Nee, wacht eerst 10 min en dan opnieuw kijken.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:55 schreef Spatieloos het volgende:
Net 50 PPC verkocht op 3.94
En nu is hij 3.82, zou ik weer terugkopen?
Dat is het leuke aan BTC, zo onverwachts en zo leuk. Weg met stabiliteit!quote:Op donderdag 26 december 2013 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Idioot als de grafiek van laatste maand bekijkt eigenlijk, al die schommelingen
En hier lopen ze al tijden te klagen dat het te stabiel isquote:Op donderdag 26 december 2013 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Idioot als de grafiek van laatste maand bekijkt eigenlijk, al die schommelingen
Vind je het niet zonde dat je zo weinig in hebt gezetquote:Op donderdag 26 december 2013 22:02 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb verkocht zodat ik mijn inleg in elk geval weer terug heb verdiend.+ 50 euro winst.
Wat ik nu heb hoef ik me dus helemaal geen zorgen meer om te maken.
Ach..quote:Op donderdag 26 december 2013 22:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind je het niet zonde dat je zo weinig in hebt gezetals je het toch verdriedubbeld hebt!
Nee joh dat is zo'n beetje onmogelijk longterm kan het alleen maar stijgen!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach..
Voor hetzelfde geld had ik alles verloren.
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh dat is zo'n beetje onmogelijk longterm kan het alleen maar stijgen!
Zo werkt het dus niet hé.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh dat is zo'n beetje onmogelijk longterm kan het alleen maar stijgen!
Trolletje en ik zijn net klaar met inceptionquote:Op donderdag 26 december 2013 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Inception 1080p Blu-Ray is binnen.![]()
Zo dadelijk hapjes klaarzetten en genieten.
Zou je dan nu niet iets anders aan het doen moeten zijn?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Trolletje en ik zijn net klaar met inception
Hoe? De vraag stijgt toch gewoon? En als de vraag stijgt dan...quote:Op donderdag 26 december 2013 22:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat het ook prima omlaag kan op de lange termijn.
Wat heb jij met ikwiltrolletje gedaanquote:Op donderdag 26 december 2013 22:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als het gratis geld was had iedereen hier wel al zijn spaargeld voor de lange termijn ingestoken.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe? De vraag stijgt toch gewoon? En als de vraag stijgt dan...
Heb je er wat van meegekregen?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De vraag kan net zo goed wegvallenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, of de vraag stijgt is nog maar de vraag. Veel mensen hebben nu puur interesse in Bitcoin om te speculeren. Als die hun interesse verliezen kan het helaas snel bergafwaarts gaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat zo weinig mensen dat doenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als het gratis geld was had iedereen hier wel al zijn spaargeld voor de lange termijn ingestoken.
En de media werkt ook niet echt meequote:Op donderdag 26 december 2013 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, of de vraag stijgt is nog maar de vraag. Veel mensen hebben nu puur interesse in Bitcoin om te speculeren. Als die hun interesse verliezen kan het helaas snel bergafwaarts gaan.
Die heb ik al gekeken, ook in 1080 pquote:Op donderdag 26 december 2013 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Inception 1080p Blu-Ray is binnen.![]()
Zo dadelijk hapjes klaarzetten en genieten.
Daar heb je zeker wel een punt. Maar waarom zou die interesse ineens weggaan? Als het stabiel wordt? Maar als mensen weggaan als het stabiel word dan stop de stabiliteit en gaat het weer naar beneden, daarna zijn ze weer geïnteresseerd en kopen ze omdat het zo laag is en stijgt het weer enorm denk ik zo. Maar is natuurlijk wel beetje simpel inside the box gedacht, maar misschien is het ook niet zo ingewikkeld.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, of de vraag stijgt is nog maar de vraag. Veel mensen hebben nu puur interesse in Bitcoin om te speculeren. Als die hun interesse verliezen kan het helaas snel bergafwaarts gaan.
Nice nice. Ik moest eerst nog afwassen, stofzuigen en dweilen. Lijkt wel de omgekeerde wereld hier.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Die heb ik al gekeken, ook in 1080 p
Ketter! Op de brandstapel jij!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:15 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb nog nooit Inception, Avatar en Batman films gezien
Wat kijk je dan wel?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:15 schreef Spatieloos het volgende:
Overheden die lastig doen. Denk aan wat het bericht van de Chinese centrale bank deed met de koers.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Daar heb je zeker wel een punt. Maar waarom zou die interesse ineens weggaan? Als het stabiel wordt? Maar als mensen weggaan als het stabiel word dan stop de stabiliteit en gaat het weer naar beneden, daarna zijn ze weer geïnteresseerd en kopen ze omdat het zo laag is en stijgt het weer enorm denk ik zo. Maar is natuurlijk wel beetje simpel inside the box gedacht, maar misschien is het ook niet zo ingewikkeld.
Kan even geen andere reden bedenken waarom mensen het niet meer interesseert
Ga in ieder geval de Batman films kijkenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:15 schreef Spatieloos het volgende:
Picsquote:
Ik heb me dan ook vaak genoeg kapot gelachen hierquote:Op donderdag 26 december 2013 22:17 schreef robin007bond het volgende:
Dit vind ik trouwens oprecht een van de gezelligste SC's op FOK!.
Oh alleen maar de standaardfilms dusquote:Op donderdag 26 december 2013 22:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vooral comedy en films zoals The green Mile en Forrest Gump
Idd. Je zou zeggen dat er van zou stikken met al die toekomstige miljonairs hierquote:Op donderdag 26 december 2013 22:15 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat een festival de saucisson hier, waar zijn de vrouwen?
Hij weet denk ik niet wat een ketter is want vlegel kent hij ook nietquote:Op donderdag 26 december 2013 22:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ketter! Op de brandstapel jij!
Ja maar de westerse wereld is daar veel te vrij voor, die kunnen toch niet zomaar lastig gaan doen, en hier hebben we wel de mentaliteit om langs de wetten te gaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Overheden die lastig doen. Denk aan wat het bericht van de Chinese centrale bank deed met de koers.
Kerst he. Morgen wordt alles weer kut.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:17 schreef robin007bond het volgende:
Mocht dit ooit gebeuren, dan komen ze welquote:Op donderdag 26 december 2013 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Idd. Je zou zeggen dat er van zou stikken met al die toekomstige miljonairs hier
Goed bezig, geen vrouwen nodig daar is de deur als het d'r niet bevalt dit datquote:Op donderdag 26 december 2013 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice nice. Ik moest eerst nog afwassen, stofzuigen en dweilen. Lijkt wel de omgekeerde wereld hier.
#huismanalles
Dat zou kunnen en ik zie het ook niet zo somber in, maar het blijft wel een gok natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar de westerse wereld is daar veel te vrij voor, die kunnen toch niet zomaar lastig gaan doen, en hier hebben we wel de mentaliteit om langs de wetten te gaan.
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:17 schreef robin007bond het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |