De rest van z'n nummers vind ik ook niets.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:20 schreef Elfletterig het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp echt helemaal niks van de hype rondom die Stromae. Het is niet zo slecht als de meeste andere 2013-muziek in de lijst, maar daar is het dan ook wel mee gezegd.
Ik niet, en een Frans woordenboek op de telefoon is ook handigquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb Frans snel laten vallen
Sinds hij Rammstein deed, is hij hoger in mijn pikorde kaste gestegen.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:20 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Sinds hij Rammstein deed, is hij hoger in mijn pikorde kaste gestegen.
Ik gaf een serieuze suggestiequote:Op vrijdag 27 december 2013 15:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Help even dan ipv lollig te doen joh.
Net was er een stukje waar ik het BIJNA wist maar het glipte weer weg. Brel zou best kunnen ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gaf een serieuze suggestieAnders iets van Brel? Ik ben niet goed bekend met Franstalig, maar hij werd ivm dit nummer daar veel mee vergeleken dus misschien leek het op een nummer van Brel
Als FOOHOOOOOOORMIDABEL er maar niet in staatquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:19 schreef Cee het volgende:
Dit nummer zou over een paar jaar nog best eens in de top 2000 kunnen staan.
Ik moest hem ook een paar keer luisteren voordat hij 'viel', maar hij is ondertussen goed gevallen.quote:
Mwah, daar lijkt Maitre Gims meer opquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:22 schreef IJsblock het volgende:
Misschien te vergelijken met Manau-La Tribu De Dana?
Nee, want dat is een leuk nummerquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:22 schreef IJsblock het volgende:
Misschien te vergelijken met Manau-La Tribu De Dana?
Bazenversie is datquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:20 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Sinds hij Rammstein deed, is hij hoger in mijn pikorde kaste gestegen.
Stay With Me Till The Morning - Vicki Brown & New London Choralequote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:22 schreef FritsFlits het volgende:
Stay With Me Till The Morning-Vicki Brown & New London Chorale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |