Geen idee, vast wel. Gewoon UG'en dan.quote:Op zondag 29 december 2013 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of wordt het nog herhaald Pien?
Ik pak je mooie post meequote:Op zondag 29 december 2013 19:18 schreef Uccie het volgende:
[me=Uccie]pakt Liverpool sjaaltje, Ollie en eetstokjes
[/me]
Wordt het nog herhaald? Of UG?quote:
Met deze snelheid ga ik idd niet elk woord uitgebreid zitten te studerenquote:Op zondag 29 december 2013 19:18 schreef TLC het volgende:
[..]
nee maar begrijpend lezen is voor vele fokkers nog een brug te ver blijkbaar
Dit nietquote:Op zondag 29 december 2013 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat al een keer gezien heb.
Blijft moeilijk he?quote:Op zondag 29 december 2013 19:18 schreef Uccie het volgende:
* Uccie pakt Liverpool sjaaltje, Ollie en eetstokjes
Ging over You'll never walk alone volgens mijquote:Op zondag 29 december 2013 19:18 schreef BillDauterive het volgende:
Rik krijgt het volgens de dj ijskoud bij John Legend. Mooi, ik word er ook niet warm van.
Ik zie alles.quote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh je had het al gezien Pienjow
Alleen op vrijdagen.quote:Op zondag 29 december 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee dat nietScherp.
Tenminste... ik denk het niet.
gaan wij op een keer daten op een vrijdagquote:
Owquote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ging over You'll never walk alone volgens mij
Lee maakt er helemaal zijn eigen ding van.quote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kan dat wel? Twee keer hetzelfde nummer in de lijst, alleen door een ander uitgevoerd.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |