Guis heet diequote:Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die nacht-man heet ook Sander toch?
Het zal wel aan de naam liggen dan.
Hij had het over een ander nummer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef IJsblock het volgende:
Vind Sander het terecht dat een Stones plaat is gezakt?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij had het over een ander nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Oh dan is het goed, was het Barbra Streisand misschien?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij had het over een ander nummer.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Dat vermoedde ik al jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al vind ik het eigenlijk best wel leuk.
Ja, spannend hoe het afloopt. Popcorn erbij en zo... Wie wint de discussie over het gesloten topic? Oh wacht, het topic is alweer vol.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen die teruglezen
Cindy Lauper deed er gewoon 2 in een titelquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:13 schreef HPLC het volgende:
Derde opeenvolgende nummer van de Stones met Time in de titel?
Die mag er van mij sowieso helemaal uit vliegen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:13 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Oh dan is het goed, was het Barbra Streisand misschien?
Nee, gaat over PSY - Gangnam Style. Komt straks.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef IJsblock het volgende:
Vind Sander het terecht dat een Stones plaat is gezakt?
Hertog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |