SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog, Supertramp is al 6x langsgekomen.quote:Op zondag 29 december 2013 15:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jouw eerste keer? Ze zijn nl al 4x voorbij gekomen
Jep en Losing My Religion en die Man op de maan komen ook nogquote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef datismijnmening het volgende:
Everybody hurts komt ook nog toch?
Na 1988 was alleen Automatic For The People nog wel een leuk album.quote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef Gehenna het volgende:
R.E.M. is ook zo'n band die halverwege hun carrière meer een singletjes band werd...
quote:Op zondag 29 december 2013 15:13 schreef Elfletterig het volgende:
Poll: Welke Sander is flauwer?
• Sander Guis
• Sander de Heer
• Ze zijn allebei even flauw
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Woops... excel scroll faal.quote:Op zondag 29 december 2013 15:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jouw eerste keer? Ze zijn nl al 4x voorbij gekomen
Uiteraardquote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef datismijnmening het volgende:
Everybody hurts komt ook nog toch?
Met Take the long way Home en Hide in your Shell als hun beste songs...quote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Sterker nog, Supertramp is al 6x langsgekomen.
Nicequote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Jep en Losing My Religion en die Man op de maan komen ook nog
Ik vind Out of Time echt een vreselijke plaat op 2 liedjes naquote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond dit een behoorlijke tegenvaller als 1e single na Out of Time
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Out of Timequote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na 1988 was alleen Automatic For The People nog wel een leuk album.
Murmur
Ook nog The One I Love trouwensquote:
Die vind ik wel leuk....en the end of the world, maar die zal er wel niet in staan.quote:
Murmur idd, Radio Free Europequote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na 1988 was alleen Automatic For The People nog wel een leuk album.
Murmur
Pilgrimage heeft leuke overgangen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfs die kan ik meezingenquote:Op zondag 29 december 2013 15:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die vind ik wel leuk....en the end of the world, maar die zal er wel niet in staan.
Flauw...quote:Op zondag 29 december 2013 15:23 schreef FritsFlits het volgende:
Ik draai wel even een lekker plaat
[ afbeelding ]
Nightswimming vind ik ook we laardigquote:Op zondag 29 december 2013 15:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die vind ik wel leuk....en the end of the world, maar die zal er wel niet in staan.
quote:Op zondag 29 december 2013 15:23 schreef NaturalScience het volgende:
Blof is een prima band waar teveel op wordt gehaat.Ik verwachtte een leuke grap in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robert Moog died for our synths
Ohja, maar die vergeet ik altijdquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 15:24 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik verwachtte een leuke grap in de spoiler
Dat zijn ze bijna allemaal...quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 15:23 schreef NaturalScience het volgende:
Blof is een prima band waar teveel op wordt gehaat.Ik heb Blof gezien tijdens de Gentse feesten... allemaal pleintjes waar bandjes spelen enzo. Daar heb ik toch met plezier naar ze staan luisteren. Live zijn ze prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
Nightswimming staat er niet in?quote:Op zondag 29 december 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
The End of the World had er van mij wel in gemogen, en Nightswimming. Helaas.
Ze hebben wel een paar mooie liedjes zoals Mooie Dagquote:Op zondag 29 december 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn ze bijna allemaal...
Ik heb ze 2 a 3 keer live gezien helaas op van die festivalletjes, maar vond er 3x niets aan.quote:Op zondag 29 december 2013 15:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb Blof gezien tijdens de Gentse feesten... allemaal pleintjes waar bandjes spelen enzo. Daar heb ik toch met plezier naar ze staan luisteren. Live zijn ze prima.
En er komt nog veel meer Blofquote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef Ferdo het volgende:
Dit is dus beter dan Once Upon A Time In The West, Forever Autumn en ook Drive...
Bijna zei ik ook.quote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ze hebben wel een paar mooie liedjes zoals Mooie Dag
Nightswimming zou er inderdaad wel in moeten.quote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nightswimming staat er niet in?![]()
Schande
Alles Is Liefde is ook beter dan films als The Godfather en zulksquote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef Ferdo het volgende:
Dit is dus beter dan Once Upon A Time In The West, Forever Autumn en ook Drive...
dat heeft ie volgens mij volledig zelfstandig gedaan...of niet?quote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef D. het volgende:
Degene die de drummer uitschakelde had voor de zanger moeten kiezen
De gitarist doet toch ook veel, qua schrijven?quote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef D. het volgende:
Degene die de drummer uitschakelde had voor de zanger moeten kiezen
Nou....quote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Ringo Starr zou betere plaatjes maken dan dit.
Die is zeker mooi....maar dit is gewoon bagger ...wat dan wel bij de gemiddelde nederlandse film past.quote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ze hebben wel een paar mooie liedjes zoals Mooie Dag
quote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Ringo Starr zou betere plaatjes maken dan dit.
Ach laat gaan Johan, is toch heerlijk man.quote:Op zondag 29 december 2013 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blof, Anouk en Borsato.
Wij zijn een smakeloos landje
Ooit verkozen tot slechtste nederlands nummerquote:Op zondag 29 december 2013 15:27 schreef Gehenna het volgende:
Opbiecht-tijd: Liefs uit London is het enige nummer van Blåf die ik wel oprecht vind overkomen
Within Tempration, Kayak, Golden Earring, Focus, Epica, Ayreon.... wij zijn een top land!quote:Op zondag 29 december 2013 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blof, Anouk en Borsato.
Wij zijn een smakeloos landje
Aan de kust, live samen met de Kast... erg mooi ook wat mij betreft.quote:Op zondag 29 december 2013 15:27 schreef Gehenna het volgende:
Opbiecht-tijd: Liefs uit London is het enige nummer van Blåf die ik wel oprecht vind overkomen
Dat is het allerslechtste nummer ooit. lalalal its a beautiful day lalalala. Dat is in het kort het hele nummer.quote:
Nee Canada danquote:Op zondag 29 december 2013 15:27 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Within Tempration, Kayak, Golden Earring, Focus, Epica, Ayreon.... wij zijn een top land!
De automobilist was toen aangehouden voor verdenking van dood door schuldquote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat heeft ie volgens mij volledig zelfstandig gedaan...of niet?
Dit gaat toch niet over Supertramp, neem ik aan?quote:
Liefs uit Londen en Aan de Kust zijn allebei goed te doen wmbquote:Op zondag 29 december 2013 15:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Aan de kust, live samen met de Kast... erg mooi ook wat mij betreft.
Egwel.quote:Op zondag 29 december 2013 15:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dit gaat toch niet over Supertramp, neem ik aan?
Qua timing kan het welquote:Op zondag 29 december 2013 15:27 schreef Uccie het volgende:
Krijgen we 10.000 berichtjes/tweets van mensen die in amerika nu aan het ontbijten zijn en luisteren naar de T2000
jeetjequote:Op zondag 29 december 2013 15:28 schreef D. het volgende:
[..]
De automobilist was toen aangehouden voor verdenking van dood door schuld
Ik las twaalfletterigquote:Op zondag 29 december 2013 15:27 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft dit nummer als jong jochie ooit geplaybackt tijdens een playbackshow. Hij was (toen al) de toetsenist.
Da's de ergste nog wel.quote:Op zondag 29 december 2013 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was deze vergeten toen ik zei dat alleen Fool's Overture van Supertramp te doen is.
Dan nog vind ik het wel heel matig.
quote:
Take the Long Way Home of Hide in Your Shell wel eens goed beluisterd? Supertramp is van ongekend niveau!quote:Op zondag 29 december 2013 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was deze vergeten toen ik zei dat alleen Fool's Overture van Supertramp te doen is.
Dan nog vind ik het wel heel matig.
Ja, weet ik maar dat maakt 'm grappig. En 'de tune'.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 15:29 schreef Uccie het volgende:
De helft van dit nummer wordt alleen gehoord door de hond van de buren
Werk zequote:Op zondag 29 december 2013 15:29 schreef Doedezemaar het volgende:
oh my, ik moet er echt vandoor, paar uurtjes werken
quote:Op zondag 29 december 2013 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
Dat intro.... ik dacht dat ze zouden gaan zingen: "Het houdt niet op, niet vanzelf"....
Bogarde ofzoiets toch?quote:Op zondag 29 december 2013 15:30 schreef D. het volgende:
[domien-mode]Jasmine van den Boogaard[/domien-mode]
Bogaerde toch?quote:Op zondag 29 december 2013 15:30 schreef D. het volgende:
[domien-mode]Jasmine van den Boogaard[/domien-mode]
people help the people ws ook een redelijke hit geloof ikquote:
Toch knap, dat je als eendagsvlieg met twee nummers in de Top 2000 staat. Dat kunnen maar weinig eendagsvliegen jou navertellen....quote:
Haha, kom nou toch. Een of ander trutje van een jaar of 13 dat het over skinny love gaat hebben, met een extra droevige stem. Doe even heel normaal.quote:Op zondag 29 december 2013 15:31 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dit helegaar niet zo'n slechte cover...
Winston? die zingt toch nietquote:
Mejaquote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef Molurus het volgende:
[..]
Eendagsvliegen proberen wel vaker een tweede album.
Ik ben bang dat we dan ranja niet meer terugzien in MUZquote:Op zondag 29 december 2013 15:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kunnen meisjes niet gewoon verboden worden muziek te maken?
Staat op #560 in de Top 2000.quote:Op zondag 29 december 2013 15:31 schreef Homdeck het volgende:
[..]
people help the people ws ook een redelijke hit geloof ik
die vind ik heel mooi vertolkt door haar.quote:Op zondag 29 december 2013 15:31 schreef Homdeck het volgende:
[..]
people help the people ws ook een redelijke hit geloof ik
Nou, ik word er toch echt even stil van hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, kom nou toch. Een of ander trutje van een jaar of 13 dat het over skinny love gaat hebben, met een extra droevige stem. Doe even heel normaal.
We gaan het zienquote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef Molurus het volgende:
[..]
Sterk nummer is dat, misschien wel de beste van Kyubeyquote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef glittertje39 het volgende:
Appleknockers Flophouse 678 nog nooit van gehoord....
* glittertje39 vindt dat er veel bagger langs gaat komen
ow best hoogquote:
Maar scoren nooit een tweede hit.quote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel mooi, Skinny love heb ik nooit zoveel aan gevonden.quote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
die vind ik heel mooi vertolkt door haar.
het gaat erom hoe het klinkt en IK vind het helemaal niet slecht klinken.quote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, kom nou toch. Een of ander trutje van een jaar of 13 dat het over skinny love gaat hebben, met een extra droevige stem. Doe even heel normaal.
ik laat me verrassen zometeenquote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sterk nummer is dat, misschien wel de beste van Kyubey
Ze was toen "al" vijftien.quote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef glittertje39 het volgende:
Appleknockers Flophouse 678 nog nooit van gehoord....
* glittertje39 vindt dat er veel bagger langs gaat komen
Als men haar over 5 jaar nog kent neem ik met alle liefde mijn woorden terug natuurlijk. Op dit moment kunnen we er weinig van zeggen.quote:
Het klinkt doorsnee.quote:Op zondag 29 december 2013 15:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
het gaat erom hoe het klinkt en IK vind het helemaal niet slecht klinken.
Oh nee, dan is het goed.quote:
Bijna: na Somebody will know someday, Distant Smile, Window of my Eyequote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sterk nummer is dat, misschien wel de beste van Kyubey
Klopt.quote:
En dat zingt ze nog zeikeriger.quote:Op zondag 29 december 2013 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind People help the People ergerlijker dan Skinny Lof, vermoedelijk omdat ik daar het origineel beter van ken
quote:Op zondag 29 december 2013 15:34 schreef Pino112 het volgende:
http://pino112.nl/top2000/jaar
Alleen nog volledig bij de lijst van 2013, maar de lengte van de tracks staat erbij.
quote:Op zondag 29 december 2013 15:34 schreef Pino112 het volgende:
http://pino112.nl/top2000/jaar
Alleen nog volledig bij de lijst van 2013, maar de lengte van de tracks staat erbij.
Ik heb een deja vu geloof ikquote:
680 -- Rob de Nijs - Het Werd Zomerquote:Op zondag 29 december 2013 15:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tijdens het neuken... Down down deeper and down...
En weer een liedje verpest voor de rest van mijn leven....quote:Op zondag 29 december 2013 15:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tijdens het neuken... Down down deeper and down...
Het gaat wel over neuken, die van Robquote:Op zondag 29 december 2013 15:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
680 -- Rob de Nijs - Het Werd Zomer
Wordt interessant
Ik mis de link?quote:Op zondag 29 december 2013 15:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
680 -- Rob de Nijs - Het Werd Zomer
Wordt interessant
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 15:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gaat wel over neuken, die van Rob
quote:Op zondag 29 december 2013 15:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
En weer een liedje verpest voor de rest van mijn leven....
Behalve op hun werk in de jaren 60. Pictures Of Matchstick Men en dergelijke.quote:
Mex vindt dit heel goed nieuws.twitter:roos3fm twitterde op zondag 29-12-2013 om 15:27:51Kan niet wachten tot januari-nieuwe-liedjes-maand begint. @CASHMERECAT komt met een nieuwe EP, deze track is al los: https://t.co/YkysNQykZh reageer retweet
En daar is-ie nog niet mee gestopt, getuige zijn éénjarige koter.quote:Op zondag 29 december 2013 15:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gaat wel over neuken, die van Rob
Die kan er geen kut van inderdaad. Goddomme dat was slecht op BKSquote:Op zondag 29 december 2013 15:36 schreef Pino112 het volgende:
Mex vindt dit heel goed nieuws.twitter:roos3fm twitterde op zondag 29-12-2013 om 15:27:51Kan niet wachten tot januari-nieuwe-liedjes-maand begint. @CASHMERECAT komt met een nieuwe EP, deze track is al los: https://t.co/YkysNQykZh reageer retweet
Hij bibbert er nog vanquote:
En appleknockers flophouse gaat over hangtieten?quote:
Kind is straks 15, vader doodquote:Op zondag 29 december 2013 15:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En daar is-ie nog niet mee gestopt, getuige zijn éénjarige koter.
Kansloos is dat altijd iddquote:Op zondag 29 december 2013 15:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kind is straks 15, vader dood
heeft ie hopelijk wel mooie herinneringen...quote:Op zondag 29 december 2013 15:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Statistisch gezien is het kind ergens halverwege de basisschool als palief de pijp uit gaat.quote:Op zondag 29 december 2013 15:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En wat laat je vader je dan na....een liedje dat je binnen een jaar een cougar van 48 moet gaan zoekenquote:
Is best een aardig album iddquote:Op zondag 29 december 2013 15:38 schreef Gehenna het volgende:
Dit is eigenlijk ook wel weer erg tof
Rob de Nijs nooit zo gewaardeerd, dat kwam pas bij dit nummer en die laatste cd met Daniel Lohues
Na je 50e moet je gewoon geen kinderen meer krijgen.quote:Op zondag 29 december 2013 15:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Statistisch gezien is het kind ergens halverwege de basisschool als palief de pijp uit gaat.
Ach, zal de eerste niet zienquote:Op zondag 29 december 2013 15:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je nu 70 bent, heb je statistisch best een goede kans 85 te worden hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 15:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Statistisch gezien is het kind ergens halverwege de basisschool als palief de pijp uit gaat.
Als Rob de echte vader is natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2013 15:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
En wat laat je vader je dan na....een liedje dat je binnen een jaar een cougar van 48 moet gaan zoeken
quote:Op zondag 29 december 2013 15:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Behalve op hun werk in de jaren 60. Pictures Of Matchstick Men en dergelijke.
Karina's favoriet, niet?quote:
Je hebt vaders en verwekkers.....dat hoeft niet altijd dezelfde persoon te zijnquote:Op zondag 29 december 2013 15:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Rob de echte vader is natuurlijk
De kans dat Prins Bernhard het is, is haast groterquote:Op zondag 29 december 2013 15:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Rob de echte vader is natuurlijk
Fijn dat mensen dat zelf gelukkig nog mogen bepalenquote:Op zondag 29 december 2013 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Na je 50e moet je gewoon geen kinderen meer krijgen.
Gelukkig regelt de natuur dat zelf wel aardigquote:Op zondag 29 december 2013 15:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Fijn dat mensen dat zelf gelukkig nog mogen bepalen
Helaas wel ja. Moet je wel een jonge vrouw hebben want de meeste doen t niet meer na de 40.quote:Op zondag 29 december 2013 15:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Fijn dat mensen dat zelf gelukkig nog mogen bepalen
Wat lul jij nou weer.quote:Op zondag 29 december 2013 15:41 schreef Dven het volgende:
Al past dat natuurlijk wel binnen de Nederlandse cultuur, om alles voor anderen te willen bepalen en liefst zo veel mogelijk aan banden te leggen
Ik vind het een enge gedachte dat er daadwerkelijk mensen bestaan die dat soort dingen aan anderen willen opleggen. Bemoei je met je eigen poepbroek.quote:Op zondag 29 december 2013 15:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Moet je wel een jonge vrouw hebben want de meeste doen t niet meer na de 40.
ik word er misselijk van.quote:Op zondag 29 december 2013 15:39 schreef peaceman het volgende:
dit is vermoedelijke het enige nummer dat ik kan verdragen van Rob de Nijsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Eensch..mag ontbreken in de Top 2000.quote:Op zondag 29 december 2013 15:42 schreef peaceman het volgende:
wat mij betreft 1 van de minste Queen nummers.
QFT!quote:Op zondag 29 december 2013 15:41 schreef Dven het volgende:
Al past dat natuurlijk wel binnen de Nederlandse cultuur, om alles voor anderen te willen bepalen en liefst zo veel mogelijk aan banden te leggen
quote:Op zondag 29 december 2013 15:42 schreef Gehenna het volgende:
aj, dit vind ik wel echt een mindere van Queen
quote:Op zondag 29 december 2013 15:42 schreef NaturalScience het volgende:
Dit is misschien wel het beste nummer van Queen! Echt GEWELDIG!![]()
c-c-c-combobreakerquote:Op zondag 29 december 2013 15:42 schreef NaturalScience het volgende:
Dit is misschien wel het beste nummer van Queen! Echt GEWELDIG!![]()
Jij bent na je 50e vader geworden?quote:Op zondag 29 december 2013 15:41 schreef Dven het volgende:
Freddie natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 15:42 schreef peaceman het volgende:
wat mij betreft 1 van de minste Queen nummers.
Op zich heeft hij wel gelijk.... Er bestaat zo'n betuttelende cultuur in Nederland.quote:Op zondag 29 december 2013 15:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer.
quote:
Al zou dat al zo zijn, is het in andere landen beter?quote:Op zondag 29 december 2013 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op zich heeft hij wel gelijk.... Er bestaat zo'n betuttelende cultuur in Nederland.
Oeps.quote:
He had it all...met uitzondering van condooms.quote:
Wat een aidshumor weer.quote:Op zondag 29 december 2013 15:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
He had it all...met uitzondering van condooms.
En dan nog twee albums volgezongen. Met daarop onder meer Innuendo.quote:Op zondag 29 december 2013 15:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Hier was ie al flink ziek, maar die stem
quote:Op zondag 29 december 2013 15:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
He had it all...met uitzondering van condooms.
Dat doet er toch niet toe? het is in Nederland wel eens anders geweest....quote:Op zondag 29 december 2013 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Al zou dat al zo zijn, is het in andere landen beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |