Ik heb vroeger wel eens een Batman spel bij een vriend gespeeld op de Playstation ofzo. Maar ik snap gewoon niet wat er leuk aan is, een vleermuisman en een clown die gaan vechten ik snap het gewoon niet. Zit er ook een mooi verhaal in ofzo?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:17 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Ga in ieder geval de Batman films kijken
Batman Begins , The Dark Knight en The Dark Knight returns
Zoals jullie mij kennen.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:20 schreef Maxbet het volgende:
Oh ja, morgen gaat µ weer zuur lopen doen hier
Ik vind het ook wel gezellig, maar GRTD in GC is ook nog wel gezellig als is het soms stom, kom daar ook eens langs, meer zielen meer vreugde!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:17 schreef robin007bond het volgende:
Dit vind ik trouwens oprecht een van de gezelligste SC's op FOK!.
barbaar ! tweede keer alquote:
Ge even jehova'en in GRTDquote:Op donderdag 26 december 2013 22:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel gezellig, maar GRTD in GC is ook nog wel gezellig als is het soms stom, kom daar ook eens langs, meer zielen meer vreugde!
Tuurlijk weet ik wel wat een ketter is, dat hadden we zelfs nog bij geschiedenis. Maar Vlegel heb ik echt nooit van gehoordquote:Op donderdag 26 december 2013 22:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hij weet denk ik niet wat een ketter is want vlegel kent hij ook niet
Er zit echt een mooi verhaal in.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel eens een Batman spel bij een vriend gespeeld op de Playstation ofzo. Maar ik snap gewoon niet wat er leuk aan is, een vleermuisman en een clown die gaan vechten ik snap het gewoon niet. Zit er ook een mooi verhaal in ofzo?
Inception lijkt me dan nog wel interessant, maar ik vind die Caprio gozer zo stom.
Maar heb jij How To Train Your Dragon al gezien?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
barbaar ! tweede keer al
En Begins en Dark Knight Rises?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:22 schreef µ het volgende:
Batman The Dark Knight is de enige superheldenfilm die ik wel kan waarderen.
Neequote:Op donderdag 26 december 2013 22:21 schreef µ het volgende:
[..]
Maar heb jij How To Train Your Dragon al gezien?
Toch heeft Iron Man ook wel wat.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:22 schreef µ het volgende:
Batman The Dark Knight is de enige superheldenfilm die ik wel kan waarderen.
Niet gezienquote:Op donderdag 26 december 2013 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En Begins en Dark Knight Rises?
Gisteren met een meisje gepraat die voor mij komt schoonmaken als ik haar met chocolade beloon.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Goed bezig, geen vrouwen nodig daar is de deur als het d'r niet bevalt dit dat
We shall see. Nog genoeg te kijkenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Foei! Die schijnen van hetzelfde kaliber te zijn dus die zal je ook wel waarderen.
Nog niet gespeeld, ga ik straks ff doenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe is het met Bitzino afgelopen? Of alleen nog maar play money gedaan?
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Kijken mensen hier ook anime?
Jaquote:Op donderdag 26 december 2013 22:23 schreef Spatieloos het volgende:
Hey ik heb opgezocht wat een vlegel is!! Noemde je mij zo!?!!
Spannend! Ik twijfel om ook weer mee te doen.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nog niet gespeeld, ga ik straks ff doen
Keek, ik lees nu vooral de manga, dat gaat sneller en ze zijn verder en er is meer!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Wat jij wil. Alles kan, alles mag. Ik hou er alleen niet van.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt wel erg negatief.
Cowboy Bebopquote:Op donderdag 26 december 2013 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Moon µ, moon. We zitten hier in BITquote:
Ah, leuk.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Keek, ik lees nu vooral de manga, dat gaat sneller en ze zijn verder en er is meer!
Jaquote:Op donderdag 26 december 2013 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Moon µ, moon. We zitten hier in BIT
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh die intro moet ik weer eens luisteren, goede anime ook ja
*quote:Op donderdag 26 december 2013 22:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]