Godverdommequote:
Wordt niks volgens Herman Stok.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan wel wat worden inderdaad, ik houd ze in de gaten.
Toen ik naar Potsdam ging had ik inderdaad stroom om bepaalde plekkenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
GodverdommeIk ben de Ns gewend he maar inderdaad ja, die hadden gewoon stopcontacten overal. I.c.m. internet gewoon de top luisteren dus...
quote:
Bron: Radio 2-websitequote:The Beatles blijven met 50 songs in de Top 2000 hofleverancier, gevolgd door de Rolling Stones (31 songs), Queen (23), Michael Jackson solo (23) en ABBA (21).
Deze site wordt almaar beterquote:Op donderdag 26 december 2013 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://pino112.nl/top2000/?jaar=2013&type=artiest&artiest=stones
Jaquote:Op donderdag 26 december 2013 14:33 schreef laxus13 het volgende:
Ben ik de enige hier die dit mooi vind
Ja ik ookquote:Op donderdag 26 december 2013 14:33 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En toen hoorde ik: Haar kleren.
Dacht even wat anders ;@
Ice heeft het sowieso. zit wel goed dus:quote:Op donderdag 26 december 2013 14:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Toen ik naar Potsdam ging had ik inderdaad stroom om bepaalde plekken
31 maar?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://pino112.nl/top2000/?jaar=2013&type=artiest&artiest=stones
Maar internet had ik weer niet dacht ikquote:Op donderdag 26 december 2013 14:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ice heeft het sowieso. zit wel goed dus:
[ afbeelding ]
Alleen niet alle ICE-treinen hebben dus WiFi aan boord.. Dus dat moet je even afwachten. En toen ik nog in Nederland woonde en T-Mobile had, kon ik voor iets van tien euro zo'n vakantiepakket aanschaffen dat ik in bijvoorbeeld heel Scandinavie gratis kon internetten. Dus dat zal je nu toch ook nog wel hebben?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ice heeft het sowieso. zit wel goed dus:
[ afbeelding ]
Twee weken geleden nog drie ICE-treinen gepakt. Twee daarvan hadden Wifiquote:Op donderdag 26 december 2013 14:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Maar internet had ik weer niet dacht ik
Hij weet in elk geval relevante informatie te geven. In tegenstelling tot de nacht-dj die Dusty Springfield gewoon niet aan- of afkondigt. Ben er nog steeds een beetje geïrriteerd over.quote:
Ja, er zijn wel pakketten.. maar met internetradio moet je toch even kijkenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen niet alle ICE-treinen hebben dus WiFi aan boord.. Dus dat moet je even afwachten. En toen ik nog in Nederland woonde en T-Mobile had, kon ik voor iets van tien euro zo'n vakantiepakket aanschaffen dat ik in bijvoorbeeld heel Scandinavie gratis kon internetten. Dus dat zal je nu toch ook nog wel hebben?
Kijken naar?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel pakketten.. maar met internetradio moet je toch even kijken
Nee, Men in Blackquote:
Dan had ik dus de verkeerdequote:Op donderdag 26 december 2013 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Twee weken geleden nog drie ICE-treinen gepakt. Twee daarvan hadden Wifi
Ja ik kan niet gokken en als ze geen wifi hebben de hele rit mensen zitten uitschelden en allesquote:Op donderdag 26 december 2013 14:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen niet alle ICE-treinen hebben dus WiFi aan boord.. Dus dat moet je even afwachten. En toen ik nog in Nederland woonde en T-Mobile had, kon ik voor iets van tien euro zo'n vakantiepakket aanschaffen dat ik in bijvoorbeeld heel Scandinavie gratis kon internetten. Dus dat zal je nu toch ook nog wel hebben?
Aangezien je over het algemeen alleen maar laag hoort bij concerten zal dat wel uniek zijn geweestquote:Op donderdag 26 december 2013 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit nog live gezien, samen in 1 concert met EWF in Ahoy.
Dat zal wat ruimte in beslag nemenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit nog live gezien, samen in 1 concert met EWF in Ahoy.
Kan gebeurenquote:
Hihaho. Podium stond wel helemaal vol jaquote:Op donderdag 26 december 2013 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zal wat ruimte in beslag nemen
Normaal gesproken moet je het op internet wel terug kunnen vinden of de trein die jij hebt internet aanbiedt.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja ik kan niet gokken en als ze geen wifi hebben de hele rit mensen zitten uitschelden en alles![]()
Dit nummer
Ik heb een Chuckberry ipv een Blackberryquote:Op donderdag 26 december 2013 14:38 schreef Fred_B het volgende:
Zijn telefoon is een Blackbarry White.
Bedankt.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze site wordt almaar beter
In het treintopic zeiden ze ook al dat ik die moest pakken een half uur later aangezien ik nu een korte overstap in munchen heb is dat als ik die mis de volgende die ik neem. Maar in Zell am See weinig speling qua bus dus ik ga niet expres de Railjet pakkenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan gebeurenIN Oostenrijk heeft Railjet altijd internet. Alleen jammer dat ze in Duitsland en Hongarije geen dekking bieden. Supertreinen zijn dat. Zit er altijd met veel plezier in.
Nog nooit van een Cleveland Steamer gehoord?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:39 schreef FritsFlits het volgende:
Toen muziek nog mooi was en seks vies
;{ neequote:Op donderdag 26 december 2013 14:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nog nooit van een Cleveland Steamer gehoord?
Homburg heb ik op gestemdquote:Op donderdag 26 december 2013 14:40 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn favoriete nummer van Procol Harum blijft toch echt "A Salty Dog".
Hoewel dit nummer ook wel knap gemaakt is.
Ik twijfel hevig tussen deze en Salty.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:40 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn favoriete nummer van Procol Harum blijft toch echt "A Salty Dog".
Hoewel dit nummer ook wel knap gemaakt is.
Voor wat?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 m te weinig, kuttoetsenbord
numerquote:
Vind t origineel van Seal beterquote:
Misschien iets voor de terugreisquote:Op donderdag 26 december 2013 14:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
In het treintopic zeiden ze ook al dat ik die moest pakken een half uur later aangezien ik nu een korte overstap in munchen heb is dat als ik die mis de volgende die ik neem. Maar in Zell am See weinig speling qua bus dus ik ga niet expres de Railjet pakken
Toch liever mayoquote:Op donderdag 26 december 2013 14:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vind t origineel van Seal beter
WAAR ZIJN DE HANDJES!?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:42 schreef waxmask het volgende:
milfalert...haalt um maar uit dn broek.....
Die is slecht, mja ik kom niet perce voor de sneeuw hoewel dat wel leuker is. Die gast moet werken dus ik moet op de een of andere manier toch mijn dagen doorkomen, of ik moet de eerste avond al meteen beet hebben qua vrouwelijk schoon.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien iets voor de terugreisHoe zit het met de sneeuw in de alpen eigenlijk? Hier is het dramatisch. Heb nog geen enkele keer m'n board kunnen gebruiken
Zo lekker is cola nietquote:Op donderdag 26 december 2013 14:44 schreef Dven het volgende:
Verdomme, verkeerd inkopen gedaan. Ben vergeten Cola te kopenNu zal ik de komende dagen toch nog een keertje de deur uitmoeten
Zoete meukquote:Op donderdag 26 december 2013 14:44 schreef Dven het volgende:
Verdomme, verkeerd inkopen gedaan. Ben vergeten Cola te kopenNu zal ik de komende dagen toch nog een keertje de deur uitmoeten
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
HIER ZIJN DIE HANDJES!
[ afbeelding ]
Gast,quote:Op donderdag 26 december 2013 14:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
HIER ZIJN DIE HANDJES!
[ afbeelding ]
Gewoon samen met een zak kebab bestellen en laten bezorgen. Alleen kneuzen gaan daadwerkelijk de deur uit.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:44 schreef Dven het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |