Als je dan toch een topic kaapt, breng het dan wel met een klasse TTquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik pas mijn tt aan, aan de users hier
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Graag gedaan, bij deze meld ik me aan om de volgende 6 weer samen te vatten
Bossie is hier fan van?quote:
Door iets leuks over Gersie te zeggen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je dan toch een topic kaapt, breng het dan wel met een klasse TT
Geraldinequote:Op vrijdag 27 december 2013 15:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Door iets leuks over Gersie te zeggen bijvoorbeeld
Ja kak nu wil ik duidelijkheid.Ik had post 301, dat was gewoon de laatste toch? Vervolgens postte Karina nog, maar dat wad omdat ze modje is...quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je dan toch een topic kaapt, breng het dan wel met een klasse TT
Dus Karina speelt valsquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja kak nu wil ik duidelijkheid.Ik had post 301, dat was gewoon de laatste toch? Vervolgens postte Karina nog, maar dat wad omdat ze modje is...
Emotie overbrengen is ook een kunst hèquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:08 schreef IJsblock het volgende:
zo vals dat het toch goed is eigenlijk dit nummer
Gers kan hier wat van leren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Emotie overbrengen is ook een kunst hè
Bedankt dat je onze bagger hebt meegelezen en tot ziens.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
6 topics zonder inhoud, niks gemist dus. Reacties kun je samenvatten in:,
en
Ben je ongesteld ofzo?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt dat je onze bagger hebt meegelezen en tot ziens.
Nog even en dit topic is alweer vol door de discussie hieroverquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nietus ik zat gewoon te typen toen de lapo er al was.
Ach je moet toch ergens over lullenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog even en dit topic is alweer vol door de discussie hierover
Tja, radio staat toch aanquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach je moet toch ergens over lullen
Leuk voor de mensen die teruglezenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog even en dit topic is alweer vol door de discussie hierover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |