;{ neequote:Op donderdag 26 december 2013 14:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nog nooit van een Cleveland Steamer gehoord?
Homburg heb ik op gestemdquote:Op donderdag 26 december 2013 14:40 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn favoriete nummer van Procol Harum blijft toch echt "A Salty Dog".
Hoewel dit nummer ook wel knap gemaakt is.
Ik twijfel hevig tussen deze en Salty.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:40 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn favoriete nummer van Procol Harum blijft toch echt "A Salty Dog".
Hoewel dit nummer ook wel knap gemaakt is.
Voor wat?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 m te weinig, kuttoetsenbord
numerquote:
Vind t origineel van Seal beterquote:
Misschien iets voor de terugreisquote:Op donderdag 26 december 2013 14:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
In het treintopic zeiden ze ook al dat ik die moest pakken een half uur later aangezien ik nu een korte overstap in munchen heb is dat als ik die mis de volgende die ik neem. Maar in Zell am See weinig speling qua bus dus ik ga niet expres de Railjet pakken
Toch liever mayoquote:Op donderdag 26 december 2013 14:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vind t origineel van Seal beter
WAAR ZIJN DE HANDJES!?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:42 schreef waxmask het volgende:
milfalert...haalt um maar uit dn broek.....
Die is slecht, mja ik kom niet perce voor de sneeuw hoewel dat wel leuker is. Die gast moet werken dus ik moet op de een of andere manier toch mijn dagen doorkomen, of ik moet de eerste avond al meteen beet hebben qua vrouwelijk schoon.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien iets voor de terugreisHoe zit het met de sneeuw in de alpen eigenlijk? Hier is het dramatisch. Heb nog geen enkele keer m'n board kunnen gebruiken
Zo lekker is cola nietquote:Op donderdag 26 december 2013 14:44 schreef Dven het volgende:
Verdomme, verkeerd inkopen gedaan. Ben vergeten Cola te kopenNu zal ik de komende dagen toch nog een keertje de deur uitmoeten
Zoete meukquote:Op donderdag 26 december 2013 14:44 schreef Dven het volgende:
Verdomme, verkeerd inkopen gedaan. Ben vergeten Cola te kopenNu zal ik de komende dagen toch nog een keertje de deur uitmoeten
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
HIER ZIJN DIE HANDJES!
[ afbeelding ]
Gast,quote:Op donderdag 26 december 2013 14:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
HIER ZIJN DIE HANDJES!
[ afbeelding ]
Gewoon samen met een zak kebab bestellen en laten bezorgen. Alleen kneuzen gaan daadwerkelijk de deur uit.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:44 schreef Dven het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |