Ik las twaalfletterigquote:Op zondag 29 december 2013 15:27 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft dit nummer als jong jochie ooit geplaybackt tijdens een playbackshow. Hij was (toen al) de toetsenist.
Da's de ergste nog wel.quote:Op zondag 29 december 2013 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was deze vergeten toen ik zei dat alleen Fool's Overture van Supertramp te doen is.
Dan nog vind ik het wel heel matig.
quote:
Take the Long Way Home of Hide in Your Shell wel eens goed beluisterd? Supertramp is van ongekend niveau!quote:Op zondag 29 december 2013 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was deze vergeten toen ik zei dat alleen Fool's Overture van Supertramp te doen is.
Dan nog vind ik het wel heel matig.
Ja, weet ik maar dat maakt 'm grappig. En 'de tune'.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 15:29 schreef Uccie het volgende:
De helft van dit nummer wordt alleen gehoord door de hond van de buren
Werk zequote:Op zondag 29 december 2013 15:29 schreef Doedezemaar het volgende:
oh my, ik moet er echt vandoor, paar uurtjes werken
quote:Op zondag 29 december 2013 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
Dat intro.... ik dacht dat ze zouden gaan zingen: "Het houdt niet op, niet vanzelf"....
Bogarde ofzoiets toch?quote:Op zondag 29 december 2013 15:30 schreef D. het volgende:
[domien-mode]Jasmine van den Boogaard[/domien-mode]
Bogaerde toch?quote:Op zondag 29 december 2013 15:30 schreef D. het volgende:
[domien-mode]Jasmine van den Boogaard[/domien-mode]
people help the people ws ook een redelijke hit geloof ikquote:
Toch knap, dat je als eendagsvlieg met twee nummers in de Top 2000 staat. Dat kunnen maar weinig eendagsvliegen jou navertellen....quote:
Haha, kom nou toch. Een of ander trutje van een jaar of 13 dat het over skinny love gaat hebben, met een extra droevige stem. Doe even heel normaal.quote:Op zondag 29 december 2013 15:31 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dit helegaar niet zo'n slechte cover...
Winston? die zingt toch nietquote:
Mejaquote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef Molurus het volgende:
[..]
Eendagsvliegen proberen wel vaker een tweede album.
Ik ben bang dat we dan ranja niet meer terugzien in MUZquote:Op zondag 29 december 2013 15:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kunnen meisjes niet gewoon verboden worden muziek te maken?
Staat op #560 in de Top 2000.quote:Op zondag 29 december 2013 15:31 schreef Homdeck het volgende:
[..]
people help the people ws ook een redelijke hit geloof ik
die vind ik heel mooi vertolkt door haar.quote:Op zondag 29 december 2013 15:31 schreef Homdeck het volgende:
[..]
people help the people ws ook een redelijke hit geloof ik
Nou, ik word er toch echt even stil van hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, kom nou toch. Een of ander trutje van een jaar of 13 dat het over skinny love gaat hebben, met een extra droevige stem. Doe even heel normaal.
We gaan het zienquote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef Molurus het volgende:
[..]
Sterk nummer is dat, misschien wel de beste van Kyubeyquote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef glittertje39 het volgende:
Appleknockers Flophouse 678 nog nooit van gehoord....
* glittertje39 vindt dat er veel bagger langs gaat komen
ow best hoogquote:
Maar scoren nooit een tweede hit.quote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel mooi, Skinny love heb ik nooit zoveel aan gevonden.quote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
die vind ik heel mooi vertolkt door haar.
het gaat erom hoe het klinkt en IK vind het helemaal niet slecht klinken.quote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, kom nou toch. Een of ander trutje van een jaar of 13 dat het over skinny love gaat hebben, met een extra droevige stem. Doe even heel normaal.
ik laat me verrassen zometeenquote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sterk nummer is dat, misschien wel de beste van Kyubey
Ze was toen "al" vijftien.quote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef glittertje39 het volgende:
Appleknockers Flophouse 678 nog nooit van gehoord....
* glittertje39 vindt dat er veel bagger langs gaat komen
Als men haar over 5 jaar nog kent neem ik met alle liefde mijn woorden terug natuurlijk. Op dit moment kunnen we er weinig van zeggen.quote:
Het klinkt doorsnee.quote:Op zondag 29 december 2013 15:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
het gaat erom hoe het klinkt en IK vind het helemaal niet slecht klinken.
Oh nee, dan is het goed.quote:
Bijna: na Somebody will know someday, Distant Smile, Window of my Eyequote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sterk nummer is dat, misschien wel de beste van Kyubey
Klopt.quote:
En dat zingt ze nog zeikeriger.quote:Op zondag 29 december 2013 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind People help the People ergerlijker dan Skinny Lof, vermoedelijk omdat ik daar het origineel beter van ken
quote:Op zondag 29 december 2013 15:34 schreef Pino112 het volgende:
http://pino112.nl/top2000/jaar
Alleen nog volledig bij de lijst van 2013, maar de lengte van de tracks staat erbij.
quote:Op zondag 29 december 2013 15:34 schreef Pino112 het volgende:
http://pino112.nl/top2000/jaar
Alleen nog volledig bij de lijst van 2013, maar de lengte van de tracks staat erbij.
Ik heb een deja vu geloof ikquote:
680 -- Rob de Nijs - Het Werd Zomerquote:Op zondag 29 december 2013 15:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tijdens het neuken... Down down deeper and down...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |