SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog, Supertramp is al 6x langsgekomen.quote:Op zondag 29 december 2013 15:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jouw eerste keer? Ze zijn nl al 4x voorbij gekomen
Jep en Losing My Religion en die Man op de maan komen ook nogquote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef datismijnmening het volgende:
Everybody hurts komt ook nog toch?
Na 1988 was alleen Automatic For The People nog wel een leuk album.quote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef Gehenna het volgende:
R.E.M. is ook zo'n band die halverwege hun carrière meer een singletjes band werd...
quote:Op zondag 29 december 2013 15:13 schreef Elfletterig het volgende:
Poll: Welke Sander is flauwer?
• Sander Guis
• Sander de Heer
• Ze zijn allebei even flauw
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Woops... excel scroll faal.quote:Op zondag 29 december 2013 15:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jouw eerste keer? Ze zijn nl al 4x voorbij gekomen
Uiteraardquote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef datismijnmening het volgende:
Everybody hurts komt ook nog toch?
Met Take the long way Home en Hide in your Shell als hun beste songs...quote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Sterker nog, Supertramp is al 6x langsgekomen.
Nicequote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Jep en Losing My Religion en die Man op de maan komen ook nog
Ik vind Out of Time echt een vreselijke plaat op 2 liedjes naquote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond dit een behoorlijke tegenvaller als 1e single na Out of Time
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Out of Timequote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na 1988 was alleen Automatic For The People nog wel een leuk album.
Murmur
Ook nog The One I Love trouwensquote:
Die vind ik wel leuk....en the end of the world, maar die zal er wel niet in staan.quote:
Murmur idd, Radio Free Europequote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na 1988 was alleen Automatic For The People nog wel een leuk album.
Murmur
Pilgrimage heeft leuke overgangen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfs die kan ik meezingenquote:Op zondag 29 december 2013 15:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die vind ik wel leuk....en the end of the world, maar die zal er wel niet in staan.
Flauw...quote:Op zondag 29 december 2013 15:23 schreef FritsFlits het volgende:
Ik draai wel even een lekker plaat
[ afbeelding ]
Nightswimming vind ik ook we laardigquote:Op zondag 29 december 2013 15:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die vind ik wel leuk....en the end of the world, maar die zal er wel niet in staan.
quote:Op zondag 29 december 2013 15:23 schreef NaturalScience het volgende:
Blof is een prima band waar teveel op wordt gehaat.Ik verwachtte een leuke grap in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robert Moog died for our synths
Ohja, maar die vergeet ik altijdquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 15:24 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik verwachtte een leuke grap in de spoiler
Dat zijn ze bijna allemaal...quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 15:23 schreef NaturalScience het volgende:
Blof is een prima band waar teveel op wordt gehaat.Ik heb Blof gezien tijdens de Gentse feesten... allemaal pleintjes waar bandjes spelen enzo. Daar heb ik toch met plezier naar ze staan luisteren. Live zijn ze prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
Nightswimming staat er niet in?quote:Op zondag 29 december 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
The End of the World had er van mij wel in gemogen, en Nightswimming. Helaas.
Ze hebben wel een paar mooie liedjes zoals Mooie Dagquote:Op zondag 29 december 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn ze bijna allemaal...
Ik heb ze 2 a 3 keer live gezien helaas op van die festivalletjes, maar vond er 3x niets aan.quote:Op zondag 29 december 2013 15:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb Blof gezien tijdens de Gentse feesten... allemaal pleintjes waar bandjes spelen enzo. Daar heb ik toch met plezier naar ze staan luisteren. Live zijn ze prima.
En er komt nog veel meer Blofquote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef Ferdo het volgende:
Dit is dus beter dan Once Upon A Time In The West, Forever Autumn en ook Drive...
Bijna zei ik ook.quote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ze hebben wel een paar mooie liedjes zoals Mooie Dag
Nightswimming zou er inderdaad wel in moeten.quote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nightswimming staat er niet in?![]()
Schande
Alles Is Liefde is ook beter dan films als The Godfather en zulksquote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef Ferdo het volgende:
Dit is dus beter dan Once Upon A Time In The West, Forever Autumn en ook Drive...
dat heeft ie volgens mij volledig zelfstandig gedaan...of niet?quote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef D. het volgende:
Degene die de drummer uitschakelde had voor de zanger moeten kiezen
De gitarist doet toch ook veel, qua schrijven?quote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef D. het volgende:
Degene die de drummer uitschakelde had voor de zanger moeten kiezen
Nou....quote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Ringo Starr zou betere plaatjes maken dan dit.
Die is zeker mooi....maar dit is gewoon bagger ...wat dan wel bij de gemiddelde nederlandse film past.quote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ze hebben wel een paar mooie liedjes zoals Mooie Dag
quote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Ringo Starr zou betere plaatjes maken dan dit.
Ach laat gaan Johan, is toch heerlijk man.quote:Op zondag 29 december 2013 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blof, Anouk en Borsato.
Wij zijn een smakeloos landje
Ooit verkozen tot slechtste nederlands nummerquote:Op zondag 29 december 2013 15:27 schreef Gehenna het volgende:
Opbiecht-tijd: Liefs uit London is het enige nummer van Blåf die ik wel oprecht vind overkomen
Within Tempration, Kayak, Golden Earring, Focus, Epica, Ayreon.... wij zijn een top land!quote:Op zondag 29 december 2013 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blof, Anouk en Borsato.
Wij zijn een smakeloos landje
Aan de kust, live samen met de Kast... erg mooi ook wat mij betreft.quote:Op zondag 29 december 2013 15:27 schreef Gehenna het volgende:
Opbiecht-tijd: Liefs uit London is het enige nummer van Blåf die ik wel oprecht vind overkomen
Dat is het allerslechtste nummer ooit. lalalal its a beautiful day lalalala. Dat is in het kort het hele nummer.quote:
Nee Canada danquote:Op zondag 29 december 2013 15:27 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Within Tempration, Kayak, Golden Earring, Focus, Epica, Ayreon.... wij zijn een top land!
De automobilist was toen aangehouden voor verdenking van dood door schuldquote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat heeft ie volgens mij volledig zelfstandig gedaan...of niet?
Dit gaat toch niet over Supertramp, neem ik aan?quote:
Liefs uit Londen en Aan de Kust zijn allebei goed te doen wmbquote:Op zondag 29 december 2013 15:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Aan de kust, live samen met de Kast... erg mooi ook wat mij betreft.
Egwel.quote:Op zondag 29 december 2013 15:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dit gaat toch niet over Supertramp, neem ik aan?
Qua timing kan het welquote:Op zondag 29 december 2013 15:27 schreef Uccie het volgende:
Krijgen we 10.000 berichtjes/tweets van mensen die in amerika nu aan het ontbijten zijn en luisteren naar de T2000
jeetjequote:Op zondag 29 december 2013 15:28 schreef D. het volgende:
[..]
De automobilist was toen aangehouden voor verdenking van dood door schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |