Thuisserver?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze staan er nu allemaal in![]()
http://pino112.nl/top2000/alles
Wel beetje lange laadtijd, wordt aan gewerkt.
En Time (Clock Of The Heart)?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Terwijl ik dat niet eens hun beste nummer vind. Do you really want to hurt me vind ik leuker. En The War Song is ook erg goed.
Dat is dan een voorbeeld van een zeurnummer wat ik wel goed vindquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Do you really.. is een beetje een zeurnummer
beide mogen erin. Mavericks eruit en Racoon met Oceaan... om twee geheel willekeurige slachtoffers te kiezen....quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Terwijl ik dat niet eens hun beste nummer vind. Do you really want to hurt me vind ik leuker. En The War Song is ook erg goed.
Oh, beetje trage MySQL-server dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, het zijn dus 3734 regels die ie laadt.
Deden ze beter dan Trevor Horn dus?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik vind 'm fijner geproduceerd.
Nog geen vingers/ voeten/ ogen kwijt door het vuurwerk, zal niet lang meer duren.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is dan een voorbeeld van een zeurnummer wat ik wel goed vind
*Eens*quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook goed. Echt vreemd dat er geen 1 nummer van hen in de T2000 staat.
Willekeurig? Echt niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
beide mogen erin. Mavericks eruit en Racoon met Oceaan... om twee geheel willekeurige slachtoffers te kiezen....
Racoon gelijk met alles, ruimt lekker opquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
beide mogen erin. Mavericks eruit en Racoon met Oceaan... om twee geheel willekeurige slachtoffers te kiezen....
War song bedoelde ik wijsneusquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:03 schreef cafca het volgende:
[..]
War staat erin, de coverversie van Bruce Springsteen
21 covers van Marco Borsato in die lijst en 1 van The Smiths (ook nog eens verkeerd gespeld).quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze staan er nu allemaal in![]()
http://pino112.nl/top2000/alles
Wel beetje lange laadtijd, wordt aan gewerkt.
Doe dan Jantje Smit eruit bijvoorbeeld. En Ilse, die heeft zat nummers in de top.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |