Nee, een verdere achteruitgang heeft met via nog een operatie kunnen stoppen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:29 schreef JohnB52 het volgende:
Mooi,
Het gaat iets beter met hem, na de 2e operatie vannacht.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee, een verdere achteruitgang heeft met via nog een operatie kunnen stoppen.
Hij blijft daarom stabiel in levensgevaar.
twitter:former_f1doc twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 11:16:03I will blog at length about this but this is a VERY interesting and quite positive press conference. reageer retweet
twitter:former_f1doc twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 11:18:03Globally, with the "usual" bumps and detours, things are following the path they "should". reageer retweet
http://www.autosport.com/news/report.php/id/111985quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee, een verdere achteruitgang heeft met via nog een operatie kunnen stoppen.
Hij blijft daarom stabiel in levensgevaar.
Dat is inderdaad min of meer zo gezegd maar men benadrukte vooral dat er "tijd gewonnen" was.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:07 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/111985
Omdat er improvement staat, leek mij dat ik datmocht vertalen met verbetering...
http://www.bild.de/sport/(...)a-34027336.bild.htmlquote:Journalist wollte in Schumis Zimmer
Michael Schumachers Pressesprecherin Sabine Kehm sagte nach der Pressekonferenz, dass ein Journalist versucht habe, als Priester verkleidet in Schumis Krankenzimmer zu gelangen!
Misselijkmakend, maar we zijn niks anders van Bild gewend.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://www.bild.de/sport/(...)a-34027336.bild.html
![]()
![]()
Er staat niet dat het een journalist van Bild wasquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Misselijkmakend, maar we zijn niks anders van Bild gewend.
Tuesday press conference - take 1twitter:former_f1doc twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 12:47:04Tuesday press conference - take 1 http://t.co/p4EWeLWbom reageer retweet
http://formerf1doc.wordpr(...)s-conference-take-1/quote:I really need to get out and get stuff done, so I’ll post a more (this sounds SOOOOO ridiculous) ummmm . . . detailed analysis (ahem) of the presser when I’m back. Meanwhile, a synthesis. 4 main conclusions for me, for now:
Michael is in VERY good hands. It doesn’t matter a hoot that this or that famous neurosurgeon and/or neurointensivist would or wouldn’t do this or that element of Michael’s treatment, the point is that these guys are smart, they’re talking to each other and to the family, and they seem technically up to the job. Oh and by the way, the decision to evacuate the second, intracerebral, hematoma seems to me, a non neurointensivist, to make sense. But more on this later.
It sounds retrospectively that MichaeL’s ICP was worrisomely and persistently high yesterday, despite the right sided bone flap not having been closed. This was a standard and totally normal decision Sunday in the OR. The ICP problem was so worrisome that they considered a dip to be a “respite” allowing them to scoot to the scan. Now remember, I’m piecing this together from the words used, so everything I say is therefore subject to interpretation. But we’ve all had patients like this and agonised over going to the scan, coz until just before (the respite they’re talking about) every time we TOUCHED them their ICP shot up. So the decision was made to gain some room, and drain what sounds like superficial left-sided hematoma. These are usually left alone, and it had previously (and reasonably) been decided NOT to touch this one. But given the ICP problem, and that overall the brain was less “angry”, it was decided to evacuate it, especially as this meant leaving the left sided bone flap off.
This leads me to insist on just how sick Michael was yesterday. These guys were sweating bullets, doing everything known to man to help, and they deserve a lot of credit. But this was SERIOUSLY life threatening minute to minute yesterday.
Lastly, I think we can A) reset all the countdown clocks we started yesterday (time to reduce sedation, time to wean from vent, etc). And B) insist on just how severely Michael is injured. Be patient. This is gonna take a long time.
Elke bron die ik vind zegt 'His right forearm was severed' .quote:Op maandag 30 december 2013 22:59 schreef Bart-Willem het volgende:
Klopt niet: enkel een handblessure. Betekende wel einde F1-carriere, maar door micro-chirurgie werd zijn hand behoorlijk hersteld en kon hij verder in 't DTM bij Alfa Romeo.
dat soort persparasietenquote:Kehm: "Schumacher wilde een gevallen vriend helpen"
31 december 2013 – Michael Schumacher wilde een gevallen vriend helpen, toen hij levensgevaarlijk ten val kwam op de piste van Meribel. Dat liet woordvoerdster Sabine Kehm weten. De Duitser ging niet in volle vaart naar beneden, zoals eerdere berichten deden vermoeden.
"Michael en de groep waren aan het skiën op de gewone pistes", zei Kehm. "Tussen de blauwe en de rode piste zat een gedeelte waar ze in zijn gegaan. Hij hielp een gevallen vriend en ging in de diepe sneeuw. Hij raakte een steen, werd gelanceerd en viel met zijn hoofd naar beneden. Het was ontzettend veel pech, want hij ging helemaal niet hard."
Ondertussen komen er bizarre verhalen uit het ziekenhuis van Grenoble, over lieden die de kamer van Schumacher willen bezoeken. Kehm liet weten dat er een journalist verkleed als priester het ziekenhuis betrad, in de hoop stiekem op de kamer van de Duitser te komen. De man is met de nodige overtuiging verwijderd.
Schumacher ligt nog altijd in een kunstmatige coma en volgens de artsen is zijn toestand ietsje verbeterd na gisteren. Zijn toestand blijft nog altijd kritiek en de zevenvoudig wereldkampioen is nog niet buiten levensgevaar.
Dit is Nannini hedendaags, met jawel: gewoon zijn eigen arm en hand. Maar zijn hand heeft wel ten alle tijden ondersteuning nodig:quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:17 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Elke bron die ik vind zegt 'His right forearm was severed' .
In de Mercedes CLK-GTR had zijn auto twee poken voor de sequentiele bak omdat hij geen kracht kon zetten om tegen de pook te duwen, dus had hij twee poken waar hij aan kon trekken. Eén voor opschakelen, de andere om terug te schakelen.
Holy fuckquote:
Ligt eraan of je op Monaco rijdt, of op Monza, denk ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:04 schreef kepler het volgende:
Is een hoge koppel niet veel beter dan meer pk's?
Ik ben benieuwd, o.a. naar aanleiding van zijn verhaal kreeg ik ook erg veel zin in 2014. Maar nu ik dus even doordenk over zoveel minder pk's, nog strengere regels tegenover betrouwbaarheid, gaat dit naar mijn idee sowieso zorgen voor DRASTISCH lagere snelheden. Maar de eerste tests zullen wel meer duidelijkheid gaan geven.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Aan de andere kant krijgen die turbomotoren met ERS een sloot koppel waar je U tegen zegt, terwijl de downforce (bij lage snelheden) verminderd wordt. Ik denk dat de 2014-wagens zeker in het begin een stuk minder klinisch zullen rijden.
Jenson Button klaagde daar al preventief over
Misschien. Maar die 80 pk van KERS levert nu ook maar 0,5 seconde per rondje op. En zijn die gewichten met of zonder brandstof? Want ze gaan ongeveer 50 kg brandstof minder meesleuren in de race.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:14 schreef Marks het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, o.a. naar aanleiding van zijn verhaal kreeg ik ook erg veel zin in 2014. Maar nu ik dus even doordenk over zoveel minder pk's, nog strengere regels tegenover betrouwbaarheid, gaat dit naar mijn idee sowieso zorgen voor DRASTISCH lagere snelheden. Maar de eerste tests zullen wel meer duidelijkheid gaan geven.
Ik denk ook dat we een hoop meer spins gaan zien van coureurs die in bochten te vroeg op het gas gaan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Aan de andere kant krijgen die turbomotoren met ERS een sloot koppel waar je U tegen zegt, terwijl de downforce (bij lage snelheden) verminderd wordt. Ik denk dat de 2014-wagens zeker in het begin een stuk minder klinisch zullen rijden.
Jenson Button klaagde daar al preventief over
En gewoon voorbij gestoken worden door een GP2 bolide.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:19 schreef JohnB52 het volgende:
Dus straks n lekker gevuld startveld, de Marussia die dan tegen de snelste GP2 auto's mag racen? Deden ze vroeger toch ook?
daar moest wel bij aangetekend worden dat het team eigenlijk een jaar te vroeg de Formule 1 is binnengetreden onder druk van de sponsoren. Het werd dan ook een regelrechte mislukkingquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
In 1997 vond Lola het zelfs niet nodig om een windtunnel te gebruiken bij de ontwikkeling van de bolide.
En echt vroegah waren de Le Mans Sportscars, rond 1970 (porsche 917 etc) sneller over het oude Spa dan de F1 wagens destijdsquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:37 schreef JohnB52 het volgende:
Minardi was tijdens een test langzamer dan een f3000 wagen, maar dat was in 1995 :-)
Een van de eerste 911 turbo's in race uitvoering (Weet even niet meer of dit de RSR of de Gr.5 was) ging tijdens de tests op Paul Ricard op het lange rechte stuk gewoon de F1's uit die tijd voorbij!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:08 schreef Marks het volgende:
En echt vroegah waren de Le Mans Sportscars, rond 1970 (porsche 917 etc) sneller over het oude Spa dan de F1 wagens destijds
Dat is toch niet zo raar? Je kunt straatauto's kopen met een hogere topsnelheid dan een Formule 1-wagen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:52 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Een van de eerste 911 turbo's in race uitvoering (Weet even niet meer of dit de RSR of de Gr.5 was) ging tijdens de tests op Paul Ricard op het lange rechte stuk gewoon de F1's uit die tijd voorbij!![]()
(Al was het rechte stuk langer dan het nu is.) Ook apart dat GT's en F1 wagens gewoon door elkaar reden tijdens het testen..
Inderdaad. Mastercard toch?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daar moest wel bij aangetekend worden dat het team eigenlijk een jaar te vroeg de Formule 1 is binnengetreden onder druk van de sponsoren. Het werd dan ook een regelrechte mislukking
Nou, toentertijd wel in de jaren 70...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo raar? Je kunt straatauto's kopen met een hogere topsnelheid dan een Formule 1-wagen.
Kan zomaar gebeuren volgend jaar, met die onzin. Minder benzine dus straks moeten coureurs weer ouderwets benzine sparen, minder vermogen, banden die nog geen ronde heel blijven...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:27 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Nou, toentertijd wel in de jaren 70...
De formule 1 was toen nog veel meer elitair en technisch vooruitstrevender dan nu qua regelgeving en zo.
En het is dan wel heel knullig als je dan in je super geavanceerde F1 wagen door een 911 wordt ingehaald die zijn leven als straat auto is begonnen en later pas ging racen. En dat was volgens mij de RSR variant, die uiteindelijk door de buurt knalde met een zwaar opgevoerde 3.5 liter boxer motor.
Ze zijn al jaren prut, gaat echt niet veranderen volgend jaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:54 schreef JohnB52 het volgende:
Waar haal je die gegevens vandaan? Over de banden? Dat is puur giswerk van jouw kant! Of heb jij inzicht gehad in de resultaten van de afgelopen bandentest?
quote:The engine-builder Brian Hart has died at the age of 77. Hart was one of the generation who helped to establish Britain as the centre of the motor racing industry, alongside the likes of Colin Chapman, Keith Duckworth, Mike Hewland and many others.
Brian was trained as an engineer at the De Havilland aircraft company in Hatfield, Hertfordshire. This boasted a string of engineers who were members of the 750 Motor Club, building their own cars and racing them, among them Maurice Philippe, Len Terry and the Costin Brothers. Hart joined them and when Mike Costin and Keith Duckworth founded Cosworth in 1958, Hart was one of the first recruits. He worked in engine development while racing in Formula Junior, F3 and, ultimately, as an F2 driver with Ron Harris’s Lotus factory team. He won a Grovewood Award in 1963 as one of the most promising young drivers in Britain and the following year won a Formula 2 race at Enna against some strong opposition. He would remain a Formula 2 star for some years and even made one Formula 1 World Championship start, driving a wooden-chassised Protos F2 car at the Nurburgring when the F2 cars were allowed to race alongside the F1s. His last major victory came at Hockenheim in 1969, driving a Bob Gerard Brabham.
That year he left Cosworth and established Brian Hart Ltd, to service and develop Ford’s racing engines, notably the FVA and BDA units, which would become the backbone of the company’s activities in rallying and Formula 2 in the 1970s. Hart-developed engines enjoyed much success, notably winning the European F2 title in 1971 with Ronnie Peterson and in 1972 with Mike Hailwood.
Formula 2 was then invaded by BMW and Renault and with Ford withdrawing Hart decided to build his own engines, beginning with the 420R which first appeared in 1976. Two years later, with funding from Ted Toleman, Hart’s engines dominated the European Formula 2 Championship, with the Toleman team finishing 1-2 in the European F2 Championship with drivers Brian Henton and Derek Warwick. Toleman then commissioned Hart to build him a 1.5-litre turbocharged F1 engine for 1981 and the result was the Hart 415T with which Toleman launched its F1 programme. It took a while to develop but in 1984 Ayrton Senna scored Hart’s best F1 result when he finished second at the rain-soaked Monaco GP. The following year Teo Fabi took pole position at the German GP in a Toleman-Hart before the team switched to BMW power. In the years that followed Hart supplied a variety of F1 teams – notably Carl Haas’s FORCE Lola operation – but at the end of 1987 the F1 rules changed to 3.5-litre normally-aspirated engines and as Brian did not have the money to build his own engine he joined forces with Cosworth to develop the company’s DFZ and DFR engines, notably with the Tyrrell team. This work continued into 1990 when Jean Alesi produced some stunning performances.
By 1992 Hart had found the money to develop his own V10 engine – the Type 1035 – and in November that year he announced an exclusive deal to supply Jordan Grand Prix in 1993 and 1994. The result was highly competitive, but at the end of 1994 the team was given the chance to use free Peugeot V10 engines and Hart had to do a deal with Arrows, which was struggling for money. The team used Brian’s V8 engines because there was no money to build the new V10 that Hart was planning. In 1998 Hart moved on to Minardi but in the summer he began to work on another V10 design. This became the Arrows V10 in 1999 when Tom Walkinshaw bought Brian Hart Ltd. There was legal action over money in the course of the 1999 season and Hart, who was by then aged 63, decided he had had enough and retired to a house in rural France.
twitter:bgarloff twitterde op maandag 06-01-2014 om 15:14:15The whole new statement from the doctors! #KaempfenSchumi http://t.co/MW8HlW8Wz2 reageer retweet
Zolang ze hem niet "ontdooien" weten ze dat gewoonweg niet. En dan gaan ze pas doen als de druk in zijn hersenen afgenomen is.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:01 schreef THEFXR het volgende:
tjonge, weten we nog niks, is hij hersendood, wordt het een kasplant?
zo gaat het al 2 weken.
Filmpje is er niet meer.quote:
twitter:McLarenF1 twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 15:46:34A date for the diary. #McLaren2014 http://t.co/mkx0d6Fh2m reageer retweet
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 09:56:03@jonnywilde 28th Jan, 1st day of the Jerez test, that's the big day... reageer retweet
Gaan ze trouwens ook zorgen dat de getallen goed leesbaar op de wagens zijn?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:53 schreef sasquatsch het volgende:
Kevin Magnussen heeft zijn startnummer bekend gemaakt, 20.
Dat betekent dat de volgende startnummers bekend zijn:
#1 Sebastian Vettel (of #14?)
#6 Nico Rosberg (of #5, #9)
#7 Kimi Raikkonen
#8 Romain Grosjean (of #29, #11)
#11 Sergio Perez
#14 Fernando Alonso
#19 Felipe Massa
#20 Kevin Magnussen
#25 Jean-Eric Vergne (of #21, #27)
#27 Jules Bianchi (of #7, #77)
#77 Valtteri Bottas (of #17, #11)
twitter:JensonButton twitterde op donderdag 09-01-2014 om 21:29:44#Jenson22 great memories, looking forward to making a few more. #22WDC2009 reageer retweet
Leuk zeg!! Waar is dat?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:33 schreef DutchTrain het volgende:
Om het F1 jaar goed te beginnen, ben ik afgelopen weekend even langs geweest bij de Fernando Alonso Collection. Absoluut een aanrader als je in de buurt bent. Al zijn bekers, auto's en pakken staan er, evenals modelauto's, films en wat uitleg over formule 1 in het algemeen.
Mooi om eens alle F1 auto's van 2003 tot heden naast elkaar te zien staan en de veranderingen te zien in chassis, diffusers, uitlaatsystemen, voorvleugels etc.
Wat fotootjes >>hier<<
Madrid. Goed te combineren dus met een bezoekje aan de F1 test in Jerez eind van de maandquote:
Dat was ooit een TRV topicquote:ps ook wel leuk, dat mapje belspel...
Ergens jammer dat Jenson geen Desmond heet.. Desmond 22quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:33 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:JensonButton twitterde op donderdag 09-01-2014 om 21:29:44#Jenson22 great memories, looking forward to making a few more. #22WDC2009 reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:48 schreef SiGNe het volgende:
Wel tof om die F1 memories te zien, ik zag daar ook een foto van Niki Lauda, Fittipaldi en Reggazoni, gister heb ik de film Rush gezien waar Lauda en Reggazoni ook te zien zijn, geweldige film en een must-see voor de F1 liefhebber!
Ik had al redelijk wat respect voor Niki Lauda maar naar het zien van die film is dat respect alleen maar gegroeid.
42 dagen nadat je 1 minuut in een brandende wagen hebt gezeten weer racen en dan nog winnen ook.. held![]()
En 't is dat ie in Japan stopte omdat het eigenlijk te gevaarlijk was anders had ie dat jaar nog wereldkampioen geworden ook.. op slechts 1 punt verloren van James Hunt ondanks de gemistte races en de race waar ie zelf uitstapte ondanks dat ie wist dat het 'm z'n kampioenschap kon kosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:26 schreef Sally het volgende:
[..]Rush
Ook pas gezien.
Weet weinig over die tijd (duh: het is rond mijn geboorte geweest), dus dit was leuk om eens te kijken
Ex-vriend die me introduceerde into F1, is vernoemd naar Lauda.
Z'n vrouw in de film (Olivia Wilde) is voor mij geen hapje maar een flinke maaltijd waar je meerdere dagen van kan etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Overigens is haar echte achternaam Cockburn, ik snap dat wel)
Ik was zelf 2 ten tijde van die periode in de F1 geschiedenis, te jong om het te weten.
Ik was denk ik een jaar of 8 toen ik m'n eerste F1 wedstrijd zag, vooral Prost en Senna zijn me erg bijgebleven.
Mijn ouders vonden de F1 maar 'geldverspillend en milieuvervuilend', dus als kind niet meegekeken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Z'n vrouw in de film (Olivia Wilde) is voor mij geen hapje maar een flinke maaltijd waar je meerdere dagen van kan eten
(Overigens is haar echte achternaam Cockburn, ik snap dat wel)
Ik was zelf 2 ten tijde van die periode in de F1 geschiedenis, te jong om het te weten.
Ik was denk ik een jaar of 8 toen ik m'n eerste F1 wedstrijd zag, vooral Prost en Senna zijn me erg bijgebleven.
Gooi het in de columnsubmit zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden de F1 maar 'geldverspillend en milieuvervuilend', dus als kind niet meegekeken.
Maar over Senna op Imola 1994 kan ik nog een heel verhaal opschrijven... Dat was mijn studententijd. En ik had 'als behang' de tv aanstaan bij het studeren. . . . .
Andere keer. "Trusten, lieve kijkbuiskindertjes. Oogjes dicht, en snaveltjes toe."
Voor FOK!sport?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gooi het in de columnsubmit zou ik zeggen.
Dus? Een column mag overal over gaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Voor FOK!sport?
En ik een column schrijven? Het is een waargebeurd verhaal.
Hah die F1 auto uit 2003 mist er... Qua kleuren staat ie er wel maar de vorm klopt niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:33 schreef DutchTrain het volgende:
Om het F1 jaar goed te beginnen, ben ik afgelopen weekend even langs geweest bij de Fernando Alonso Collection. Absoluut een aanrader als je in de buurt bent. Al zijn bekers, auto's en pakken staan er, evenals modelauto's, films en wat uitleg over formule 1 in het algemeen.
Mooi om eens alle F1 auto's van 2003 tot heden naast elkaar te zien staan en de veranderingen te zien in chassis, diffusers, uitlaatsystemen, voorvleugels etc.
Wat fotootjes >>hier<<
Ook niet alle Ferrari's staan er, maar zeker een mooie expositiequote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:47 schreef nils7 het volgende:
Hah die F1 auto uit 2003 mist er... Qua kleuren staat ie er wel maar de vorm klopt niet.
Is wel de auto van zn eerste overwinning.
Verder ziet t er super uit
Bronquote:2014 F1 entry list so far in numerical order:
# Driver Team/Car
1 Sebastian Vettel Red Bull-Renault
3 Daniel Ricciardo Red Bull-Renault
6 Nico Rosberg Mercedes
7 Kimi Raikkonen Ferrari
8 Romain Grosjean Lotus-Renault
11 Sergio Perez Force India-Mercedes
13 Pastor Maldonado Lotus-Renault
14 Fernando Alonso Ferrari
17 Jules Bianchi Marussia-Ferrari
19 Felipe Massa Williams-Mercedes
20 Kevin Magnussen McLaren-Mercedes
21 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari
22 Jenson Button McLaren-Mercedes
25 Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault
26 Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault
27 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes
44 Lewis Hamilton Mercedes
77 Valtteri Bottas Williams-Mercedes
99 Adrian Sutil Sauber-Ferrari
Tof dat iemand die bijgelovige crap niet gelooft en gewoon nr 13 paktquote:
Yup, hoopte al dat er een coureur zou zijn die dat nummer zou nemen. En gelukkig is er één.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tof dat iemand die bijgelovige crap niet gelooft en gewoon nr 13 pakt
Laat hem dan maar 42 nemen.quote:
Wat is er zo bijzonder aan 27 in F1?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef LWD-Godius het volgende:
27 voor Hulkenberg, wel mooi en zeker een waardige drager van het nummer.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan 27 in F1?
Volgens mij is 13 helemaal geen issue in die contreien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tof dat iemand die bijgelovige crap niet gelooft en gewoon nr 13 pakt
Op die manier.quote:
Er is niet één nummer waarvan je achteraf kan zeggen, daar lag het aan! Hoewel, 2 en 4...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij is 13 helemaal geen issue in die contreien.
quote:2 Ayrton Senna
32 Roland Ratzenberger
8 Elio de Angelis
32 Riccardo Paletti
22 Patrick Depailler
6 Ronnie Peterson
45 Brian McGuire
16 Tom Pryce
28 Mark Donohue
19 Helmuth Koinigg
16 Peter Revson
8 François Cevert
14 Roger Williamson
17 Jo Siffert
10 Jochen Rindt
4 Piers Courage
24 Gerhard Mitter
18 Jo Schlesser
19 Bob Anderson
18 Lorenzo Bandini
16 John Taylor
29 Carel Godin de Beaufort
6 Gary Hocking
4 Ricardo Rodríguez
4 Wolfgang von Trips
2 Giulio Cabianca
16 Alan Stacey
36 Chris Bristow
12 Stuart Lewis-Evans
2 Peter Collins
2 Luigi Musso
4 Bill Vukovich
6 Onofre Marimón
? Charles de Tornaco
16 staat ook best vaak in dat lijstje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is niet één nummer waarvan je achteraf kan zeggen, daar lag het aan! Hoewel, 2 en 4...
[..]
Ik dacht dat formule 1 coureurs best wel bijgelovig waren. Weet niet waar ik dat vandaan heb maar goed.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij is 13 helemaal geen issue in die contreien.
Rare lijst. Sowieso mis ik Villeneuve en er staan een aantal in die nooit een F1 race gereden hebben, zoals McGuire en Hocking.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is niet één nummer waarvan je achteraf kan zeggen, daar lag het aan! Hoewel, 2 en 4...
[..]
Ik bedoel in Zuid-Amerika.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:41 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik dacht dat formule 1 coureurs best wel bijgelovig waren. Weet niet waar ik dat vandaan heb maar goed.
twitter:EliGP twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 21:01:01Raikkonen is super excited about his number: "It's the number I already had last year and I saw no reason to change it." reageer retweet
Villeneuve werd dan ook al vermeld met nummer 27 in 1982 toen besloot ik om de andere nummers van overleden F1 coureurs (volgens wikipedia) erbij te zoeken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Rare lijst. Sowieso mis ik Villeneuve en er staan een aantal in die nooit een F1 race gereden hebben, zoals McGuire en Hocking.
Is ook geen verwijt. Het valt me alleen op dat op die lijst ook uit coureurs staan die zijn overleden als gevolg van een ongeluk met een F1 wagen maar niet noodzakelijk een (officiële) F1 wedstrijd hebben gereden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Villeneuve werd dan ook al vermeld met nummer 27 in 1982 toen besloot ik om de andere nummers van overleden F1 coureurs (volgens wikipedia) erbij te zoeken.
Klinkt als een op afstand bestuurbaar autootje. Bah...quote:
Belachelijk (letterlijk ) inderdaad. Maak maar een apart forum aan voor deze klasse aub:-)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Klinkt als een op afstand bestuurbaar autootje. Bah...
Belachelijk is het niet, maar het is geen F1. Wel autosport.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:43 schreef Marks het volgende:
[..]
Belachelijk (letterlijk ) inderdaad. Maak maar een apart forum topic aan voor deze klasse aub:-)
Het is net kattengejank. Wat een verschrikkelijk irritant geluid.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Klinkt als een op afstand bestuurbaar autootje. Bah...
Ik heb 2 V8's, dan maar een dinosaurusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:24 schreef Sinister-D- het volgende:
Klagen op die elektrische klasse![]()
Heeft nu niemand in de gaten dat dat een poging is om elektrisch aangedreven wagens in een stroomversnelling te krijgen..... Uiteindelijk gaat dit toch echt de toekomst worden. Niet voor F1, maar wel voor dagelijks gebruik. Of heeft er een van jullie nog ergens geplette dinosauriërs in de kelder liggen?
Wat 2 V8's?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb 2 V8's, dan maar een dinosaurus
S4quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wat off topic maar een Porsche 928S4 en een BMW E38 740iL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |