Ach laat gaan Johan, is toch heerlijk man.quote:Op zondag 29 december 2013 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blof, Anouk en Borsato.
Wij zijn een smakeloos landje
Ooit verkozen tot slechtste nederlands nummerquote:Op zondag 29 december 2013 15:27 schreef Gehenna het volgende:
Opbiecht-tijd: Liefs uit London is het enige nummer van Blåf die ik wel oprecht vind overkomen
Within Tempration, Kayak, Golden Earring, Focus, Epica, Ayreon.... wij zijn een top land!quote:Op zondag 29 december 2013 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blof, Anouk en Borsato.
Wij zijn een smakeloos landje
Aan de kust, live samen met de Kast... erg mooi ook wat mij betreft.quote:Op zondag 29 december 2013 15:27 schreef Gehenna het volgende:
Opbiecht-tijd: Liefs uit London is het enige nummer van Blåf die ik wel oprecht vind overkomen
Dat is het allerslechtste nummer ooit. lalalal its a beautiful day lalalala. Dat is in het kort het hele nummer.quote:
Nee Canada danquote:Op zondag 29 december 2013 15:27 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Within Tempration, Kayak, Golden Earring, Focus, Epica, Ayreon.... wij zijn een top land!
De automobilist was toen aangehouden voor verdenking van dood door schuldquote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat heeft ie volgens mij volledig zelfstandig gedaan...of niet?
Dit gaat toch niet over Supertramp, neem ik aan?quote:
Liefs uit Londen en Aan de Kust zijn allebei goed te doen wmbquote:Op zondag 29 december 2013 15:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Aan de kust, live samen met de Kast... erg mooi ook wat mij betreft.
Egwel.quote:Op zondag 29 december 2013 15:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dit gaat toch niet over Supertramp, neem ik aan?
Qua timing kan het welquote:Op zondag 29 december 2013 15:27 schreef Uccie het volgende:
Krijgen we 10.000 berichtjes/tweets van mensen die in amerika nu aan het ontbijten zijn en luisteren naar de T2000
jeetjequote:Op zondag 29 december 2013 15:28 schreef D. het volgende:
[..]
De automobilist was toen aangehouden voor verdenking van dood door schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |