The cavalry ofzoquote:
En dan de lijst met carnaval draaien?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Geldt trouwens voor meer kerstplaten.
Ze zouden de stemweek eigenlijk in de zomer moeten houden.
Kan ookquote:
Baas.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
pure band aids
* n00bie doet eens mee met de hype
je moest lang wachten he?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
pure band aids
* n00bie doet eens mee met de hype
Maar Lonaa, wie zegt dat ik niet al bezet benquote:
Wel voornamelijk de Britse.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is echt: Spot de eighties artiest, ze zitten er allemaal in
Of die ene, die is ook altijd wel grappig 'So here it is merry christmas, everybody's having fun'quote:
die vind ik verschrikkelijk!quote:
John Lennon blijft wel de mooiste..quote:
Niet geheel waar natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:58 schreef Molurus het volgende:
"There wont be snow in Africa this christmas time". Ja, doh. Kerst is voor Afrikanen in de zomer.
Echt niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is echt: Spot de eighties artiest, ze zitten er allemaal in
Radio 2 muziek is net te veilig voor Radio 3 en net iets te rebels voor Sky Radio.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is nou Radio 2 muziek eigenlijk? Ik heb die zender echt nooit op. Alleen met de T2000.
Alles kan kapot.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Maar Lonaa, wie zegt dat ik niet al bezet ben
Het is derde kerstdag Karinaquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
Met de kerst had ik deze nog wel aardig gevonden. Maar nu hoeft hij niet meer eigenlijk.
Die doet hier toch aan mee?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis Zanger Rinus ook in de lijst.
Wat staat Culture Club er ook al niet meer in. Heb ik op gestemdquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Culture Club staat trouwens ook niet in de lijst. Eén of twee liedjes zouden toch niet misstaan. (Ik kom erop omdat ik Boy George) hoor zingen.
Band Aid is trouwens nog twee keer overgedaan:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |