In ieder geval een productieve avond!quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:06 schreef Elvi het volgende:
Ik ben nu mn cv aan het bijwerken. Wat nou feestavond
Werk en psychische zaken gaan altijd prima. Veel PO's en kon altijd thuis blijven als het een dagje minder was zonder ziek te melden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef zomertje het volgende:.
Hoe zitten jullie met werk? Gaat dat wel goed samen met de psychische zaken?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:29 schreef Murmeli het volgende:
Schatjes!!' Ik ga me zo eens optutten en naar de buren, dus ik wens jullie vast een fijne avond en een goed 2014.
Dat dit topic maar overbodig mag worden hihihi.
Liefs van mormel
Precies! Ik hoop jullie in 2014 geen van allen meer te hoeven aantreffen hier!quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:29 schreef Murmeli het volgende:
Schatjes!!' Ik ga me zo eens optutten en naar de buren, dus ik wens jullie vast een fijne avond en een goed 2014.
Liefs van mormel
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet niet of ie werktLink werkt! Zie spoilerHmmm...ik sta nog niet in de lijst....wie weet volgend jaar welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Of zit je mobiel en kan je spoilers niet openen? Anders DM ik je de link welNog nooit zoveel last gehad als dit jaar. Ben maar met de bus naar de stad gegaan...zag een stel jongetjes vuurwerk afsteken en ik bleef er maar van schrikken. Ben er inmiddels ook aardig onrustig van....quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:05 schreef zomertje het volgende:
Hebben jullie ook last van de vuurwerkknallen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:29 schreef Elvi het volgende:
Hier. Voor jullie. Een positieve vuurwerk-ervaring
Hier stond de brandweer vanmiddag ook al voor het huis...en stelletje jongens hadden vuurwerk in een vuilniszakkencontainerding gegooid...stond ook al in de fik...quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:56 schreef Cue_ het volgende:
Net 112 gebeld. Tegenover mn flat was zon plasticafvalbak in de fik gestoken. De brandweer was al onderweg.NEEEEEE nog niet graag.....ik ben bang dat ik jullie het aankomend jaar nodig ga hebben...en ik vind jullie nu al leukquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:29 schreef Murmeli het volgende:
Liefs van mormel![]()
--- --- --- ----
Ik wens jullie allemaal een goed 2014!
Dat we hopelijk volgend jaar een stuk beter in ons vel zitten dan nu. En dat we elkaar aankomend jaar tot steun mogen en kunnen zijn (op welke manier dan ook, al is het een schop onder de r**t, het eerlijk een mening geven, het open van ogen, een andere kant van een verhaal laten zien, het delen van ervaringen, het oppeppen enzovoort enzovoort).
Wat is een PO? Ik blijf eigenlijk nooit thuis maar zit soms op mn werk mezelf in de weg. Kan het ook maar 5 uur per dag volhouden. Vroeger 8 of 9 uur maar sinds mn heftige crisis/ burnout is t kl*te :/quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Werk en psychische zaken gaan altijd prima. Veel PO's en kon altijd thuis blijven als het een dagje minder was zonder ziek te melden.
2014 wordt een jaar van geestelijke verruiming.
Persoonlijk ontwikkelingsgesprek.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:06 schreef zomertje het volgende:
[..]
Wat is een PO? Ik blijf eigenlijk nooit thuis maar zit soms op mn werk mezelf in de weg. Kan het ook maar 5 uur per dag volhouden. Vroeger 8 of 9 uur maar sinds mn heftige crisis/ burnout is t kl*te :/
Ik vergat hierop te reageren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef zomertje het volgende:
Klinkt niet fijn t verhaaltje van hierboven... sterkte ermee.
Ik merk dat ik op dagen als vandaag niet lekker kan functioneren, het vuurwerk en de jaarwisseling zit me dwars. Net als bij anderen hier.
Klinkt heel bekend die klachten. Ik heb het geluk dat ik dus 5 uurmag werken per dag. Maar de druk wordt wel steeds hoger. Cursussen, examens.. Ze willen naar 6 uur per dag en ik probeer niet weer in te storten eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:19 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik vergat hierop te reageren.
Op dit moment heb ik dus geen baan. Ben in september 2012 opgehouden met werken (toen nog een paar maanden betaald), per januari van dit jaar officieel werkeloos. En heb in de tijd eigenlijk haast niet gesolliciteerd moet ik wol schaamte zeggen. Achteraf al een teken aan de wand, zo ben ik normaal niet. Nadat ik in september in ben gestort ben ik bij UWV ziekgemeld en zit sinds deze maand officieel daar in de ziektewet.
Het idee dat ik zou moeten solliciteren maakt me al erg onrustig en vliegt me aan, zoeken naar geschikte banen lukt niet eens (geen concentratievermogen, lees en vergeet, kan geen woord op papier krijgen), van pc krijg ik vlekken, word ik duizelig en misselijk.
Sowieso veel lichamelijke klachten, durf regelmatig niet eens alleen boodschappen te doen omdat ik mijn eigen lichaam niet vertrouw (door duizelig, trillen en vlekken, angsten).
Eind januari (als ik de diagnose van GGZ heb, moet ik weer contact met UWV opnemen en kijken wat het plan van aanpak dan gaat worden.
Komt goedquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:46 schreef kvd het volgende:
[..]
Hmmm...ik sta nog niet in de lijst....wie weet volgend jaar wel
[..]
Nog nooit zoveel last gehad als dit jaar. Ben maar met de bus naar de stad gegaan...zag een stel jongetjes vuurwerk afsteken en ik bleef er maar van schrikken. Ben er inmiddels ook aardig onrustig van....
[..]
[..]
Hier stond de brandweer vanmiddag ook al voor het huis...en stelletje jongens hadden vuurwerk in een vuilniszakkencontainerding gegooid...stond ook al in de fik...
[..]
NEEEEEE nog niet graag.....ik ben bang dat ik jullie het aankomend jaar nodig ga hebben...en ik vind jullie nu al leuk![]()
--- --- --- ----
Ik wens jullie allemaal een goed 2014!
Dat we hopelijk volgend jaar een stuk beter in ons vel zitten dan nu. En dat we elkaar aankomend jaar tot steun mogen en kunnen zijn (op welke manier dan ook, al is het een schop onder de r**t, het eerlijk een mening geven, het open van ogen, een andere kant van een verhaal laten zien, het delen van ervaringen, het oppeppen enzovoort enzovoort).
Afzonderen moet je zeker niet doen!!! Dat is wel het makkelijkste en veiligste, probeer om met mensen afspreken te zien als een uitdaging en de kleine dingen die daarbij wel leuk zijn te onthouden, (eventueel opschrijven) zodat je daar op terug kunt kijken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:01 schreef kuolema het volgende:
Ik wilde niet beginnen met een sombere post.
Ik ben niet blij
Ik was dus met een paar vrienden en ben net thuis. Zoals zo'n beetje altijd na sociaal contact voel ik me weer verdrietig/boos/eenzaam. Het is zo stom. Ik sta altijd in dubio of ik nou gewoon zo door moet blijven gaan (met mensen blijven afspreken) of me compleet moet afzonderen. Ik zal me hoe dan ook niet goed voelen...
Ik walg van mezelf.
Zo. Ik ga naar bed.
Thanks! Ik heb drie wijntjes op gisteravond een merkte er niets van. Ook grappig, want voorheen was ik juist van één wijntje al tipsy.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik merkte alleen dat ik wat sneller dronken was ofzo. Had in elk geval geen issues daarmee
Gewoon heel rustig opbouwen
Heb je het gevoel dat je het niet goed gedaan hebt tijdens het sociale gebeuren waardoor je dit gevoel achteraf krijgt? Ik herken het namelijk, het is een soort onzekerheid. Ik heb er steeds minder last van gelukkig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:01 schreef kuolema het volgende:
Ik ben niet blij
Ik was dus met een paar vrienden en ben net thuis. Zoals zo'n beetje altijd na sociaal contact voel ik me weer verdrietig/boos/eenzaam. Het is zo stom. Ik sta altijd in dubio of ik nou gewoon zo door moet blijven gaan (met mensen blijven afspreken) of me compleet moet afzonderen. Ik zal me hoe dan ook niet goed voelen...
Ik walg van mezelf.
Zo. Ik ga naar bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten puhlease.
[ Bericht 31% gewijzigd door -Spring op 01-01-2014 21:37:24 ]
Eerste keer ad?quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:25 schreef rainbowwarrior het volgende:
Pff AD in de mik en een half uur later lijken de gedachtes&gevoelens als sneeuw voor de zon te verdwijnen (nou ja, niet helemaal. Maar toch...). Weet niet wat ik daar nou van moet vinden.
Mijn ervaring is dat je er na zo'n korte tijd nog geen peil op kunt trekken. Bij mij wisselde het, ook na twee weken nog, van me enorm depri voelen tot totaal gevoelloos zijn. Ff doorzetten nog. Echt!quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:39 schreef rainbowwarrior het volgende:
[..]
Ja. Nou ja niet sinds vandaag maar sinds bijna 2 weken nu.
Wat een verhaal, ik weet ook even niet goed wat ik moet zeggen...quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:13 schreef -Spring het volgende:
Dit is mijn verhaal:
-KNIP-
Niet quoten puhlease.
Da's precies wat ik voor ga. Ik vond altijd dat ik geen contact meer met m 'mocht' hebben. Want wie heeft er nou nog contact met zo iemand? En voorheen had ik dat ook niet gekund, hoor, was ik al een week van de leg als ik aan m dacht. Maar nu ik me sterker voel, weet ik helemaal niet of dat wel is wat ik wil.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:47 schreef kvd het volgende:
[..]
Wat een verhaal, ik weet ook even niet goed wat ik moet zeggen...
Ik vind het eigenlijk nog een wonder dat je het nog zo lang hebt volgehouden en afgelopen jaar is misgegaan.
Ik hoop dat je een manier kan vinden de komende tijd waarop jij naar tevredenheid met hem kan omgaan, welke manier (face-to-face, telefoon, mail, of helemaal niet meer) dan ook.
Kut ook, hè, zulk soort avonden/nachten?quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:57 schreef kvd het volgende:
En ik doe gezellig mee met de rest die niet zo'n top O&N hebben gehad. Het lijkt de afgelopen jaren wel steeds erger te worden. Waar ik 3 jaar steeds heb gehuild omdat het niet lekker ging maar er veranderingen aan zaten te komen/waren geweest (tijdelijk niet meer werken, besluit te stoppen op het werk, het gestopt zijn) was het gisteren janken omdat er in al die jaren eigenlijk niks is veranderd aan mij. Sterker nog...ik ben me alleen maar slechter gaan voelen. Dus ik heb van 14 uur tot een uur of 3 vannacht meerdere keren vochtige wangen gehad. Af en toe een traan, meestal een lelijke jankbui (met rode, dikke ogen, rode neus, vlekken enzovoort, maar goed dat ik alleen was)
Had nog een fles rode wodka voor mezelf gekocht (en tot 4 keer toe ingeschonken), maar ik werd er alleen maar emotioneler en gespannener door.
Maar eens kijken of er volgend jaar eindelijk eens tranen van geluk kunnen zijn met O&N
Dank je. Ja ik moet iets geduldiger worden...quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:43 schreef -Spring het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je er na zo'n korte tijd nog geen peil op kunt trekken. Bij mij wisselde het, ook na twee weken nog, van me enorm depri voelen tot totaal gevoelloos zijn. Ff doorzetten nog. Echt!
Dank je, Nijna! Het komt wel goed met mij.
Ik wil ook iedereen bij elkaar houden hoor!quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:46 schreef kvd het volgende:
NEEEEEE nog niet graag.....ik ben bang dat ik jullie het aankomend jaar nodig ga hebben...en ik vind jullie nu al leuk![]()
Afzonderen is niet goed... Ik heb daar ook wel neiging toe hoorquote:Op woensdag 1 januari 2014 03:01 schreef kuolema het volgende:
Ik ben niet blij
Ik walg van mezelf.
Zo. Ik ga naar bed.
Jeetje wat een verhaalquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:13 schreef -Spring het volgende:
En ik heb m'n vader bericht dat ik met 'm wil praten.
Dit is mijn verhaal:
Niet quoten puhlease.
Nou ik vertelde haar een dilemma over een vriend die vaak niet op me reageerd of zelf contact opneemt, terwijl het begin vorig jaar (2013quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:42 schreef kuolema het volgende:
Hoezo vind je haar vreemd?
Gelukkig dat het maar voor even is, maar anders had je natuurlijk ook om een ander kunnen vragen.
Neequote:Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef zomertje het volgende:
Wat een verhaal zeg.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:13 schreef -Spring het volgende:
En ik heb m'n vader bericht dat ik met 'm wil praten.
Dit is mijn verhaal:
-KNIP-
Niet quoten puhlease.
Gewooon doorzetten! Dan komt het inderdaad ooit wel goedquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:20 schreef Elvi het volgende:
De eerste sollicitatie sinds n half jaar is de deur uitAls ik dit vol blijf houden komt het misschien nog wel goed met me
Whoeiiii....goed van je!!!quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:20 schreef Elvi het volgende:
De eerste sollicitatie sinds n half jaar is de deur uitAls ik dit vol blijf houden komt het misschien nog wel goed met me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht het maar geduldig af, jij.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
2014 wordt een jaar van geestelijke verruiming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |