Ja die lees ik ook wel, al vind ik het wel beetje herhalend worden behalve One Piece dat word steeds beter. Maar Naruto is nu echt bagger en ja ik word ouder, het word gewoon kinderlijker.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, leuk.
Tsja, ik lees niet erg veel manga. Als je veel series zoals Bleach, Naruto, One Piece etc. volgt snap ik dat je de manga leest.
Best wel eng hoor gelukkig kan het eerst met play moneyquote:Op donderdag 26 december 2013 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Spannend! Ik twijfel om ook weer mee te doen.
Die series volg ik ook allemaal niet meer. Ik kijk niet meer die grote populaire series.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja die lees ik ook wel, al vind ik het wel beetje herhalend worden behalve One Piece dat word steeds beter. Maar Naruto is nu echt bagger en ja ik word ouder, het word gewoon kinderlijker.
Jup..quote:Op donderdag 26 december 2013 22:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Best wel eng hoor gelukkig kan het eerst met play money
Fair enough ik heb ook enkel de eerste 30 min van de film gekeken en mijn concentratie werd ook afgeleid door mijn dame (kutwijvenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ketter! Op de brandstapel jij!
HEYquote:
quote:
Wat volg je dan nu wel allemaal, ik zoek nog wat nieuwe mangaquote:Op donderdag 26 december 2013 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die series volg ik ook allemaal niet meer. Ik kijk niet meer die grote populaire series.
#hipster
Brotherhood was wel stuk beter, eigenlijk kan ik het einde van die andere niet eens meer herinnerenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]!
Die was echt top. Zowel het origineel als Brotherhood.
Lijntjes tekenenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bitcoinwisdom wordt steeds beter.
Is dat Trolltje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Zekerquote:Op donderdag 26 december 2013 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]!
Die was echt top. Zowel het origineel als Brotherhood.
Hoeveel moet je minimaal inleggen als je voor echie gaat?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup..
Met play money gaat het bij mij altijd goed. Tenzij ik doorspeel en niet tevreden ben met winst.
0.1 BTCquote:Op donderdag 26 december 2013 22:31 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoeveel moet je minimaal inleggen als je voor echie gaat?
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:31 schreef Maxbet het volgende:
Ik zocht voor de gein naar ikwiltrolletje op Google image
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat Trolltje?Hij kletst uit zn nek jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Je bent altijd welkom in het topic.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat volg je dan nu wel allemaal, ik zoek nog wat nieuwe manga
Ja, ik snap eerlijk gezegd alleen niet alle tools.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bitcoinwisdom wordt steeds beter.
Lijntjes tekenen is niet zo lastig.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik snap eerlijk gezegd alleen niet alle tools.
Duurquote:
Heb dat topic altijd te langzaam gevonden.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom in het topic.
TV / Het grote anime/manga topic #423: Experiment-loving perverted girl!
En hmm. Welcome to the NHK vond ik echt een geweldige serie. Echt wel een aanrader. Zeker als je jezelf een beetje kan identificeren in de hoofdpersoon.
Aantal btc invullen wat je zou kopen/verkopen en dan zie je wat je ervoor zou krijgen in het huidige orderboek.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, maar die "Estimate trading"
Gewoon geld verdubbelen, 0.1BTC terughalen en met de rest een miljoen verdienen.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Duurdat ga ik niet doen
µ haal het weg maxbet post zomaar mijn fotoquote:Op donderdag 26 december 2013 22:31 schreef Maxbet het volgende:
Ik zocht voor de gein naar ikwiltrolletje op Google image
[ afbeelding ]
7 graag. Naar de maan.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van traden, maar lijntjes tekenen kan ik wel
Zeg maar hoeveel je er wilt
Meen je dat? Dat valt toch wel mee.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Duurdat ga ik niet doen
Zo?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
µ haal het weg maxbet post zomaar mijn foto
Same here. Nog wel lekker wat BTC overgelaten, maar in ieder geval mijn inzet terug + winst.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:35 schreef Revolution-NL het volgende:
Mooi winstje gepakt, ik zit weer even in fiat
Dat duur vindenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Duurdat ga ik niet doen
Deze mang weet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |