iddquote:Op zondag 29 december 2013 19:13 schreef TLC het volgende:
Wat heeft Zwitserland toch steengoede wereldartiesten
En hommelsquote:
Nee. Kan niet.quote:Op zondag 29 december 2013 19:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
Er bestaan ook mensen die geen fuck geven om voetbal, weet je.
Uiteraardquote:Op zondag 29 december 2013 19:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Net zo positief als Dries "Dit was de kampioenswedstrijd" Mertens?
Ja, Frau Turner ist jetzt Schweizerinquote:Op zondag 29 december 2013 19:13 schreef TLC het volgende:
Wat heeft Zwitserland toch steengoede wereldartiesten
Nee, serieus, ik mocht hem niet ontslaan, terwijl hij geen contract had...quote:Op zondag 29 december 2013 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tommie van der Leegte speelt dan allang bij RKC, kutspel.
Ah joh, ik zit met AZ en RKC die beide voor geen meter lopenquote:
Mijn vriend ligt in een deuk om dit verhaalquote:Op zondag 29 december 2013 19:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wat een klootzakken is de leiding daar zeg, ik was een beetje aan het rondkutten met Championships manager 97/98, en ze wilde tom van der leegte maar niet laten gaan, en terwijl hij geen contract had, werd m,ijn idee om hem dan maar te ontslaan gevetod, dus hij heeft zo'n beetje een jaar zonder baan en inkomen gezeten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
John Legend manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |