SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt beheerd door een bedrijf.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe is Ripple zoveel waard geworden dan? Wat is er zo speciaal aan?
Tsja. Biedt geen garantie hč.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:46 schreef ulq het volgende:
Denk dat de BTC gaat crashen
Zoom eens een beetje uit (+30min) en zoek een trend.
Je moet ook niet voor een rond bedrag verkopen n00b, dan zit je op de sell walls.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:50 schreef Faazz het volgende:
Verdomme man, elke keer als ik voor een rond bedrag kan verkopen tikt ie em net niet aan en blijft bijv. in dit geval LTC op een dood punt hangen, zodat ik lang moet wachten of moet verkopen op iets als xx.99243234 of zo. Echt elke keer
Ik heb het over mijn eigen balans.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:51 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je moet ook niet voor een rond bedrag verkopen n00b, dan zit je op de sell walls.
Als er geen nieuws is, en de volumes redelijk, dan is the only way up.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:46 schreef ulq het volgende:
Denk dat de BTC gaat crashen
Zoom eens een beetje uit (+30min) en zoek een trend.
Goed bezigquote:
Noobtrap right about now!quote:Op donderdag 26 december 2013 20:57 schreef Maxbet het volgende:
Hoihoi, film is afgelopen dus ik ben weer terug
lokpostquote:
Had jij geen NMC gekocht? Hoe staat het ermee?quote:
quote:
Ik? Nee man, lang geleden ja en duur verkocht maar ben daar echt al heel erg lang uitquote:Op donderdag 26 december 2013 21:21 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Had jij geen NMC gekocht? Hoe staat het ermee?
Niet mooi?quote:
Die stemquote:
Klinkt wel goed.quote:
Deze ken ik nog niet, even checkenquote:Op donderdag 26 december 2013 21:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu we toch bazige live dingetjes van 3fm doen
Hoeveel winst?quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee man, dit moet je kunnen waarderenquote:
Ik had aan 0.5 BTC gekocht, het is ongeveer verdubbeld (in 2 dagenquote:
Heb je er zoveel eigen geld in gestopt?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had aan 0.5 BTC gekocht, het is ongeveer verdubbeld (in 2 dagen), alleen ze hebben 1.4% withdraw fee
Maar ik had daarna ook nog veel te laat wat meer gekocht, en dat heb ik er nog op staan in de hoop dat het nog veel meer gaat stijgen.
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja ik had een spaarrekening van 8000 euro, maar ik heb niks om te sparen behalve een huis voor later ofzo, dus ik dacht investeren is leuk en misschien levert het wat opquote:Op donderdag 26 december 2013 21:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Heb je er zoveel eigen geld in gestopt?
Doe je netjes op die leeftijdquote:Op donderdag 26 december 2013 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik had een spaarrekening van 8000 euro, maar ik heb niks om te sparen behalve een huis voor later ofzo, dus ik dacht investeren is leuk en misschien levert het wat op
Maar ik maak niet gelijk alles op hoor, ik heb totaal iets van 1200 euro aan cryptocurrencies gekocht, zal nu wel beetje winst hebben maar ik schrijf te weinig op en alles door elkaar.
Wow, respect.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik had een spaarrekening van 8000 euro, maar ik heb niks om te sparen behalve een huis voor later ofzo, dus ik dacht investeren is leuk en misschien levert het wat op
Maar ik maak niet gelijk alles op hoor, ik heb totaal iets van 1200 euro aan cryptocurrencies gekocht, zal nu wel beetje winst hebben maar ik schrijf te weinig op en alles door elkaar.
Ach ik krijg best veel van mijn ouders, rijbewijs, studie, auto en zomaar geldquote:Op donderdag 26 december 2013 21:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Doe je netjes op die leeftijdmaar toch best wel veel geld 1200.
Dat is verwend jaquote:Op donderdag 26 december 2013 21:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ach ik krijg best veel van mijn ouders, rijbewijs, studie, auto en zomaar geld
Ik ben verwend!!!
Nouja, als het kan prima toch. Had ik ook wel gewildquote:Op donderdag 26 december 2013 21:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ach ik krijg best veel van mijn ouders, rijbewijs, studie, auto en zomaar geld
Ik ben verwend!!!
Ach ik ben gewoon heel positief over cryptocurrencies, ik denk echt dat BTC zelf 10x zoveel waard word over een tijdje, laat staan sommige altcoins, en daarom het liefst zoveel mogelijk, maar ik durf ook niet in 1x al mijn spaargeld er op te zetten. Ook vind ik het gewoon leuk, wat het belangrijkste is en ik wil later ook wel investeren in aandelen.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow, respect.
Alles wat ik in Bitcoin heb gestoken komt van mijn betaalrekening. Van mijn spaarcenten blijf ik af. Dat wat ik heb gedaan van mijn betaalrekening vond ik al best veel.
Weer een ochtend heerlijk wakker worden.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:38 schreef ulq het volgende:
Lijkt erop dat ie feilloos doorstoot. Morgenochtend zal ie wel op 800 staan.
Meeste mensen die verwend worden kunnen volgens mij niet zo met geld omgaan, ik juist weer wel, ipv dat ik dure mobieltjes koop/dure abonnementen/een scooter/dure auto enzo neem ik liever goedkopere alternatieve en investeer ik de rest zodat ik later gemakkelijk een huis kan afbetalen zonder lang fulltime te hoeven werkenquote:Op donderdag 26 december 2013 21:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nouja, als het kan prima toch. Had ik ook wel gewild. Je hebt het niet zomaar aan van alles uitgegeven dus nog steeds netjes
.
Mijn toekomstige kinderen krijgen ook lekker alles als ik rechter ben.
Tsja, greed..quote:Op donderdag 26 december 2013 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
Kom nou, dit stijgt toch veels te snel. Hoe kunnen mensen op dit moment kopen terwijl het nog niet zo lang geleden op 420 stond
Omdat ie nog niet zo lang geleden (namelijk 2.5 week) nog op 1200 stond.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
Kom nou, dit stijgt toch veels te snel. Hoe kunnen mensen op dit moment kopen terwijl het nog niet zo lang geleden op 420 stond
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Meeste mensen die verwend worden kunnen volgens mij niet zo met geld omgaan, ik juist weer wel, ipv dat ik dure mobieltjes koop/dure abonnementen/een scooter/dure auto enzo neem ik liever goedkopere alternatieve en investeer ik de rest zodat ik later gemakkelijk een huis kan afbetalen zonder lang fulltime te hoeven werken
Held ben je.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ach ik ben gewoon heel positief over cryptocurrencies, ik denk echt dat BTC zelf 10x zoveel waard word over een tijdje, laat staan sommige altcoins, en daarom het liefst zoveel mogelijk, maar ik durf ook niet in 1x al mijn spaargeld er op te zetten. Ook vind ik het gewoon leuk, wat het belangrijkste is en ik wil later ook wel investeren in aandelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weekquote:Op donderdag 26 december 2013 21:40 schreef ulq het volgende:
[..]
Omdat ie nog niet zo lang geleden (namelijk 2.5 week) nog op 1200 stond.
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Held ben je.
Ik geloof ook in cryptocurrencies, maar ik ben bang dat het faalt omdat de samenleving er nog niet klaar voor is.Vandaar dat ik het nog steeds als een risico zie. De techniek zelf ben ik 100% van overtuigd.
Ik denk dat we nog steeds aan de vooravond van iets staan. Vergelijkbaar met de tijd dat men nog moest inbellen om te internetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Goed bezigquote:Op donderdag 26 december 2013 21:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Meeste mensen die verwend worden kunnen volgens mij niet zo met geld omgaan, ik juist weer wel, ipv dat ik dure mobieltjes koop/dure abonnementen/een scooter/dure auto enzo neem ik liever goedkopere alternatieve en investeer ik de rest zodat ik later gemakkelijk een huis kan afbetalen zonder lang fulltime te hoeven werken
Heb je netjes gedaan want ik dacht dat je in een bulltrap liepquote:Op donderdag 26 december 2013 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
Ben maar weer uit LTC. Ongeveer 30 dollar winst
Same.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat we nog steeds aan de vooravond van iets staan. Vergelijkbaar met de tijd dat men nog moest inbellen om te internetten.
Laten we hopen dat dit nog steeds maar het begin inquote:Op donderdag 26 december 2013 21:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat we nog steeds aan de vooravond van iets staan. Vergelijkbaar met de tijd dat men nog moest inbellen om te internetten.
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Held ben je.
Ik geloof ook in cryptocurrencies, maar ik ben bang dat het faalt omdat de samenleving er nog niet klaar voor is.Vandaar dat ik het nog steeds als een risico zie. De techniek zelf ben ik 100% van overtuigd.
Maar ik heb mijn snor geschoren!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En thanks voor de complimenten
Maar ja ik zie het zo, langzamerhand gaan steeds meer mensen BTC gebruiken, het is nog steeds klein, nog geen 1% van de wereld handelt er in. En steeds meer mensen krijgen internet (iets met google en internet ballonen) Ook word het gewoon bekender in westerse landen, ik bedoel 1 maand geleden moest ik er ook niks van hebben en toen kwam dit forum en dacht hmm misschien is het toch wel interessant en toen deed ik wat research en kwam ik op deze conlcusie. En natuurlijk, tieners, die worden steeds ouder en die kunnen dit allemaal makkelijk begrijpen, ook dankzij DOGEcoin komen er steeds meer tieners die BTC kopen.
Spatieboos
Wat is dan precies het voordeel van Peercoin ten opzichte van Bitcoin. Alleen dat mileu-aspect toch?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Same.
Ik heb een beetje in Peercoin geďnvesteerd (voor zover je 25 euro investeren kan noemen) omdat de techniek erachter beter in elkaar steekt dan Bitcoin. Mocht Bitcoin ooit doorbreken en mensen komen achter de gebreken, dan zal Peercoin echt to da moon! gaan.
Op zich is het ook wel weer een sociale tactiek. Als jij je rijk kleed, dan kun je rijke vrienden maken, en met rijke vrienden heb je weer betere connecties om geld te verdienen, maar dan moet je je wel een beetje professioneel gaan gedragen en niet op Facebook 'stoer' gaan doen of weet ik veel.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Mensen die geld verspillen zodat ze kunnen laten zien hoeveel geld ze wel niet hebben
Milieu, en inflatie zodat de economie tenminste een beetje loopt. Plus je krijgt 1% rente per jaar als je het op je wallet laat wat de financiële sector misschien zelfs overbodig kan makenquote:Op donderdag 26 december 2013 21:46 schreef ulq het volgende:
[..]
Wat is dan precies het voordeel van Peercoin ten opzichte van Bitcoin. Alleen dat mileu-aspect toch?
nee. Op 5 december stond ie nog hoger dan 1200 (op Gox). Dat is zo ongeveer 2,5 week. Nouja 3 dan.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is het niet maand? 1200 is toch al weer tijdje terug of niet?
Dat deed ik ook, maar ik begin nu te twijfelen, er komen zoveel nieuwe altcoins die misschien wel beter zijn dan PPC. Ook heeft PPC niet echt een max, maar ze zorgen dat er 1% inflatie per jaar komt ofzo als zo'n beetje alles gemined is. Ik weet niet echt wat de gevolgen daarvan zijn. Maar nu blijft het gewoon lekker groeien dus nu investeer ik nog fijn.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Same.
Ik heb een beetje in Peercoin geďnvesteerd (voor zover je 25 euro investeren kan noemen) omdat de techniek erachter beter in elkaar steekt dan Bitcoin. Mocht Bitcoin ooit doorbreken en mensen komen achter de gebreken, dan zal Peercoin echt to da moon! gaan.
21 dagen is 3 wekenquote:Op donderdag 26 december 2013 21:49 schreef ulq het volgende:
[..]
nee. Op 5 december stond ie nog hoger dan 1200 (op Gox). Dat is zo ongeveer 2,5 week. Nouja 3 dan.
Zo snel past de mens zich niet aanquote:Op donderdag 26 december 2013 21:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Over 10 - 15 jaar bij geschiedenisles l:
Vroeger betaalde men met ronde metalen vormpjes en bedrukte briefjes van papier![]()
Daarna betaalde men ook nog met plastic pasjes en kwam er eindelijk een beetje verandering toen internetbankieren werd ingevoerd. Pas veel later ontstonden de cryptocurrencies zoals jullie die nu kennen. Jullie weten nu niet beter. Gek idee he. Vandaag gaan we leren wat een gulden was en volgende week wat een euro was. Let op, hier komt een overhoring over.
Gast, kijk alleen al naar de digitale/technologische ontwikkeling van de afgelopen 10 jaar. Het gaat met een rotgang. Maar jij was toen 7 dus de helft heb je gemistquote:Op donderdag 26 december 2013 21:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo snel past de mens zich niet aan
Denk aan al de oudjes. Naja, mijn oma's hebben nu ook al tablets, maar toch, 15 jaar is wel erg snel.
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:49 schreef ulq het volgende:
[..]
nee. Op 5 december stond ie nog hoger dan 1200 (op Gox). Dat is zo ongeveer 2,5 week. Nouja 3 dan.
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Over 10 - 15 jaar bij geschiedenisles :
Vroeger betaalde men met ronde metalen vormpjes en bedrukte briefjes van papier![]()
Daarna betaalde men ook nog met plastic pasjes en kwam er eindelijk een beetje verandering toen internetbankieren werd ingevoerd. Pas veel later ontstonden de cryptocurrencies zoals jullie die nu kennen. Jullie weten nu niet beter. Gek idee he. Vandaag gaan we leren wat een gulden was en volgende week wat een euro was. Let op, hier komt een overhoring over.
En nog steeds niet verkocht.quote:2013-12-22 16:32:44 Sell CENT/LTC 0.00000001
Ja de technologische ontwikkelingen zelf wel, maar de meeste mensen passen zich daar denk ik niet zo snel aan, de oudere dan niet zeg maar.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Gast, kijk alleen al naar de digitale/technologische ontwikkeling van de afgelopen 10 jaar. Het gaat met een rotgang. Maar jij was toen 7 dus de helft heb je gemist.
Je snapt het punt in ieder gevalquote:Op donderdag 26 december 2013 21:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maak er 20-25 van en het zou best eens kunnen. Al durf ik niet te zeggen of het dan nog Bitcoin is.
Ik zou je verlies nemen en voor .00000002 XPM verkopenquote:Op donderdag 26 december 2013 21:53 schreef robin007bond het volgende:
Mijn pennies verkopen nog steeds niet.
[..]
En nog steeds niet verkocht.
Tsja.. Wie weet na de bug..?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zou je verlies nemen en voor .00000002 XPM verkopen
Waarschijnlijk inderdaad geen bitcoin, een beetje zoals CD-i ( dvd, blueray ) , floppys ( usb sticks --> memorycards ) en Minidiscspelers enzo. Uiteindelijk wel de videocassettes en de cassetebandjes uit de weg geruimd door de disc-man, daarna de mp3-speler en nu ja zelfs je telefoon. Daar is ook het einde nog niet van in zicht. Ik zie niet waarom dat met die crypto's anders zal lopen.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maak er 20-25 van en het zou best eens kunnen. Al durf ik niet te zeggen of het dan nog Bitcoin is.
Nee, wacht eerst 10 min en dan opnieuw kijken.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:55 schreef Spatieloos het volgende:
Net 50 PPC verkocht op 3.94
En nu is hij 3.82, zou ik weer terugkopen?
Dat is het leuke aan BTC, zo onverwachts en zo leuk. Weg met stabiliteit!quote:Op donderdag 26 december 2013 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Idioot als de grafiek van laatste maand bekijkt eigenlijk, al die schommelingen
En hier lopen ze al tijden te klagen dat het te stabiel isquote:Op donderdag 26 december 2013 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Idioot als de grafiek van laatste maand bekijkt eigenlijk, al die schommelingen
Vind je het niet zonde dat je zo weinig in hebt gezetquote:Op donderdag 26 december 2013 22:02 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb verkocht zodat ik mijn inleg in elk geval weer terug heb verdiend.+ 50 euro winst.
Wat ik nu heb hoef ik me dus helemaal geen zorgen meer om te maken.
Ach..quote:Op donderdag 26 december 2013 22:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind je het niet zonde dat je zo weinig in hebt gezetals je het toch verdriedubbeld hebt!
Nee joh dat is zo'n beetje onmogelijk longterm kan het alleen maar stijgen!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach..
Voor hetzelfde geld had ik alles verloren.
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh dat is zo'n beetje onmogelijk longterm kan het alleen maar stijgen!
Zo werkt het dus niet hé.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh dat is zo'n beetje onmogelijk longterm kan het alleen maar stijgen!
Trolletje en ik zijn net klaar met inceptionquote:Op donderdag 26 december 2013 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Inception 1080p Blu-Ray is binnen.![]()
Zo dadelijk hapjes klaarzetten en genieten.
Zou je dan nu niet iets anders aan het doen moeten zijn?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Trolletje en ik zijn net klaar met inception
Hoe? De vraag stijgt toch gewoon? En als de vraag stijgt dan...quote:Op donderdag 26 december 2013 22:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat het ook prima omlaag kan op de lange termijn.
Wat heb jij met ikwiltrolletje gedaanquote:Op donderdag 26 december 2013 22:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als het gratis geld was had iedereen hier wel al zijn spaargeld voor de lange termijn ingestoken.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe? De vraag stijgt toch gewoon? En als de vraag stijgt dan...
Heb je er wat van meegekregen?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De vraag kan net zo goed wegvallenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, of de vraag stijgt is nog maar de vraag. Veel mensen hebben nu puur interesse in Bitcoin om te speculeren. Als die hun interesse verliezen kan het helaas snel bergafwaarts gaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat zo weinig mensen dat doenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als het gratis geld was had iedereen hier wel al zijn spaargeld voor de lange termijn ingestoken.
En de media werkt ook niet echt meequote:Op donderdag 26 december 2013 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, of de vraag stijgt is nog maar de vraag. Veel mensen hebben nu puur interesse in Bitcoin om te speculeren. Als die hun interesse verliezen kan het helaas snel bergafwaarts gaan.
Die heb ik al gekeken, ook in 1080 pquote:Op donderdag 26 december 2013 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Inception 1080p Blu-Ray is binnen.![]()
Zo dadelijk hapjes klaarzetten en genieten.
Daar heb je zeker wel een punt. Maar waarom zou die interesse ineens weggaan? Als het stabiel wordt? Maar als mensen weggaan als het stabiel word dan stop de stabiliteit en gaat het weer naar beneden, daarna zijn ze weer geďnteresseerd en kopen ze omdat het zo laag is en stijgt het weer enorm denk ik zo. Maar is natuurlijk wel beetje simpel inside the box gedacht, maar misschien is het ook niet zo ingewikkeld.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, of de vraag stijgt is nog maar de vraag. Veel mensen hebben nu puur interesse in Bitcoin om te speculeren. Als die hun interesse verliezen kan het helaas snel bergafwaarts gaan.
Nice nice. Ik moest eerst nog afwassen, stofzuigen en dweilen. Lijkt wel de omgekeerde wereld hier.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Die heb ik al gekeken, ook in 1080 p
Ketter! Op de brandstapel jij!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:15 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb nog nooit Inception, Avatar en Batman films gezien
Wat kijk je dan wel?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:15 schreef Spatieloos het volgende:
Overheden die lastig doen. Denk aan wat het bericht van de Chinese centrale bank deed met de koers.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Daar heb je zeker wel een punt. Maar waarom zou die interesse ineens weggaan? Als het stabiel wordt? Maar als mensen weggaan als het stabiel word dan stop de stabiliteit en gaat het weer naar beneden, daarna zijn ze weer geďnteresseerd en kopen ze omdat het zo laag is en stijgt het weer enorm denk ik zo. Maar is natuurlijk wel beetje simpel inside the box gedacht, maar misschien is het ook niet zo ingewikkeld.
Kan even geen andere reden bedenken waarom mensen het niet meer interesseert
Ga in ieder geval de Batman films kijkenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:15 schreef Spatieloos het volgende:
Picsquote:
Ik heb me dan ook vaak genoeg kapot gelachen hierquote:Op donderdag 26 december 2013 22:17 schreef robin007bond het volgende:
Dit vind ik trouwens oprecht een van de gezelligste SC's op FOK!.
Oh alleen maar de standaardfilms dusquote:Op donderdag 26 december 2013 22:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vooral comedy en films zoals The green Mile en Forrest Gump
Idd. Je zou zeggen dat er van zou stikken met al die toekomstige miljonairs hierquote:Op donderdag 26 december 2013 22:15 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat een festival de saucisson hier, waar zijn de vrouwen?
Hij weet denk ik niet wat een ketter is want vlegel kent hij ook nietquote:Op donderdag 26 december 2013 22:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ketter! Op de brandstapel jij!
Ja maar de westerse wereld is daar veel te vrij voor, die kunnen toch niet zomaar lastig gaan doen, en hier hebben we wel de mentaliteit om langs de wetten te gaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Overheden die lastig doen. Denk aan wat het bericht van de Chinese centrale bank deed met de koers.
Kerst he. Morgen wordt alles weer kut.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:17 schreef robin007bond het volgende:
Mocht dit ooit gebeuren, dan komen ze welquote:Op donderdag 26 december 2013 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Idd. Je zou zeggen dat er van zou stikken met al die toekomstige miljonairs hier
Goed bezig, geen vrouwen nodig daar is de deur als het d'r niet bevalt dit datquote:Op donderdag 26 december 2013 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice nice. Ik moest eerst nog afwassen, stofzuigen en dweilen. Lijkt wel de omgekeerde wereld hier.
#huismanalles
Dat zou kunnen en ik zie het ook niet zo somber in, maar het blijft wel een gok natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar de westerse wereld is daar veel te vrij voor, die kunnen toch niet zomaar lastig gaan doen, en hier hebben we wel de mentaliteit om langs de wetten te gaan.
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:17 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb vroeger wel eens een Batman spel bij een vriend gespeeld op de Playstation ofzo. Maar ik snap gewoon niet wat er leuk aan is, een vleermuisman en een clown die gaan vechten ik snap het gewoon niet. Zit er ook een mooi verhaal in ofzo?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:17 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Ga in ieder geval de Batman films kijken
Batman Begins , The Dark Knight en The Dark Knight returns
Zoals jullie mij kennen.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:20 schreef Maxbet het volgende:
Oh ja, morgen gaat µ weer zuur lopen doen hier
Ik vind het ook wel gezellig, maar GRTD in GC is ook nog wel gezellig als is het soms stom, kom daar ook eens langs, meer zielen meer vreugde!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:17 schreef robin007bond het volgende:
barbaar ! tweede keer alquote:
Ge even jehova'en in GRTDquote:Op donderdag 26 december 2013 22:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel gezellig, maar GRTD in GC is ook nog wel gezellig als is het soms stom, kom daar ook eens langs, meer zielen meer vreugde!
Tuurlijk weet ik wel wat een ketter is, dat hadden we zelfs nog bij geschiedenis. Maar Vlegel heb ik echt nooit van gehoordquote:Op donderdag 26 december 2013 22:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hij weet denk ik niet wat een ketter is want vlegel kent hij ook niet
Er zit echt een mooi verhaal in.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel eens een Batman spel bij een vriend gespeeld op de Playstation ofzo. Maar ik snap gewoon niet wat er leuk aan is, een vleermuisman en een clown die gaan vechten ik snap het gewoon niet. Zit er ook een mooi verhaal in ofzo?
Inception lijkt me dan nog wel interessant, maar ik vind die Caprio gozer zo stom.
Maar heb jij How To Train Your Dragon al gezien?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
barbaar ! tweede keer al
En Begins en Dark Knight Rises?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:22 schreef µ het volgende:
Batman The Dark Knight is de enige superheldenfilm die ik wel kan waarderen.
Neequote:Op donderdag 26 december 2013 22:21 schreef µ het volgende:
[..]
Maar heb jij How To Train Your Dragon al gezien?
Toch heeft Iron Man ook wel wat.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:22 schreef µ het volgende:
Batman The Dark Knight is de enige superheldenfilm die ik wel kan waarderen.
Niet gezienquote:Op donderdag 26 december 2013 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En Begins en Dark Knight Rises?
Gisteren met een meisje gepraat die voor mij komt schoonmaken als ik haar met chocolade beloon.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Goed bezig, geen vrouwen nodig daar is de deur als het d'r niet bevalt dit dat
We shall see. Nog genoeg te kijkenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Foei! Die schijnen van hetzelfde kaliber te zijn dus die zal je ook wel waarderen.
Nog niet gespeeld, ga ik straks ff doenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe is het met Bitzino afgelopen? Of alleen nog maar play money gedaan?
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Kijken mensen hier ook anime?
Jaquote:Op donderdag 26 december 2013 22:23 schreef Spatieloos het volgende:
Hey ik heb opgezocht wat een vlegel is!! Noemde je mij zo!?!!
Spannend! Ik twijfel om ook weer mee te doen.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nog niet gespeeld, ga ik straks ff doen
Keek, ik lees nu vooral de manga, dat gaat sneller en ze zijn verder en er is meer!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Wat jij wil. Alles kan, alles mag. Ik hou er alleen niet van.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt wel erg negatief.
Cowboy Bebopquote:Op donderdag 26 december 2013 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Moon µ, moon. We zitten hier in BITquote:
Ah, leuk.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Keek, ik lees nu vooral de manga, dat gaat sneller en ze zijn verder en er is meer!
Jaquote:Op donderdag 26 december 2013 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Moon µ, moon. We zitten hier in BIT
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh die intro moet ik weer eens luisteren, goede anime ook ja
*quote:Op donderdag 26 december 2013 22:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, het zijn echt achtbaantaferelen.
Ja die lees ik ook wel, al vind ik het wel beetje herhalend worden behalve One Piece dat word steeds beter. Maar Naruto is nu echt bagger en ja ik word ouder, het word gewoon kinderlijker.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, leuk.
Tsja, ik lees niet erg veel manga. Als je veel series zoals Bleach, Naruto, One Piece etc. volgt snap ik dat je de manga leest.
Best wel eng hoor gelukkig kan het eerst met play moneyquote:Op donderdag 26 december 2013 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Spannend! Ik twijfel om ook weer mee te doen.
Die series volg ik ook allemaal niet meer. Ik kijk niet meer die grote populaire series.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja die lees ik ook wel, al vind ik het wel beetje herhalend worden behalve One Piece dat word steeds beter. Maar Naruto is nu echt bagger en ja ik word ouder, het word gewoon kinderlijker.
Jup..quote:Op donderdag 26 december 2013 22:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Best wel eng hoor gelukkig kan het eerst met play money
Fair enough ik heb ook enkel de eerste 30 min van de film gekeken en mijn concentratie werd ook afgeleid door mijn dame (kutwijvenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ketter! Op de brandstapel jij!
HEYquote:
quote:
Wat volg je dan nu wel allemaal, ik zoek nog wat nieuwe mangaquote:Op donderdag 26 december 2013 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die series volg ik ook allemaal niet meer. Ik kijk niet meer die grote populaire series.
#hipster
Brotherhood was wel stuk beter, eigenlijk kan ik het einde van die andere niet eens meer herinnerenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]!
Die was echt top. Zowel het origineel als Brotherhood.
Lijntjes tekenenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bitcoinwisdom wordt steeds beter.
Is dat Trolltje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Zekerquote:Op donderdag 26 december 2013 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]!
Die was echt top. Zowel het origineel als Brotherhood.
Hoeveel moet je minimaal inleggen als je voor echie gaat?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup..
Met play money gaat het bij mij altijd goed. Tenzij ik doorspeel en niet tevreden ben met winst.
0.1 BTCquote:Op donderdag 26 december 2013 22:31 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoeveel moet je minimaal inleggen als je voor echie gaat?
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:31 schreef Maxbet het volgende:
Ik zocht voor de gein naar ikwiltrolletje op Google image
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat Trolltje?Hij kletst uit zn nek jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Je bent altijd welkom in het topic.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat volg je dan nu wel allemaal, ik zoek nog wat nieuwe manga
Ja, ik snap eerlijk gezegd alleen niet alle tools.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bitcoinwisdom wordt steeds beter.
Lijntjes tekenen is niet zo lastig.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik snap eerlijk gezegd alleen niet alle tools.
Duurquote:
Heb dat topic altijd te langzaam gevonden.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom in het topic.
TV / Het grote anime/manga topic #423: Experiment-loving perverted girl!
En hmm. Welcome to the NHK vond ik echt een geweldige serie. Echt wel een aanrader. Zeker als je jezelf een beetje kan identificeren in de hoofdpersoon.
Aantal btc invullen wat je zou kopen/verkopen en dan zie je wat je ervoor zou krijgen in het huidige orderboek.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, maar die "Estimate trading"
Gewoon geld verdubbelen, 0.1BTC terughalen en met de rest een miljoen verdienen.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Duurdat ga ik niet doen
µ haal het weg maxbet post zomaar mijn fotoquote:Op donderdag 26 december 2013 22:31 schreef Maxbet het volgende:
Ik zocht voor de gein naar ikwiltrolletje op Google image
[ afbeelding ]
7 graag. Naar de maan.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van traden, maar lijntjes tekenen kan ik wel
Zeg maar hoeveel je er wilt
Meen je dat? Dat valt toch wel mee.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Duurdat ga ik niet doen
Zo?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
µ haal het weg maxbet post zomaar mijn foto
Same here. Nog wel lekker wat BTC overgelaten, maar in ieder geval mijn inzet terug + winst.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:35 schreef Revolution-NL het volgende:
Mooi winstje gepakt, ik zit weer even in fiat
Dat duur vindenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Duurdat ga ik niet doen
Deze mang weet.quote:
Blabla straks ben ik rechter en koop ik alle bitcoinsquote:Op donderdag 26 december 2013 22:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat duur vinden
Ohja wacht ik ben verwend, grapje sorry!
Ik word alleen maar linker.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Blabla straks ben ik rechter en koop ik alle bitcoins
Er komt een tijd dat ik je wil omkopen, neem je dan ook Doge aan?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Blabla straks ben ik rechter en koop ik alle bitcoins
Potverquote:
Tsja.. Hmm..quote:Op donderdag 26 december 2013 22:34 schreef µ het volgende:
[..]
Aantal btc invullen wat je zou kopen/verkopen en dan zie je wat je ervoor zou krijgen in het huidige orderboek.
Rechtsgeleerdheid, like a bossquote:Op donderdag 26 december 2013 22:38 schreef Leafeon672 het volgende:
Zitten hier nog meer studenten? Wat studeren jullie eigenlijk?
* µ werkt fulltime en mag deze vraag dus niet beantwoordenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:38 schreef Leafeon672 het volgende:
Haha.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:35 schreef µ het volgende:
[..]
Gewoon geld verdubbelen, 0.1BTC terughalen en met de rest een miljoen verdienen.
quote:Be careful, We don't have any mobile app or desktop software yet.
Any item named BitcoinWisdom must be fake.
Sinds november niet meer.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:38 schreef Leafeon672 het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha.
Heb je het geprobeerd?
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:39 schreef Maxbet het volgende:
Hebben jullie deze ook al gekregen op wisdom?
[..]
Ach je weet al wat OVAR isquote:Op donderdag 26 december 2013 22:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er komt een tijd dat ik je wil omkopen, neem je dan ook Doge aan?
Yupquote:Op donderdag 26 december 2013 22:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het is maar wat je studeren noemt. Applicatieontwikkelaar op het mbo in mijn laatste jaartje. Op mavo nog nooit echt wat gedaan en nu eigenlijk nog steeds niet. Ik kan me thuis gewoon nooit dwingen iets voor school te doen.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:38 schreef Leafeon672 het volgende:
Jup.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Bestuurskunde.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:38 schreef Leafeon672 het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:39 schreef µ het volgende:
[..].
Meer dan 10BTC kwijtgeraakt met gokken, dus dat doe ik voorlopig niet meer.
Dat is waarquote:Op donderdag 26 december 2013 22:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ach je weet al wat OVAR isje hebt me al amper nodig
Wow...quote:Op donderdag 26 december 2013 22:39 schreef µ het volgende:
[..].
Meer dan 10BTC kwijtgeraakt met gokken, dus dat doe ik voorlopig niet meer.
Even terug. Andere tijden toenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow...
Waarom zo veel? Ook met de slots? Balen man. 10 BTC is echt flink. Toch niet na mijn positieve bericht hé?
Wow.. Je staat nu te boek als filantroop.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:41 schreef µ het volgende:
Heb ook 2 tot 5 bitcoin weggegeven aan FOK!kers jaren terug.
Dat was toen ik net kwam posten of niet? Meen me te herinneren dat je er toen al vrij luchtig over was. Iedereen in het topic trouwens.quote:
Had je eerder als WO'er geschatquote:Op donderdag 26 december 2013 22:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is maar wat je studeren noemt. Applicatieontwikkelaar op het mbo in mijn laatste jaartje. Op mavo nog nooit echt wat gedaan en nu eigenlijk nog steeds niet. Ik kan me thuis gewoon nooit dwingen iets voor school te doen.
Maar volgend schooljaar doe ik als het goed is hbo informatica.
Denk je dat ik nog precies weet wanneer jij langskwam?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat was toen ik net kwam posten of niet? Meen me te herinneren dat je er toen al vrij luchtig over was. Iedereen in het topic trouwens.
Komt idd wel bekend over met zn computer talenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Had je eerder als WO'er geschat
Dank, dat hoor ik wel vaker.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Had je eerder als WO'er geschat
31?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:42 schreef µ het volgende:
Hoe oud denkt iedereen dat ik ben eigenlijk?
53quote:Op donderdag 26 december 2013 22:42 schreef µ het volgende:
Hoe oud denkt iedereen dat ik ben eigenlijk?
doe er wat meequote:Op donderdag 26 december 2013 22:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dank, dat hoor ik wel vaker.
Dacht dat ik wel indruk had gemaaktquote:Op donderdag 26 december 2013 22:42 schreef µ het volgende:
[..]
Denk je dat ik nog precies weet wanneer jij langskwam?
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:42 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Komt idd wel bekend over met zn computer talen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |