Ik heb er drie...die willen niet, zijn bang dat ze er wat van krijgen...mompelen iets van gekke koeienziekte, de gers-vesie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Van de laagste en een uur creperen nog of van de hoogste en onderweg dat vogels stukken vlees van hem rukken
Er staat een rijquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen over hoor ik
De TT maakt of breekt een topicquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:59 schreef Mansjester het volgende:
Als jullie de tt niet goed vinden pas je het aan. Maakt mij echt niet uit namelijk
Gijsje is nu net onderweg naar huisquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Holle Bolle Gijs op hem afsturen joh
Oh pardo..quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gijsje is nu net onderweg naar huis
doodsbedreigingquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:01 schreef Dven het volgende:
Eerstvolgende topic dat ik mag openen wordt een ode aan gers
Pardoel?quote:
Gewoon onzin toch? Volgens mij omdat ze meer mensen toelatenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:01 schreef FritsFlits het volgende:
Record in het Top2000 cafe omdat het daar zo gezellig is
Interactieve media enzoquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:01 schreef Elfletterig het volgende:
Tegenwoordig krijg je de reactie op het nieuws er live bij.
Dat is al de Tweede keerquote:
Heleen de Geest was laatst in De Kwis te zien als Beierse ober met grote bierpullen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:02 schreef IJsblock het volgende:
Heleen de Geest zou ik wel doen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |