets: >-). Lotus dacht een loophole gevonden te hebben door de pilaren die de neus met de voorvleugel verbinden dan maar wat groter en dikker te maken maar dat ontwerp valt dus niet binnen de reglementen.
  maandag 13 januari 2014 @ 10:32:16 #232
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_135428319
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:31 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Mercedes zou een render gelekt hebben, net zoals ze in 2013 gedaan hadden.
[ afbeelding ]
Valt nog mee :)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_135442987
Vader van Jenson Button overleden... :o -O-

Als er één iemand was die ik WEL graag zag tijdens de race, was het die man wel...

Bron..

Wat een kort en zielloos stukje nieuws op GPUpdate.. :{
  maandag 13 januari 2014 @ 17:32:06 #234
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_135443609
:{ jammer idd. Zijn reacties tijdens races waren altijd mooi om te zien :Y Maar een mens kan nu eenmaal niet eeuwig blijven leven.....

Pa Button zag er btw ook niet uit alsof ie op de allergezondste manier leefde :@

[ Bericht 18% gewijzigd door Sinister-D- op 13-01-2014 17:39:27 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 13 januari 2014 @ 17:44:08 #235
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135443997
Hm vond ik altijd wel 1 vd tofste vaders die er rond liep. Jammer...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135444026
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:32 schreef Sinister-D- het volgende:
:{ jammer idd. Zijn reacties tijdens races waren altijd mooi om te zien :Y Maar een mens kan nu eenmaal niet eeuwig blijven leven.....

Pa Button zag er btw ook niet uit alsof ie op de allergezondste manier leefde :@
Ik geloof dat pa Button een leveltje of 4 hoger was dan een ketting roker. Bovendien een man die het behoorlijk zag zitten om feestjes bij te wonen waar zoonlief eerder naar bed moest vanwege zijn F1 carriere... niet bepaald een party pooper. Hij heeft hoe dan ook echt geleefd in de jaren dat hij met Jenson op pad is geweest.
  maandag 13 januari 2014 @ 18:30:15 #237
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_135445694
Triest nieuws. Een mooi karakter vond ik het altijd. :{
pi_135445965
Tjsa, vroeg of laat gaan we allemaal. 70 is toch nog best een ok leeftijd. Niet oud, maar ook niet heel erg jong. Komt toch altijd te vroeg denk ik als kind zijnde of dat nou 50 of 85 is.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_135446028
Eigenlijk had Jenson dus een (hele) oude pa die na zijn 40e nog even de bloemetjes buiten had gezet.
  maandag 13 januari 2014 @ 18:43:42 #240
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_135446289
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:36 schreef Geralt het volgende:
Tjsa, vroeg of laat gaan we allemaal. 70 is toch nog best een ok leeftijd. Niet oud, maar ook niet heel erg jong. Komt toch altijd te vroeg denk ik als kind zijnde of dat nou 50 of 85 is.
70 is voor iemand die al 10 jaar lang met zijn F1 rijdende zoon over de wereld trekt een mooie leeftijd. 70 komt voor iemand als ons, die tot hun 67ste kunnen door werken, te vroeg....

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 13-01-2014 18:51:30 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_135446988
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:14 schreef Meike26 het volgende:
Vader van Jenson Button overleden... :o -O-

Als er één iemand was die ik WEL graag zag tijdens de race, was het die man wel...

Bron..

Wat een kort en zielloos stukje nieuws op GPUpdate.. :{
jammer ;(
en idd, pa vond ik net zo sympatiek als jenson
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_135448570
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:37 schreef Meike26 het volgende:
Eigenlijk had Jenson dus een (hele) oude pa die na zijn 40e nog even de bloemetjes buiten had gezet.
Yup, dus hij heeft aardig kunnen genieten van zijn leven. Al is 70 nou niet heel erg oud. In ieder geval erg triest nieuws, leek me een sympathieke man.
pi_135453023
Wanneer zijn de teampresentaties?

quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:37 schreef Meike26 het volgende:
Eigenlijk had Jenson dus een (hele) oude pa die na zijn 40e nog even de bloemetjes buiten had gezet.
Valt wel mee, John was 36 toen Jenson geboren werd.

Jenson Button is the fourth child of South African-born Simone Lyons and former Rallycross driver John Button.

[ Bericht 3% gewijzigd door Nober op 13-01-2014 20:48:26 ]
pi_135454051
Gary Hartstein over die pa van Button:

quote:
One of my favourite people in Formula 1 has left us.

John Button was a man who got so many things right.

John raised a son who has kept his head firmly on his shoulders despite the mega-stardom that his career has brought. I remember checking in at the Suzuka Circuit hotel next to John and Jenson. John insisted there be an iron in Jenson’s room. I was a bit surprised, and John saw the quizzical look on my face. “He irons his own shirts man, and he always will”, he told me. Jenson just smiled. It’s not easy to raise a talented child, and even harder to raise him or her balanced and healthy and good. John made that look easy.

Rather than try to (micro)manage Jenson’s career, John stepped back, and clearly spent the last bunch of years pinching himself. He thoroughly loved the life that Jenson’s success brought him, but never took it as HIS success. He was humble, full of joy, and a true bon vivant.

John, I’m gonna miss you . . . a lot. I treasure having met you and spent time with you. Jenson, my deepest condolences to you and everyone you love, and to everyone who loves John. Remembering our talks, time we spent at the bar in Sao Paulo, and other lovely moments, will keep John present for me.

Bye John. God speed.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_135455968
Ik lees overigens net dat die pa van Button slechts 1(!!!) race van Jenson gemist heeft in de F1.

Weet iemand zo welke dat was? En waarom?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_135462976
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:08 schreef ElmarO het volgende:
Al de nummers zijn bekend voor aankomend seizoen:

[..]

Bron
Max Chilton heeft nummer 4. En gebruikt deze al in zijn naam #M4X

maxchilton twitterde op maandag 13-01-2014 om 19:59:32 So next year I will be racing with number 4 on my car!#M4X reageer retweet
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_135465970
Slim gebruik maken van nummers. Bottas doet het ook al met 77 = Bo77as.

Meer van zulke geintjes bij andere coureurs ? :)
pi_135466049
Vettel? Romeinse cijfer 5 is een V.
pi_135466878
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef Geralt het volgende:
Ik lees overigens net dat die pa van Button slechts 1(!!!) race van Jenson gemist heeft in de F1.

Weet iemand zo welke dat was? En waarom?
Brazilië 2001 ziek.

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/John_Button_(racing_driver)

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:51 schreef Meike26 het volgende:
Slim gebruik maken van nummers. Bottas doet het ook al met 77 = Bo77as.

Meer van zulke geintjes bij andere coureurs ? :)
Bottas heeft zijn naam niet gewijzigd in Bo77as, heb wel even gekeken hoeveel volgers ze hebben.

1.901.502 Alonso
1.850.095 Hamilton
1.651.135 Button
587.463 Maldonado
554.655 Pérez
486.368 Massa
448.108 Rosberg
229.276 Hülkenberg
227.801 Grosjean
160.043 Ricciardo
109.340 Vergne
103.028 Gutiérrez
78.973 Chilton
75.745 Bianchi
51.185 Bottas
25.710 Magnussen
16.585 Sutil
11.177 Kvyat

Vettel & Räikkönen hebben geen tijd om te twitteren.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 08:07:14 #250
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_135468729
Volgens dagblad de Limburger, Robin Frijns derde rijder bij Caterham.
* I intend to live forever, so far so good! *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')