Ben ik ook, sloomquote:Op donderdag 26 december 2013 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken users die zouden zeggen dat je al sloom bent, maar ikzelf geef toe dat ik ook al behoorlijk traag ben geworden.
Oh echt? Mja, mijn accu trekt dat geen 12 uurquote:Op donderdag 26 december 2013 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Deutsche Bahn heb je voor 5 euro een volledige dag Wifi
Alle klasses hebben stopcontactenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oh echt? Mja, mijn accu trekt dat geen 12 uur
Volgens mij zit daar ook stroomquote:Op donderdag 26 december 2013 14:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oh echt? Mja, mijn accu trekt dat geen 12 uur
Godverdommequote:
Wordt niks volgens Herman Stok.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan wel wat worden inderdaad, ik houd ze in de gaten.
Toen ik naar Potsdam ging had ik inderdaad stroom om bepaalde plekkenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
GodverdommeIk ben de Ns gewend he maar inderdaad ja, die hadden gewoon stopcontacten overal. I.c.m. internet gewoon de top luisteren dus...
quote:
Bron: Radio 2-websitequote:The Beatles blijven met 50 songs in de Top 2000 hofleverancier, gevolgd door de Rolling Stones (31 songs), Queen (23), Michael Jackson solo (23) en ABBA (21).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |