Je hebt vaders en verwekkers.....dat hoeft niet altijd dezelfde persoon te zijnquote:Op zondag 29 december 2013 15:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Rob de echte vader is natuurlijk
De kans dat Prins Bernhard het is, is haast groterquote:Op zondag 29 december 2013 15:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Rob de echte vader is natuurlijk
Fijn dat mensen dat zelf gelukkig nog mogen bepalenquote:Op zondag 29 december 2013 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Na je 50e moet je gewoon geen kinderen meer krijgen.
Gelukkig regelt de natuur dat zelf wel aardigquote:Op zondag 29 december 2013 15:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Fijn dat mensen dat zelf gelukkig nog mogen bepalen
Helaas wel ja. Moet je wel een jonge vrouw hebben want de meeste doen t niet meer na de 40.quote:Op zondag 29 december 2013 15:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Fijn dat mensen dat zelf gelukkig nog mogen bepalen
Wat lul jij nou weer.quote:Op zondag 29 december 2013 15:41 schreef Dven het volgende:
Al past dat natuurlijk wel binnen de Nederlandse cultuur, om alles voor anderen te willen bepalen en liefst zo veel mogelijk aan banden te leggen
Ik vind het een enge gedachte dat er daadwerkelijk mensen bestaan die dat soort dingen aan anderen willen opleggen. Bemoei je met je eigen poepbroek.quote:Op zondag 29 december 2013 15:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Moet je wel een jonge vrouw hebben want de meeste doen t niet meer na de 40.
ik word er misselijk van.quote:Op zondag 29 december 2013 15:39 schreef peaceman het volgende:
dit is vermoedelijke het enige nummer dat ik kan verdragen van Rob de Nijsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Eensch..mag ontbreken in de Top 2000.quote:Op zondag 29 december 2013 15:42 schreef peaceman het volgende:
wat mij betreft 1 van de minste Queen nummers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |