SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
ik vind het gewoon een voorbeeld van een slecht nummer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En ik vind het een voorbeeld van een stukgedraaid nummer.
Ik vind het niet Top 2000-waardig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En ik vind het een voorbeeld van een stukgedraaid nummer.
Nee, keihard eruit gedonderd.quote:
Damn.... van 199 eruit geflikkerd? dat kan echt nietquote:
Volgende week loop ik dubbelquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:56 schreef essnhills het volgende:
Deze had wat lager moeten staan, zodat ie met kerst niet werd gedraaid
Ja, precies, hopelijk zakt iequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:56 schreef essnhills het volgende:
Deze had wat lager moeten staan, zodat ie met kerst werd gedraaid
http://pino112.nl/top2000/uitquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Damn.... van 199 eruit geflikkerd? dat kan echt niet
Na "driving home..." jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:56 schreef peaceman het volgende:
Dit blijft voor mij 1 van de mooiste kerstnummers.
Ja deze is njiet zo zoetsappigquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:56 schreef peaceman het volgende:
Dit blijft voor mij 1 van de mooiste kerstnummers.
Geldt trouwens voor meer kerstplaten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:56 schreef essnhills het volgende:
Deze had wat lager moeten staan, zodat ie met kerst werd gedraaid
The cavalry ofzoquote:
En dan de lijst met carnaval draaien?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Geldt trouwens voor meer kerstplaten.
Ze zouden de stemweek eigenlijk in de zomer moeten houden.
Kan ookquote:
Baas.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
pure band aids
* n00bie doet eens mee met de hype
je moest lang wachten he?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
pure band aids
* n00bie doet eens mee met de hype
Maar Lonaa, wie zegt dat ik niet al bezet benquote:
Wel voornamelijk de Britse.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is echt: Spot de eighties artiest, ze zitten er allemaal in
Of die ene, die is ook altijd wel grappig 'So here it is merry christmas, everybody's having fun'quote:
die vind ik verschrikkelijk!quote:
John Lennon blijft wel de mooiste..quote:
Niet geheel waar natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:58 schreef Molurus het volgende:
"There wont be snow in Africa this christmas time". Ja, doh. Kerst is voor Afrikanen in de zomer.
Echt niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is echt: Spot de eighties artiest, ze zitten er allemaal in
Radio 2 muziek is net te veilig voor Radio 3 en net iets te rebels voor Sky Radio.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is nou Radio 2 muziek eigenlijk? Ik heb die zender echt nooit op. Alleen met de T2000.
Alles kan kapot.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Maar Lonaa, wie zegt dat ik niet al bezet ben
Het is derde kerstdag Karinaquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
Met de kerst had ik deze nog wel aardig gevonden. Maar nu hoeft hij niet meer eigenlijk.
Die doet hier toch aan mee?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis Zanger Rinus ook in de lijst.
Wat staat Culture Club er ook al niet meer in. Heb ik op gestemdquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Culture Club staat trouwens ook niet in de lijst. Eén of twee liedjes zouden toch niet misstaan. (Ik kom erop omdat ik Boy George) hoor zingen.
Band Aid is trouwens nog twee keer overgedaan:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
September of zo?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan de lijst met carnaval draaien?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Big Countryquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Echt niet.
Echo & the Bunnymen, Prefab Sprout, The Alarm, Big Country....
Dubbadubbadumdum dubbadubbadum dubbadumdumdubbadum dubbadubba dum, I wish I was at home, for Christmasquote:
"Met Marloes onder de douche "quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
ze kan niet zingen.. hoor dr op 128 km afstandquote:
Wiki is gewoon betrouwbaarder dan Radio2?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wikipedia had toch gelijk, het zijn idd 3734 nummers die ooit in de lijst hebben gestaan
Waarbij II vooral een Stock, Aitken en Waterman-feestje was.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Culture Club staat trouwens ook niet in de lijst. Eén of twee liedjes zouden toch niet misstaan. (Ik kom erop omdat ik Boy George) hoor zingen.
Band Aid is trouwens nog twee keer overgedaan:
Jij gaat toch niet ook al achter me aan?quote:
Die 2 luister ik ook nooit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Radio 2 muziek is net te veilig voor Radio 3 en net iets te rebels voor Sky Radio.
van de 4000 nummers waar je uit kon kiezen zeker?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wikipedia had toch gelijk, het zijn idd 3734 nummers die ooit in de lijst hebben gestaan
Die is ook gaaf jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dubbadubbadumdum dubbadubbadum dubbadumdumdubbadum dubbadubba dum, I wish I was at home, for Christmas![]()
![]()
Nog geen eens zo gek veel eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben je moeder nietquote:
Nee, vorig jaar stond Karma chameleon nog even op #1985. Daarvoor dateren de laatste noteringen uit 2004.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat staat Culture Club er ook al niet meer in. Heb ik op gestemd![]()
Die hebben toch echt wel een paar goede nummer inderdaad.
nu moet je niet naast je schoenen gaan lopen Fritsjequote:Op vrijdag 27 december 2013 22:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet ook al achter me aan?
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wiki is gewoon betrouwbaarder dan Radio2?
Geen ideequote:Op vrijdag 27 december 2013 22:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
van de 4000 nummers waar je uit kon kiezen zeker?
War moet erin!quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar stond Karma chameleon nog even op #1985. Daarvoor dateren de laatste noteringen uit 2004.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:00 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
nu moet je niet naast je schoenen gaan lopen Fritsje
Terwijl ik dat niet eens hun beste nummer vind. Do you really want to hurt me vind ik leuker. En The War Song is ook erg goed.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar stond Karma chameleon nog even op #1985. Daarvoor dateren de laatste noteringen uit 2004.
Ze staan er nu allemaal inquote:
Do you really.. is een beetje een zeurnummerquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Terwijl ik dat niet eens hun beste nummer vind. Do you really want to hurt me vind ik leuker. En The War Song is ook erg goed.
Klopt. Maar ik vind 'm fijner geproduceerd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waarbij II vooral een Stock, Aitken en Waterman-feestje was.
Thuisserver?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze staan er nu allemaal in![]()
http://pino112.nl/top2000/alles
Wel beetje lange laadtijd, wordt aan gewerkt.
En Time (Clock Of The Heart)?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Terwijl ik dat niet eens hun beste nummer vind. Do you really want to hurt me vind ik leuker. En The War Song is ook erg goed.
Dat is dan een voorbeeld van een zeurnummer wat ik wel goed vindquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Do you really.. is een beetje een zeurnummer
beide mogen erin. Mavericks eruit en Racoon met Oceaan... om twee geheel willekeurige slachtoffers te kiezen....quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, beetje trage MySQL-server dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, het zijn dus 3734 regels die ie laadt.
Deden ze beter dan Trevor Horn dus?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik vind 'm fijner geproduceerd.
Nog geen vingers/ voeten/ ogen kwijt door het vuurwerk, zal niet lang meer duren.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is dan een voorbeeld van een zeurnummer wat ik wel goed vind
*Eens*quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook goed. Echt vreemd dat er geen 1 nummer van hen in de T2000 staat.
Willekeurig? Echt niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
beide mogen erin. Mavericks eruit en Racoon met Oceaan... om twee geheel willekeurige slachtoffers te kiezen....
Racoon gelijk met alles, ruimt lekker opquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
beide mogen erin. Mavericks eruit en Racoon met Oceaan... om twee geheel willekeurige slachtoffers te kiezen....
War song bedoelde ik wijsneusquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:03 schreef cafca het volgende:
[..]
War staat erin, de coverversie van Bruce Springsteen
21 covers van Marco Borsato in die lijst en 1 van The Smiths (ook nog eens verkeerd gespeld).quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze staan er nu allemaal in![]()
http://pino112.nl/top2000/alles
Wel beetje lange laadtijd, wordt aan gewerkt.
Doe dan Jantje Smit eruit bijvoorbeeld. En Ilse, die heeft zat nummers in de top.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die ken je zeker, heel bekend nummer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:03 schreef MaJo het volgende:
PHD zegt me niks trouwens qua naam, ben benieuwd of ik het ken dan
Vanmiddag werd in het nieuws gebracht dat er in Amsterdam nog géén parkeerautomaten zijn gesneuveld door vuurwerk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nog geen vingers/ voeten/ ogen kwijt door het vuurwerk, zal niet lang meer duren.
Als je het niet kent...schaam jequote:Op vrijdag 27 december 2013 22:03 schreef MaJo het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Deden ze beter dan Trevor Horn dus?
Adamoquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:04 schreef Grutsk het volgende:
Ik zet even een leuk 60s nummertje op, tot zo.
En Kane erachteraan...quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Racoon gelijk met alles, ruimt lekker op
Als je het hoort vast wel. Is trouwens ook nog in sample-vorm een hit geweest, in de jaren '90.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:03 schreef MaJo het volgende:
nee, toch liever de door mij willekeurig geselecteerde. die vind ik allebei echt erg.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe dan Jantje Smit eruit bijvoorbeeld. En Ilse, die heeft zat nummers in de top.
We gaan het zo zienquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het niet kent...schaam je
Als je het wel kent...mooi he?
Ohja dat zal ik ook weer even rechtzettenquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:04 schreef Moody het volgende:
[..]
21 covers van Marco Borsato in die lijst en 1 van The Smiths (ook nog eens verkeerd gespeld).
Tel uit je winst
Het enige nummer van hem wat ik leuk vind is De meeste dromen zijn bedrog (ook een coverm maar goed).quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Doe 20 van de 21 nummers Italiaanse covers van Borsato er ook maar uit.
Gast krijgt zijn kiezen amper van elkaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Kane trekt er altijd een kop bij alsof ie moet poepen
Heeft hij geleerd van Borsato.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Janksmoel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Dinand Kane noemenquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Ritme van de Regenquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:05 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Heb dit kalmerende melodietje even opgezet
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://pino112.nl/top2000/uit
Blijkbaar wel
Ach, waarom ook nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik noem Dinand altijd gewoon Marco
Nou inderdaad. Er zijn ook wel genoeg goede bands uit NL.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
We moeten alles van Nederlandse bodem nog maar eens onder de loep nemen
Die ken ik dan weer niet zo goed. De Engelse versie staat niet in de top 2000, de Nederlandse wel?quote:
Dillinger staat er ook niet in zeker?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:06 schreef Ferdo het volgende:
Ik wil een remake van Dillinger zijn hit
Go Kane, Go, get out of my brain!!!
Het is ook geen Nick en Simon, nee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:06 schreef peaceman het volgende:
Ik heb niks met Kane, maar de irritatie barometer is bij mij niet echt hoger dan bij andere bands/liedjes..
quote:
Misschien moesten ze dat eens proberen, kan de muziek nooit slechter van worden...quote:
Foolish Games?????quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Yellow Submarine The Beatles
Tainted Love Soft Cell
Across The Universe The Beatles
Starlight Dancer Kayak
A Hard Day's Night The Beatles
Into Temptation Crowded House
Arnold Layne Pink Floyd
Come Together The Beatles
Lady Madonna The Beatles
Foolish Games Jewel
Sunshine Of Your Love Cream
Little Red Rooster The Rolling Stones
No Son Of Mine Genesis
Gold Spandau Ballet
Smooth Santana & Rob Thomas
Fernando ABBA
Who Are You The Who
Sunny Afternoon The Kinks
Lady Jane The Rolling Stones
Rebel Rebel David Bowie
Toen ik je zag Hero
You Can Leave Your Hat On Joe Cocker
Dit mis ik allemaal
HurryKanequote:Op vrijdag 27 december 2013 22:06 schreef Ferdo het volgende:
Ik wil een remake van Dillinger zijn hit
Go Kane, Go, get out of my brain!!!
In 2002 voor het laatst.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dillinger staat er ook niet in zeker?
Palominequote:Op vrijdag 27 december 2013 22:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Bettie Serveert staat niet eens in de lijst
Ja, mooi, integer liedje.quote:
Come Together is nieuw binnen op #1156.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tainted Love Soft Cell
Starlight Dancer Kayak
Arnold Layne Pink Floyd
Lady Madonna The Beatles
Foolish Games Jewel
No Son Of Mine Genesis
Gold Spandau Ballet
Fernando ABBA
Who Are You The Who
Rebel Rebel David Bowie
Toen ik je zag Hero
Dit mis ik allemaal
Staat Into Temptation er niet meer inquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tainted Love Soft Cell
Starlight Dancer Kayak
Arnold Layne Pink Floyd
Lady Madonna The Beatles
Foolish Games Jewel
No Son Of Mine Genesis
Gold Spandau Ballet
Fernando ABBA
Who Are You The Who
Rebel Rebel David Bowie
Toen ik je zag Hero
Dit mis ik allemaal
Ja staat hoog in mijn Top100. Maar die is er dus uit?quote:
Nee, dit mis ik als ik in slaap ga.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Staat Into Temptation er niet meer in![]()
![]()
![]()
Die vind ik echt heel mooi.
Neuh.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja staat hoog in mijn Top100. Maar die is er dus uit?
Toen ik je zag staat in de lijst hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tainted Love Soft Cell
Starlight Dancer Kayak
Arnold Layne Pink Floyd
Lady Madonna The Beatles
Foolish Games Jewel
No Son Of Mine Genesis
Gold Spandau Ballet
Fernando ABBA
Who Are You The Who
Rebel Rebel David Bowie
Toen ik je zag Hero
Dit mis ik allemaal
Prima wat mij betreft, ik vind het niets. Maar ik hoor wel dat het meer kwaliteit is dan Kane en Racoon.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Bettie Serveert staat niet eens in de lijst
Into Temptation staat op #1158.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Staat Into Temptation er niet meer in![]()
![]()
![]()
Die vind ik echt heel mooi.
Meerdere van die lijstquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toen ik je zag staat in de lijst hoor
ow ik schrok alquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dit mis ik als ik in slaap ga.
CSI-fan zeker?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Who Are You The Who
Ach die heb ik nog als ringtone
Ik dacht al.... die zit ons gewoon te stangen. Meteen tien man in de gordijnenquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dit mis ik als ik in slaap ga.
quote:
Wordt een stuk rustiger op Fokquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben.
Als Gers zijn zoon Goud mag noemen, wat is het probleem?quote:
Ja, we gaan geen dag zitten wachten tot jij terug bent hè...quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een spamsletten zijn jullie. Dagje weg, gelijk 20 topics verder.
true point...quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als Gers zijn zoon Goud mag noemen, wat is het probleem?
Heeft hij dat serieus gedaan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het zou niet moeten mogenquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Was wel sympathiek geweest.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, we gaan geen dag zitten wachten tot jij terug bent hè...
Grumpy cat rulesquote:
Je zult het zonder Mouth moeten doen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:10 schreef Onnoman het volgende:
Mouth & MacNeal had ook wel een plekje mogen hebben
quote:
Die had 2 plekjes nodigquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je zult het zonder Mouth moeten doen.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Was wel sympathiek geweest.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk niet dat ik volgend jaar Alicia Keys
Te laatquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk niet dat ik volgend jaar Alicia Keys
Ik zou héél hard GEINTJE!!!1111!! willen roepen.quote:
Oh al gemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:13 schreef Grutsk het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, GEWELDIG NUMMER!
Nog zo één.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:13 schreef Grutsk het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, GEWELDIG NUMMER!
Wie weet hebben ze het daar ook wel opstaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga er na PhD trouwens vandoor, nog even de kroeg in.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:13 schreef essnhills het volgende:
But then I saw her face, now I'm a believer![]()
O*
Welja johquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ja, zeg, dan weten we nog niet of je Groce kentquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat ik volgend jaar de Monkees
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, zeg, dan weten we nog niet of je Groce kent
Dan is Het Kleine Café Aan De Haven daar in elk geval niet te horen in de laatste week van het jaar. De enige van Vader Abraham die van mij wel een plekje mag krijgen in de lijst.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze het daar ook wel opstaan.
Ik stem altijd Shades Of Gray in de vrijekeuzequote:Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien dat ik volgend jaar wel de Monkees bij het stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |