SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede postquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:54 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Oren doen pijn, dan maar de ogen plezieren
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:54 schreef Karina het volgende:
[..]
JIj gokte het nog, zelfs dat niet
OW door het slotje, fritsie had de lapo
top-moeder!!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, toch gewoon die kruimelvlaai met pudding/custard...is sws mijn favo vlaai.
Toen ik in het ziekenhuis lag, paar jaar geleden had mijn moeder die gehaald zodat dat het eerste was dat ik als vast voedsel kon eten
Ja echt zo zonde.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:55 schreef Cee het volgende:
[..]
En Smokey Robinson.En vele, vele anderen.
RIP.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:56 schreef Cee het volgende:
Ze wonen allebei nog geen 5 minuten bij me vandaan.
Als je een beetje Brabants bent aangelegd kan je nog net kruimels met pudding eruit halenquote:
Dus jij had ons dit kunnen besparen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:56 schreef Cee het volgende:
Dan is je huis vast flink in waarde gekelderdquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:56 schreef Cee het volgende:
Klinken alsof...hij noemt zijn kind Goud.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:55 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom klinken hiphoppers altijd alsof ze zwakzinnig zijn? Die uitspraak... echt...
"verdwainuh", "schainuh"...![]()
Duurde te lang. Maar gelukkig heb jij superkrachten en kan je alles aanpassenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |