Ik las twaalfletterigquote:Op zondag 29 december 2013 15:27 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft dit nummer als jong jochie ooit geplaybackt tijdens een playbackshow. Hij was (toen al) de toetsenist.
Da's de ergste nog wel.quote:Op zondag 29 december 2013 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was deze vergeten toen ik zei dat alleen Fool's Overture van Supertramp te doen is.
Dan nog vind ik het wel heel matig.
quote:
Take the Long Way Home of Hide in Your Shell wel eens goed beluisterd? Supertramp is van ongekend niveau!quote:Op zondag 29 december 2013 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was deze vergeten toen ik zei dat alleen Fool's Overture van Supertramp te doen is.
Dan nog vind ik het wel heel matig.
Ja, weet ik maar dat maakt 'm grappig. En 'de tune'.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 15:29 schreef Uccie het volgende:
De helft van dit nummer wordt alleen gehoord door de hond van de buren
Werk zequote:Op zondag 29 december 2013 15:29 schreef Doedezemaar het volgende:
oh my, ik moet er echt vandoor, paar uurtjes werken
quote:Op zondag 29 december 2013 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
Dat intro.... ik dacht dat ze zouden gaan zingen: "Het houdt niet op, niet vanzelf"....
Bogarde ofzoiets toch?quote:Op zondag 29 december 2013 15:30 schreef D. het volgende:
[domien-mode]Jasmine van den Boogaard[/domien-mode]
Bogaerde toch?quote:Op zondag 29 december 2013 15:30 schreef D. het volgende:
[domien-mode]Jasmine van den Boogaard[/domien-mode]
people help the people ws ook een redelijke hit geloof ikquote:
Toch knap, dat je als eendagsvlieg met twee nummers in de Top 2000 staat. Dat kunnen maar weinig eendagsvliegen jou navertellen....quote:
Haha, kom nou toch. Een of ander trutje van een jaar of 13 dat het over skinny love gaat hebben, met een extra droevige stem. Doe even heel normaal.quote:Op zondag 29 december 2013 15:31 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dit helegaar niet zo'n slechte cover...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |