quote:Op donderdag 26 december 2013 22:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh die intro moet ik weer eens luisteren, goede anime ook ja
*quote:Op donderdag 26 december 2013 22:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, het zijn echt achtbaantaferelen.
Ja die lees ik ook wel, al vind ik het wel beetje herhalend worden behalve One Piece dat word steeds beter. Maar Naruto is nu echt bagger en ja ik word ouder, het word gewoon kinderlijker.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, leuk.
Tsja, ik lees niet erg veel manga. Als je veel series zoals Bleach, Naruto, One Piece etc. volgt snap ik dat je de manga leest.
Best wel eng hoor gelukkig kan het eerst met play moneyquote:Op donderdag 26 december 2013 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Spannend! Ik twijfel om ook weer mee te doen.
Die series volg ik ook allemaal niet meer. Ik kijk niet meer die grote populaire series.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja die lees ik ook wel, al vind ik het wel beetje herhalend worden behalve One Piece dat word steeds beter. Maar Naruto is nu echt bagger en ja ik word ouder, het word gewoon kinderlijker.
Jup..quote:Op donderdag 26 december 2013 22:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Best wel eng hoor gelukkig kan het eerst met play money
Fair enough ik heb ook enkel de eerste 30 min van de film gekeken en mijn concentratie werd ook afgeleid door mijn dame (kutwijvenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ketter! Op de brandstapel jij!
HEYquote:
quote:
Wat volg je dan nu wel allemaal, ik zoek nog wat nieuwe mangaquote:Op donderdag 26 december 2013 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die series volg ik ook allemaal niet meer. Ik kijk niet meer die grote populaire series.
#hipster
Brotherhood was wel stuk beter, eigenlijk kan ik het einde van die andere niet eens meer herinnerenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]!
Die was echt top. Zowel het origineel als Brotherhood.
Lijntjes tekenenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bitcoinwisdom wordt steeds beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |