Noobtrap right about now!quote:Op donderdag 26 december 2013 20:57 schreef Maxbet het volgende:
Hoihoi, film is afgelopen dus ik ben weer terug
lokpostquote:
Had jij geen NMC gekocht? Hoe staat het ermee?quote:
quote:
Ik? Nee man, lang geleden ja en duur verkocht maar ben daar echt al heel erg lang uitquote:Op donderdag 26 december 2013 21:21 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Had jij geen NMC gekocht? Hoe staat het ermee?
Niet mooi?quote:
Die stemquote:
Klinkt wel goed.quote:
Deze ken ik nog niet, even checkenquote:Op donderdag 26 december 2013 21:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu we toch bazige live dingetjes van 3fm doen
Hoeveel winst?quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee man, dit moet je kunnen waarderenquote:
Ik had aan 0.5 BTC gekocht, het is ongeveer verdubbeld (in 2 dagenquote:
Heb je er zoveel eigen geld in gestopt?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had aan 0.5 BTC gekocht, het is ongeveer verdubbeld (in 2 dagen), alleen ze hebben 1.4% withdraw fee
Maar ik had daarna ook nog veel te laat wat meer gekocht, en dat heb ik er nog op staan in de hoop dat het nog veel meer gaat stijgen.
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja ik had een spaarrekening van 8000 euro, maar ik heb niks om te sparen behalve een huis voor later ofzo, dus ik dacht investeren is leuk en misschien levert het wat opquote:Op donderdag 26 december 2013 21:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Heb je er zoveel eigen geld in gestopt?
Doe je netjes op die leeftijdquote:Op donderdag 26 december 2013 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik had een spaarrekening van 8000 euro, maar ik heb niks om te sparen behalve een huis voor later ofzo, dus ik dacht investeren is leuk en misschien levert het wat op
Maar ik maak niet gelijk alles op hoor, ik heb totaal iets van 1200 euro aan cryptocurrencies gekocht, zal nu wel beetje winst hebben maar ik schrijf te weinig op en alles door elkaar.
Wow, respect.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik had een spaarrekening van 8000 euro, maar ik heb niks om te sparen behalve een huis voor later ofzo, dus ik dacht investeren is leuk en misschien levert het wat op
Maar ik maak niet gelijk alles op hoor, ik heb totaal iets van 1200 euro aan cryptocurrencies gekocht, zal nu wel beetje winst hebben maar ik schrijf te weinig op en alles door elkaar.
Ach ik krijg best veel van mijn ouders, rijbewijs, studie, auto en zomaar geldquote:Op donderdag 26 december 2013 21:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Doe je netjes op die leeftijdmaar toch best wel veel geld 1200.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |