SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede postquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:54 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Oren doen pijn, dan maar de ogen plezieren
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:54 schreef Karina het volgende:
[..]
JIj gokte het nog, zelfs dat niet
OW door het slotje, fritsie had de lapo
top-moeder!!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, toch gewoon die kruimelvlaai met pudding/custard...is sws mijn favo vlaai.
Toen ik in het ziekenhuis lag, paar jaar geleden had mijn moeder die gehaald zodat dat het eerste was dat ik als vast voedsel kon eten
Ja echt zo zonde.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:55 schreef Cee het volgende:
[..]
En Smokey Robinson.En vele, vele anderen.
RIP.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:56 schreef Cee het volgende:
Ze wonen allebei nog geen 5 minuten bij me vandaan.
Als je een beetje Brabants bent aangelegd kan je nog net kruimels met pudding eruit halenquote:
Dus jij had ons dit kunnen besparen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:56 schreef Cee het volgende:
Dan is je huis vast flink in waarde gekelderdquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:56 schreef Cee het volgende:
Klinken alsof...hij noemt zijn kind Goud.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:55 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom klinken hiphoppers altijd alsof ze zwakzinnig zijn? Die uitspraak... echt...
"verdwainuh", "schainuh"...![]()
Duurde te lang. Maar gelukkig heb jij superkrachten en kan je alles aanpassenquote:
De keuken ook?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef essnhills het volgende:
Zo, dat hebben we ook weer overleefd![]()
![]()
Ik denk huismoeders die dit doen omdat hun kind er zo lekker de luier op vol schijt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:56 schreef BatMutsje het volgende:
Vraag me af wie hierop stemt?
Tienermeisjes die wel eens van de top 2000 hebben gehoord en dan denken dat ze ook móeten stemmen.
ik heb eigenlijk geen flauw idee of brabander ook grummele kennenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als je een beetje Brabants bent aangelegd kan je nog net kruimels met pudding eruit halen
*unmutequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef essnhills het volgende:
Zo, dat hebben we ook weer overleefd![]()
![]()
Zal 't wel aan ons mam vragequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen flauw idee of brabander ook grummele kennen
Nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen flauw idee of brabander ook grummele kennen
wat is hierop?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:56 schreef BatMutsje het volgende:
Vraag me af wie hierop stemt?
Tienermeisjes die wel eens van de top 2000 hebben gehoord en dan denken dat ze ook móeten stemmen.
Cee....quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk huismoeders die dit doen omdat hun kind er zo lekker de luier op vol schijt.
Of ouders die met hun kinders mee zijn gegaan naar een concert en hem zo'n sympthieke Brabo vinden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk huismoeders die dit doen omdat hun kind er zo lekker de luier op vol schijt.
De laagste mag ook, als ie head first gaat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:58 schreef kurk_droog het volgende:
Kan Gers niet van de hoogste brug ter wereld springen?
Nog wel. Je ging toch weg met Triominos?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:58 schreef Diaan73 het volgende:
Even spelletjes doen en gewoon 6 topics ofzo gemist.
Ik weet 't, ik weet 't.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Cee....geen Kokomo (ja ik zit die Excellijst nu eindelijk uit te pluizen)
'Rappers' willen graag beschoten wordenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:58 schreef kurk_droog het volgende:
Kan Gers niet van de hoogste brug ter wereld springen?
Van de laagste en een uur creperen nog of van de hoogste en onderweg dat vogels stukken vlees van hem rukkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
De laagste mag ook, als ie head first gaat.
Hoe meer ik naar die lijst kijk, hoe erger het wordt.quote:
Holle Bolle Gijs op hem afsturen johquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:59 schreef D. het volgende:
[..]
'Rappers' willen graag beschoten worden
daarna ook nog Monopoly (Disney) gedaan...quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nog wel. Je ging toch weg met Triominos?
Er zijn nog mensen over hoor ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:59 schreef D. het volgende:
[..]
'Rappers' willen graag beschoten worden
Ik heb er drie...die willen niet, zijn bang dat ze er wat van krijgen...mompelen iets van gekke koeienziekte, de gers-vesie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Van de laagste en een uur creperen nog of van de hoogste en onderweg dat vogels stukken vlees van hem rukken
Er staat een rijquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen over hoor ik
De TT maakt of breekt een topicquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:59 schreef Mansjester het volgende:
Als jullie de tt niet goed vinden pas je het aan. Maakt mij echt niet uit namelijk
Gijsje is nu net onderweg naar huisquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Holle Bolle Gijs op hem afsturen joh
Oh pardo..quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gijsje is nu net onderweg naar huis
doodsbedreigingquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:01 schreef Dven het volgende:
Eerstvolgende topic dat ik mag openen wordt een ode aan gers
Pardoel?quote:
Gewoon onzin toch? Volgens mij omdat ze meer mensen toelatenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:01 schreef FritsFlits het volgende:
Record in het Top2000 cafe omdat het daar zo gezellig is
Interactieve media enzoquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:01 schreef Elfletterig het volgende:
Tegenwoordig krijg je de reactie op het nieuws er live bij.
Dat is al de Tweede keerquote:
Heleen de Geest was laatst in De Kwis te zien als Beierse ober met grote bierpullen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:02 schreef IJsblock het volgende:
Heleen de Geest zou ik wel doen trouwens
Jaja..quote:
Als ze gewoon een tent buiten zetten met rijen met tafels en mooie dames die bierpullen rondbrenge..topsfeer!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon onzin toch? Volgens mij omdat ze meer mensen toelaten
Dan lopen ze nog binnen ook qua inkomsten gok ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als ze gewoon een tent buiten zetten met rijen met tafels en mooie dames die bierpullen rondbrenge..topsfeer!
Nee, dit is een fanquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaja..Stiekem ben je gewoon fan
Zo hard gaat het tegenwoordigquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:04 schreef Fred_B het volgende:
Ik was even weg tijdens het nieuws en Guus/Gers, en jullie zijn al weer 100 berichten verder
6 topics zonder inhoud, niks gemist dus. Reacties kun je samenvatten in:quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:58 schreef Diaan73 het volgende:
Even spelletjes doen en gewoon 6 topics ofzo gemist.
Niiiiccequote:Op vrijdag 27 december 2013 15:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heleen de Geest was laatst in De Kwis te zien als Beierse ober met grote bierpullen.
Coen en Sander waren namelijk kandidaten in de kwis.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, dit is een fan
[ afbeelding ]
Toen ging het inderdaad tragerquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo hard gaat het tegenwoordigSommige users zullen wel terug verlangen naar het tempo van een paar jaar terug
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
6 topics zonder inhoud, niks gemist dus. Reacties kun je samenvatten in:,
en
Dat maakt ze juist zo leukquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Livetopics hebben nooit inhoud
Ik denk ook niet dat hier veel teruggelezen wordt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Livetopics hebben nooit inhoud
Ik wilde ze uitprinten, bundelen en uitgeven......quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hier veel teruggelezen wordt.
Lijkt mij ook sterk inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hier veel teruggelezen wordt.
Als je dan toch een topic kaapt, breng het dan wel met een klasse TTquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik pas mijn tt aan, aan de users hier
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Graag gedaan, bij deze meld ik me aan om de volgende 6 weer samen te vatten
Bossie is hier fan van?quote:
Door iets leuks over Gersie te zeggen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je dan toch een topic kaapt, breng het dan wel met een klasse TT
Geraldinequote:Op vrijdag 27 december 2013 15:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Door iets leuks over Gersie te zeggen bijvoorbeeld
Ja kak nu wil ik duidelijkheid.Ik had post 301, dat was gewoon de laatste toch? Vervolgens postte Karina nog, maar dat wad omdat ze modje is...quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je dan toch een topic kaapt, breng het dan wel met een klasse TT
Dus Karina speelt valsquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja kak nu wil ik duidelijkheid.Ik had post 301, dat was gewoon de laatste toch? Vervolgens postte Karina nog, maar dat wad omdat ze modje is...
Emotie overbrengen is ook een kunst hèquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:08 schreef IJsblock het volgende:
zo vals dat het toch goed is eigenlijk dit nummer
Gers kan hier wat van leren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Emotie overbrengen is ook een kunst hè
Bedankt dat je onze bagger hebt meegelezen en tot ziens.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
6 topics zonder inhoud, niks gemist dus. Reacties kun je samenvatten in:,
en
Ben je ongesteld ofzo?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt dat je onze bagger hebt meegelezen en tot ziens.
Nog even en dit topic is alweer vol door de discussie hieroverquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nietus ik zat gewoon te typen toen de lapo er al was.
Ach je moet toch ergens over lullenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog even en dit topic is alweer vol door de discussie hierover
Tja, radio staat toch aanquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach je moet toch ergens over lullen
Leuk voor de mensen die teruglezenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog even en dit topic is alweer vol door de discussie hierover
Guis heet diequote:Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die nacht-man heet ook Sander toch?
Het zal wel aan de naam liggen dan.
Hij had het over een ander nummer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef IJsblock het volgende:
Vind Sander het terecht dat een Stones plaat is gezakt?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij had het over een ander nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Oh dan is het goed, was het Barbra Streisand misschien?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij had het over een ander nummer.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Dat vermoedde ik al jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al vind ik het eigenlijk best wel leuk.
Ja, spannend hoe het afloopt. Popcorn erbij en zo... Wie wint de discussie over het gesloten topic? Oh wacht, het topic is alweer vol.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen die teruglezen
Cindy Lauper deed er gewoon 2 in een titelquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:13 schreef HPLC het volgende:
Derde opeenvolgende nummer van de Stones met Time in de titel?
Die mag er van mij sowieso helemaal uit vliegen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:13 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Oh dan is het goed, was het Barbra Streisand misschien?
Nee, gaat over PSY - Gangnam Style. Komt straks.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef IJsblock het volgende:
Vind Sander het terecht dat een Stones plaat is gezakt?
Hertog.quote:
Ja, ik weet het. De eikel die Dusty Springfield niet aan- of afkondigde en die vannacht de mondharmonica-partij in "There Must Be An Angel" toeschreef aan Toots Thielemans.quote:
Het ging om de reclame natuurlijk. Tevens vind ik Amstel niet lekker, dan liever Heineken als het van daar moet komenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lekker ja, maar dit is toch echt Amstel
Ja, nu je het zegtquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Best een goeie foto, dat flesje heel scherp en de rest wat vager.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Meer slapen heb je meer concentratie
Wacht maar op PSYquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:17 schreef essnhills het volgende:
Ik heb het idee dat de consensus over wat goede liedjes zijn en wat niet vrij hoogt is
Geen zin in, beetje meelezenquote:
Oops I did it againquote:
Franstalig of zoquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:19 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt ergens op. Maar ik weet niet waaropIets ouds.
Het had tijd nodig maar het is zeker een van de betere nummers van afgelopen jaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
FormidableIk ben m mooi gaan vinden
Formi Formidable?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:19 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt ergens op. Maar ik weet niet waaropIets ouds.
Ik heb Frans snel laten vallenquote:
En dan liefst hogerquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:19 schreef Cee het volgende:
Dit nummer zou over een paar jaar nog best eens in de top 2000 kunnen staan.
Je werkt in België?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:19 schreef Fred_B het volgende:
De clip hiervan is trouwens 300 meter van mijn werk opgenomen.
Ik vind deze ook echt veel mooier dan Papitouiquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:19 schreef Cee het volgende:
De rest van z'n nummers vind ik ook niets.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:20 schreef Elfletterig het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp echt helemaal niks van de hype rondom die Stromae. Het is niet zo slecht als de meeste andere 2013-muziek in de lijst, maar daar is het dan ook wel mee gezegd.
Ik niet, en een Frans woordenboek op de telefoon is ook handigquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb Frans snel laten vallen
Sinds hij Rammstein deed, is hij hoger in mijn pikorde kaste gestegen.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:20 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Sinds hij Rammstein deed, is hij hoger in mijn pikorde kaste gestegen.
Ik gaf een serieuze suggestiequote:Op vrijdag 27 december 2013 15:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Help even dan ipv lollig te doen joh.
Net was er een stukje waar ik het BIJNA wist maar het glipte weer weg. Brel zou best kunnen ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gaf een serieuze suggestieAnders iets van Brel? Ik ben niet goed bekend met Franstalig, maar hij werd ivm dit nummer daar veel mee vergeleken dus misschien leek het op een nummer van Brel
Als FOOHOOOOOOORMIDABEL er maar niet in staatquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:19 schreef Cee het volgende:
Ik moest hem ook een paar keer luisteren voordat hij 'viel', maar hij is ondertussen goed gevallen.quote:
Mwah, daar lijkt Maitre Gims meer opquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:22 schreef IJsblock het volgende:
Misschien te vergelijken met Manau-La Tribu De Dana?
Nee, want dat is een leuk nummerquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:22 schreef IJsblock het volgende:
Misschien te vergelijken met Manau-La Tribu De Dana?
Bazenversie is datquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:20 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Sinds hij Rammstein deed, is hij hoger in mijn pikorde kaste gestegen.
Stay With Me Till The Morning - Vicki Brown & New London Choralequote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:22 schreef FritsFlits het volgende:
Stay With Me Till The Morning-Vicki Brown & New London Chorale
Sorry.. tweede nummer waarbij we afwijken. Ik ben eeuwig beschadigd op het jongerenkoor met ditquote:
8.11quote:
Vicky Brown, al twintig jaar onder de groene zoden.quote:
Ik dus ook tot ik las wie het wel wasquote:
Dan zal de kleur er wel af zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
Vicky Brown, al twintig jaar onder de groene zoden.
Ik werd 13 jaar op vrijdag de 13de om 13.13 uurquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik werd 13 jaar op vrijdag de 13de om 13.13 uurGeen grap
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:25 schreef Karina het volgende:
[..]je bleef zeker de hele dag in bed toen.
[..]
[..]
Ik gok dat je dit jaar ook op de 13e jarig wasquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Terechte klachtquote:
Hadden we alquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]En je kreeg een zwarte kat als cadeau?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |