SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knotsgekke pot.quote:
Ikquote:Op zondag 29 december 2013 19:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie heeft zich niet kapot gelachen om PSV de afgelopen maanden?
wat een klootzakken is de leiding daar zeg, ik was een beetje aan het rondkutten met Championships manager 97/98, en ze wilde tom van der leegte maar niet laten gaan, en terwijl hij geen contract had, werd m,ijn idee om hem dan maar te ontslaan gevetod, dus hij heeft zo'n beetje een jaar zonder baan en inkomen gezeten...quote:
Maher is een mongoolquote:Op zondag 29 december 2013 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon voor het kampioenschap
~ Maher
Hij blijft wel positief iigquote:Op zondag 29 december 2013 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon voor het kampioenschap
~ Maher
Er bestaan ook mensen die geen fuck geven om voetbal, weet je.quote:Op zondag 29 december 2013 19:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie heeft zich niet kapot gelachen om PSV de afgelopen maanden?
quote:Op zondag 29 december 2013 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit zou ook zomaar de nieuwe slogan van Radio 2 kunnen zijn.
quote:Op zondag 29 december 2013 19:11 schreef FritsFlits het volgende:
Lang niet meer gehoord in Eindhoven dit
Tommie van der Leegte speelt dan allang bij RKC, kutspel.quote:Op zondag 29 december 2013 19:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wat een klootzakken is de leiding daar zeg, ik was een beetje aan het rondkutten met Championships manager 97/98, en ze wilde tom van der leegte maar niet laten gaan, en terwijl hij geen contract had, werd m,ijn idee om hem dan maar te ontslaan gevetod, dus hij heeft zo'n beetje een jaar zonder baan en inkomen gezeten...
Ja, vrouwen.quote:Op zondag 29 december 2013 19:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
Er bestaan ook mensen die geen fuck geven om voetbal, weet je.
Deze uitspraak doet mij denken aan Aad300.quote:Op zondag 29 december 2013 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
PSV is beter dan alle clubs... In t rechterrijtje
Net zo positief als Dries "Dit was de kampioenswedstrijd" Mertens?quote:
Celinequote:Op zondag 29 december 2013 19:13 schreef TLC het volgende:
Wat heeft Zwitserland toch steengoede wereldartiesten
iddquote:Op zondag 29 december 2013 19:13 schreef TLC het volgende:
En hommelsquote:
Nee. Kan niet.quote:Op zondag 29 december 2013 19:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
Er bestaan ook mensen die geen fuck geven om voetbal, weet je.
Uiteraardquote:Op zondag 29 december 2013 19:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Net zo positief als Dries "Dit was de kampioenswedstrijd" Mertens?
Ja, Frau Turner ist jetzt Schweizerinquote:Op zondag 29 december 2013 19:13 schreef TLC het volgende:
Nee, serieus, ik mocht hem niet ontslaan, terwijl hij geen contract had...quote:Op zondag 29 december 2013 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tommie van der Leegte speelt dan allang bij RKC, kutspel.
Ah joh, ik zit met AZ en RKC die beide voor geen meter lopenquote:
Mijn vriend ligt in een deuk om dit verhaalquote:Op zondag 29 december 2013 19:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wat een klootzakken is de leiding daar zeg, ik was een beetje aan het rondkutten met Championships manager 97/98, en ze wilde tom van der leegte maar niet laten gaan, en terwijl hij geen contract had, werd m,ijn idee om hem dan maar te ontslaan gevetod, dus hij heeft zo'n beetje een jaar zonder baan en inkomen gezeten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
John Legend manquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 19:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn vriend ligt in een deuk om dit verhaalIk snap er niks van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:Op zondag 29 december 2013 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
![]()
Met sommige nummers ben ik al klaar als ik de 4 cliché-beginakkoorden heb gehoord. Weg ermee, volgende graag. Verzin iets origineels.
Danku, insgelijks natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2013 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Een hele goedenavond, beeldschone vrouw
Goede omschrijving van vele nummersquote:Op zondag 29 december 2013 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
![]()
Met sommige nummers ben ik al klaar als ik de 4 cliché-beginakkoorden heb gehoord. Weg ermee, volgende graag. Verzin iets origineels.
Ik zou anders mijn kist uitkomenquote:
Strani is ook een beeldschone vrouw???quote:
Heb het sowieso gehad met de topquote:
Wat een zeiknummer - aldus de residentiele huisvrouw in dit huis.quote:
John 'Legend'. Ordinary People ken je misschien wel, die was stukken bekender.quote:Op zondag 29 december 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
Weer een nummer dat ik niet ken... ik weet niet eens wie dit is.
Uh nee dat nietquote:Op zondag 29 december 2013 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Strani is ook een beeldschone vrouw???
Niet zo bescheidenquote:Op zondag 29 december 2013 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie op dit nummer gestemd heeft wens ik een verkoudheid toe.
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 29 december 2013 19:15 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh wacht, ze woont daar echt (nu)grap mislukt
Tja, wie blijft er dan overquote:Op zondag 29 december 2013 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat een zeiknummer - aldus de residentiele huisvrouw in dit huis.
quote:Op zondag 29 december 2013 19:16 schreef TLC het volgende:
Dit is beter dan menig Beatles an ABBA nummer dat ik al voorbij heb horen komen
quote:Op zondag 29 december 2013 19:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb het sowieso gehad met de top
You're my end and my beginning.quote:
ja sorry ben weer wakker.... ga zo douchen dan val ik wel bijna in slaapquote:Op zondag 29 december 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee dat nietScherp.
Tenminste... ik denk het niet.
Oh is hij dat. Ja dat nummer ken ik wel inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2013 19:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
John 'Legend'. Ordinary People ken je misschien wel, die was stukken bekender.
Dit is gewoon poep
quote:Op zondag 29 december 2013 19:16 schreef TLC het volgende:
Je bent toch niet aan het haten op ABBA?quote:Op zondag 29 december 2013 19:16 schreef TLC het volgende:
Niet voordat ik mijn lied heb gehoordquote:Op zondag 29 december 2013 19:17 schreef glittertje39 het volgende:
[..]Fritsje je gaat ons toch niet verlaten heh
Dit schijnt beter te zijn dan het hele oeuvre van Spandau Ballet èn Duran Duran.quote:Op zondag 29 december 2013 19:16 schreef TLC het volgende:
Nou nou neequote:Op zondag 29 december 2013 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil dat ik grof word?
welke is dat?quote:Op zondag 29 december 2013 19:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet voordat ik mijn lied heb gehoord
Gewoon een cirkeltje dus, net als een trouwring. Wat een synboliek zegquote:Op zondag 29 december 2013 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
You're my end and my beginning.
Prachtig. Ik word er emotioneel van.
Oh is dat nu. Goddomme, dan maar uitzending gemist aanslingeren binnenkortquote:
die staat op 2 toch?quote:Op zondag 29 december 2013 19:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
nee maar begrijpend lezen is voor vele fokkers nog een brug te ver blijkbaarquote:Op zondag 29 december 2013 19:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je bent toch niet aan het haten op ABBA?
en dat is de bohemian rhapsodyquote:Op zondag 29 december 2013 19:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eagles? Nooit op gestemd volgens mijquote:
19u begonnen.quote:Op zondag 29 december 2013 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh is dat nu. Goddomme, dan maar uitzending gemist aanslingeren binnenkort
Geen idee, vast wel. Gewoon UG'en dan.quote:Op zondag 29 december 2013 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of wordt het nog herhaald Pien?
Ik pak je mooie post meequote:Op zondag 29 december 2013 19:18 schreef Uccie het volgende:
[me=Uccie]pakt Liverpool sjaaltje, Ollie en eetstokjes
[/me]
Wordt het nog herhaald? Of UG?quote:
Met deze snelheid ga ik idd niet elk woord uitgebreid zitten te studerenquote:Op zondag 29 december 2013 19:18 schreef TLC het volgende:
[..]
nee maar begrijpend lezen is voor vele fokkers nog een brug te ver blijkbaar
Dit nietquote:Op zondag 29 december 2013 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat al een keer gezien heb.
Blijft moeilijk he?quote:Op zondag 29 december 2013 19:18 schreef Uccie het volgende:
* Uccie pakt Liverpool sjaaltje, Ollie en eetstokjes
Ging over You'll never walk alone volgens mijquote:Op zondag 29 december 2013 19:18 schreef BillDauterive het volgende:
Rik krijgt het volgens de dj ijskoud bij John Legend. Mooi, ik word er ook niet warm van.
Ik zie alles.quote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh je had het al gezien Pienjow
Alleen op vrijdagen.quote:Op zondag 29 december 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee dat nietScherp.
Tenminste... ik denk het niet.
gaan wij op een keer daten op een vrijdagquote:
Owquote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ging over You'll never walk alone volgens mij
Lee maakt er helemaal zijn eigen ding van.quote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kan dat wel? Twee keer hetzelfde nummer in de lijst, alleen door een ander uitgevoerd.
quote:
Dat kan.quote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kan dat wel? Twee keer hetzelfde nummer in de lijst, alleen door een ander uitgevoerd.
Zelfs ik kippenvelquote:
Knocking on heavens door..quote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
absoluutleequote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Gebeurt net wel meer liedjesquote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het lied Mijn Feijenoord doet me ook denken aan Feyenoord.quote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
OwDit lied doet me altijd denken aan Feyenoord, dat is toch weer een afknapper.
Ik mis een saxofoonquote:
Kan er wel een voor je regelenquote:
Zonder Everton was de voetbalclub Liverpool er niet eens geweestquote:
Ik hou je hieraan!quote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaan wij op een keer daten op een vrijdag
Ah wat saai joh. laat anderen ervan meegenietenquote:Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee thuis juist. Af en toe wil ik me gewoon eventjes in m'n eentje mooi en speciaal voelen.
moet?quote:Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu moet je eigenlijk even uitzoeken WELKE dat allemaal zijn...
Jammer inderdaad... deze is een stuk minder, maar rockt nog steeds.quote:Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef Gehenna het volgende:
Wat is dit nu weer voor versie?Gewoon raggen met de live versie op Woodstock
is wel een keer of 15-20 het gevalquote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nou vooruit, ik zal het eens buitenshuis gaan proberenquote:Op zondag 29 december 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah wat saai joh. laat anderen ervan meegenieten
Nou ja moet moet... Misschien kan Pino het in een wip.quote:Op zondag 29 december 2013 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet?
neuj joh niet doen... kost alleen maar tijd en energie
Daar hebben we pino voor toch?quote:Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu moet je eigenlijk even uitzoeken WELKE dat allemaal zijn...
whoeps... how do I explain that to my wife?quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef Gehenna het volgende:
Wat is dit nu weer voor versie?Gewoon raggen met de live versie op Woodstock
Pino doet alles in een wipquote:Op zondag 29 december 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja moet moet... Misschien kan Pino het in een wip.
hij valt me nu wel weer mee, maar mist wel heel wat pit nu...quote:Op zondag 29 december 2013 19:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jammer inderdaad... deze is een stuk minder, maar rockt nog steeds.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2013 19:21 schreef Uccie het volgende:
* Uccie schenkt Chocomel vast in voor volgende nummer
Eerst aan de drank en dan aan de chocomel?quote:Op zondag 29 december 2013 19:21 schreef Uccie het volgende:
* Uccie schenkt Chocomel vast in voor volgende nummer
Uh, okquote:Op zondag 29 december 2013 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat je niet zo goed in vorm bent? Ja dat mag ik zeggen.
Als je gaat kotsen moet je het goed doenquote:Op zondag 29 december 2013 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerst aan de drank en dan aan de chocomel?
Vertel mij wat, ik krijg precies hetzelfde probleem met de mijne.quote:Op zondag 29 december 2013 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
whoeps... how do I explain that to my wife?
Zie volgende in de lijstquote:Op zondag 29 december 2013 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerst aan de drank en dan aan de chocomel?
ik zie hetquote:
Soms draaien ze liveversies. Vannacht in de auto hoorde ik de liveversie van Sweet Caroline voorbij komenquote:Op zondag 29 december 2013 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel liveplaten staan er eigenlijk in de top 2000?
Ik hoop dat in ieder geval Wish You Were Here live isquote:Op zondag 29 december 2013 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Whiskey-Chocomelquote:Op zondag 29 december 2013 19:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zie volgende in de lijst
En de alcohol was uren geleden.
Welke versie?quote:Op zondag 29 december 2013 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hoop dat in ieder geval Wish You Were Here live is
Er zit nog wat vodka op je kin lieverd.quote:Op zondag 29 december 2013 19:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zie volgende in de lijst
En de alcohol was uren geleden.
4: Selling the Drama, Overcome, I Alone en Lightning Crashesquote:Op zondag 29 december 2013 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
jah en als ik zeg dubble date dan krijg ik een ander probleem.... 3 vrouwen en 1 man kan ook nooit goed gaanquote:Op zondag 29 december 2013 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik krijg precies hetzelfde probleem met de mijne.
quote:Op zondag 29 december 2013 19:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
4: Selling the Drama, Overcome, I Alone en Lightning Crashes
pino wipt graagquote:
[..]
[..]
You've Got A Friend, Jealous Guy, Songbird, Afscheid (quote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2013 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah en als ik zeg dubble date dan krijg ik een ander probleem.... 3 vrouwen en 1 man kan ook nooit goed gaan
[..]
Ik heb wel een leuke zo over Rod Stewart.quote:Op zondag 29 december 2013 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes krijgt van mij de ruimte om grappen te maken over de komende 3 nummers.
Ik wou al zeggenquote:Op zondag 29 december 2013 19:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als je gaat kotsen moet je het goed doen
wie niet?quote:
Die ken ik al denk ik..quote:Op zondag 29 december 2013 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuke zo over Rod Stewart.
[..]
Nee helaas nietquote:
Nouuuu daar zie ik wel mogelijkheden hoorquote:Op zondag 29 december 2013 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah en als ik zeg dubble date dan krijg ik een ander probleem.... 3 vrouwen en 1 man kan ook nooit goed gaan
één van de ooit?quote:Op zondag 29 december 2013 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
Eerst nog even een buiging voor één van de soulzangeressen ooit.Aretha Franklin
quote:Op zondag 29 december 2013 19:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
You've Got A Friend, Jealous Guy, Songbird, Afscheid ()...voorbeelden zat.
Ik zet het op de lijst.quote:Op zondag 29 december 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja moet moet... Misschien kan Pino het in een wip.
uhuh... ik nietquote:Op zondag 29 december 2013 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouuuu daar zie ik wel mogelijkheden hoor
Ik ken geen live versie volgens mijquote:Op zondag 29 december 2013 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet.
Ik heb de cd versie en één live versie.
Live is beter
Lekkerquote:Op zondag 29 december 2013 19:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Altijd vakantie tijdens de Top 2000
Ze heeft nog grotere tetten dan ikquote:
Omdat ik moet werkenquote:
Toch niet de vangrail?quote:Op zondag 29 december 2013 19:25 schreef Uccie het volgende:
Ik heb steeds de neiging om ergens een gaspedaal in te moeten trappen met deze versie
picsquote:Op zondag 29 december 2013 19:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Ze heeft nog grotere tetten dan ik
Weapens of mass destructionquote:
Gelukkig staat de top2000 ook op het werk aanquote:Op zondag 29 december 2013 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Morgen heb je vast wel weer zin. Alles komt goed.
Nee gewoon even een tandje sneller.quote:
Thinkquote:
Hoi ouwe wippertquote:
picsquote:Op zondag 29 december 2013 19:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lekker
[..]
One staat zelfs in twee uitvoeringen door dezelfde act in, alleen op één van de twee doet er ook nog een zangeres mee. Waarom van een Lola dan juist niet de twee bekende uitvoeringen instaan is me dan weer een raadsel.quote:Op zondag 29 december 2013 19:25 schreef Homdeck het volgende:
[..]![]()
Don't let me be misunderstood, fields of gold, As, One etc.
Diaanquote:Op zondag 29 december 2013 19:26 schreef Diaan73 het volgende:
verloren van Lennon met Monopoly en Triominos.![]()
Meteen 3000 nieuwe views in je FoBO.quote:Op zondag 29 december 2013 19:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Peter Frampton - show me the wayquote:Op zondag 29 december 2013 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het enige livenummer wat me bijstaat is het nummer waar het publiek met achtergrondzanger Patrick Bruel samen een duet heeft opgenomen.
Omroep Max?quote:Op zondag 29 december 2013 19:27 schreef Stickertje het volgende:
Oh, dit klinkt niet heel bijzonder..
*zapt vast naar 3
Tijdje terug nog van mogen genieten vanaf mijn balkon (trad hier vlakbij op en ik kon het gratis meeluisteren).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |