SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Maxbet op 25-12-2013 23:36:32 ]
Is de Dogecoin hype al over, of gaat die nooit over? Want dat had ik nog gekochtquote:Op woensdag 25 december 2013 23:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En verkoop je coins voordat de hype over isMeestal stijgt het daarna toch niet meer en blijf je zitten met waardeloze coins.
Dat noemen ze de "bagholders"...
Ik koop ze niet, ik mine alleen maarquote:Op woensdag 25 december 2013 23:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is de Dogecoin hype al over, of gaat die nooit over? Want dat had ik nog gekocht
Leek een hikje, doet het hier weerquote:Op woensdag 25 december 2013 23:21 schreef Duuc-nl het volgende:
Magnet is http://plt.cryptominer.net/index.php bij jou down?
Kan niet meer connecten
[ afbeelding ]
Resultaten uit het verleden...quote:Op woensdag 25 december 2013 23:24 schreef KOiNFiSH het volgende:
Hou je dit elke maand vol? 14 btc per maand door slim coins uitkiezen en minen?
Heuj, ik zit er al een tijdje in hoor. Hij geeft alleen de afgelopen 10 minuten mijn hashrate niet helemaal lekker aanquote:Op woensdag 25 december 2013 23:38 schreef Lollertrolle het volgende:
En toen kwam max weer even langs. Bedankt max
Bij mij ook niet en de hoeveelheid coins die ik binnenhaal is al helemaal om te huilen. Geeft aan dat ik er rond de 300k binnen zou moeten halen per dag en ik heb er pas 1 ...quote:Op woensdag 25 december 2013 23:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heuj, ik zit er al een tijdje in hoor. Hij geeft alleen de afgelopen 10 minuten mijn hashrate niet helemaal lekker aan
die 300.000 is 300, 300,000.000 is 300kquote:Op woensdag 25 december 2013 23:40 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Bij mij ook niet en de hoeveelheid coins die ik binnenhaal is al helemaal om te huilen. Geeft aan dat ik er rond de 300k binnen zou moeten halen per dag en ik heb er pas 1 ...
Ow, ik wil er meerquote:Op woensdag 25 december 2013 23:44 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
die 300.000 is 300, 300,000.000 is 300k
quote:
Kom net van m'n ouders vandaanquote:
Als je maar geen baan vindt, want dan voel ik mij weer zo alleen met werkloos zijn hierquote:Op donderdag 26 december 2013 00:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kom net van m'n ouders vandaan
En ik ben druk bezig mn ritme weer een beetje op de rails te krijgen. Wekenlang 3 uur slapen en dag en nacht Fok!ken is wel leuk, maar nooit daglicht zien valt niet mee
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:19 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Als je maar geen baan vindt, want dan voel ik mij weer zo alleen met werkloos zijn hier
Haha ik doe mijn uiterste best niks te vinden.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:19 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Als je maar geen baan vindt, want dan voel ik mij weer zo alleen met werkloos zijn hier
In mijn geval is een baan hebben alsnog een verkloot ritme. 4 ploegen is een bitchquote:Op donderdag 26 december 2013 00:31 schreef roislecxe het volgende:
Nouja, voordat jullie een verkeerd beeld krijgen...
Ik woon 5 jaar samen en heb ruim 4 jaar daarvan gewerkt terwijl zij nog haar studie deed. Nu is ze afgestudeerd en direct een volle baan van 42 uur per week en een salaris ruim hoger dan mijne dus ik ben niet echt een lui varken
Maar geen baan hebben betekent een verkloot ritme, weet zeker dat dit beaamd kan worden.
Joh, je bent een aardige gast. Voor de rest kan t me roesten aan mn reet wat je doetquote:Op donderdag 26 december 2013 00:31 schreef roislecxe het volgende:
Ik woon 5 jaar samen en heb ruim 4 jaar daarvan gewerkt terwijl zij nog haar studie deed. Nu is ze afgestudeerd en direct een volle baan van 42 uur per week en een salaris ruim hoger dan mijne dus ik ben niet echt een lui varken
Maar geen baan hebben betekent een verkloot ritme, weet zeker dat dit beaamd kan worden.
Ja dat is wel een lastig iets denk ik.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
In mijn geval is een baan hebben alsnog een verkloot ritme. 4 ploegen is een bitch
Verkas naar Brabant danquote:Op donderdag 26 december 2013 00:34 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Joh, je bent een aardige gast. Voor de rest kan t me roesten aan mn reet wat je doet![]()
Ben zelf afgestudeerd vorige maand maar kan niks vinden want midden limburg
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
In mijn geval is een baan hebben alsnog een verkloot ritme. 4 ploegen is een bitch
Jaja, absoluut ... ! Ben zelf dit jaar een halfjaar gedeeltelijk werkloos geweest en het dag-nachtritme verschuift dan toch langzaam maar zekerquote:Op donderdag 26 december 2013 00:31 schreef roislecxe het volgende:
Geboren en getogen im limburg, hoop er ook dood te gaanquote:Op donderdag 26 december 2013 00:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Verkas naar Brabant dan
Mooiste provincie van Nederland
Jij stal mijn baan....quote:Op donderdag 26 december 2013 00:35 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Jaja, absoluut ... ! Ben zelf dit jaar een halfjaar gedeeltelijk werkloos geweest en het dag-nachtritme verschuift dan toch langzaam maar zekerNu weer aan het werk in nota bene Midden-Limburg.
Idem, midden brabantquote:Op donderdag 26 december 2013 00:35 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Geboren en getogen im limburg, hoop er ook dood te gaan
Dit dus, zeker als je niet samenwoont is het volgens mij een ramp.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:35 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Jaja, absoluut ... ! Ben zelf dit jaar een halfjaar gedeeltelijk werkloos geweest en het dag-nachtritme verschuift dan toch langzaam maar zekerNu weer aan het werk in nota bene Midden-Limburg.
?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is 1 ploeg met 4 paarden. you're doing it wrong
Moet lastig zijn midden in de nacht...quote:Op donderdag 26 december 2013 00:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]Precies wat ik voor werk doe inderdaad
Meh, lempske erbij en gas op die lolliequote:Op donderdag 26 december 2013 00:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moet lastig zijn midden in de nacht...
Service die we verlenenquote:Op donderdag 26 december 2013 00:42 schreef wfoes1989 het volgende:
Jullie maken mijn kerst een stuk draagzamer met die leuke afbeeldingen
Zin om morgen met een leuke meid 2e kerstdag te vieren bij dr schoonouders?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:42 schreef wfoes1989 het volgende:
Jullie maken mijn kerst een stuk draagzamer met die leuke afbeeldingen
Wat voor 'n werk zoek je?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moet lastig zijn midden in de nacht...
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Interesseert me bar weinig meer na een jaar thuis zitten.
Wat was je naam ook alweer? Josefien, annabel..?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:43 schreef roislecxe het volgende:
Zin om morgen met een leuke meid 2e kerstdag te vieren bij dr schoonouders?
Haha verschilt per keer.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:47 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Wat was je naam ook alweer? Josefien, annabel..?
De tijd gaat ook steeds sneller en voor je t weet ben je dadelijk weer een jaar verder. Niks leuks aan thuis zitten de hele dag.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:45 schreef roislecxe het volgende:
De zomers gaan wel, terrasjes hier en daar met vrienden die wel ergens een keer vrij zijn.
Maar de winters zijn knap lelijk.
Met Josefien wil ik de kerst wel doorbrengen.. maar helaas ik moet werkenquote:Op donderdag 26 december 2013 00:48 schreef roislecxe het volgende:
Haha verschilt per keer.
Mooi wel dat iedereen Josefien onthoudt. Die gebruik ik het meest.
Wrijf t er maar inquote:Op donderdag 26 december 2013 00:49 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Met Josefien wil ik de kerst wel doorbrengen.. maar helaas ik moet werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch is je toekomst rooskleuriger dan mijne..quote:Op donderdag 26 december 2013 00:48 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
De tijd gaat ook steeds sneller en voor je t weet ben je dadelijk weer een jaar verder. Niks leuks aan thuis zitten de hele dag.
Werk nu zelf als financieel manusje van alles bij mijn oude stage, totdat ik iets kan vinden. Tot nu toe ook een berg afwijzigingen, sollicitatiegesprekken en een nee na een meeloopdag. Werkervaring
Zal ik het een dagje overnemen?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:49 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Met Josefien wil ik de kerst wel doorbrengen.. maar helaas ik moet werken
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toch is je toekomst rooskleuriger dan mijne..
Goed, ik zal es wat uit de doeken doen, ben ik meestal niet zo van online maar goed.
Heb de Havo afgerond, had gemakkelijk de capaciteiten om VWO te doen, maar lang leve de lol.
Ben na de Havo de PABO gaan doen, na een half jaar vond ik het toch niks, dus gestopt, en toen vroegen ze of ik dan niet fulltime wilde komen werken bij de supermarkt waar ik op m'n 15e begon te werken in de avonden.
Nou prima, ik had toch verder niks te doen. En na dat jaar ben ik blijven hangen, en nog een jaar, en nog een...
Werd versmanager, van bestellen tot reclames tot iedereen aansturen aan toe, tot de boel werd overgenomen door een andere eigenaar die al het personeel eruit flikkerde en met een schone lei begon.
Sta je dan.
Je zegt het alsof je 60 jaar oud bent.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toch is je toekomst rooskleuriger dan mijne..
Goed, ik zal es wat uit de doeken doen, ben ik meestal niet zo van online maar goed.
Heb de Havo afgerond, had gemakkelijk de capaciteiten om VWO te doen, maar lang leve de lol.
Ben na de Havo de PABO gaan doen, na een half jaar vond ik het toch niks, dus gestopt, en toen vroegen ze of ik dan niet fulltime wilde komen werken bij de supermarkt waar ik op m'n 15e begon te werken in de avonden.
Nou prima, ik had toch verder niks te doen. En na dat jaar ben ik blijven hangen, en nog een jaar, en nog een...
Werd versmanager, van bestellen tot reclames tot iedereen aansturen aan toe, tot de boel werd overgenomen door een andere eigenaar die al het personeel eruit flikkerde en met een schone lei begon.
Sta je dan.
Bijpassend liedje voor je verhaal.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ga het niet aanklikken. Denk dat het enorme rotzooi is
Ik ben net 28quote:Op donderdag 26 december 2013 00:59 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Je zegt het alsof je 60 jaar oud bent.
Positief blijven jongeman, je vind heus wel iets
LTC nieuwe MNCquote:Op donderdag 26 december 2013 01:02 schreef Wave103 het volgende:
Wil niet van het leuke onderwerp wegsturen, maar wtf doet LTC
Over 5 jaar zijn alle babyboomers weg en zijn er banen genoegquote:Op donderdag 26 december 2013 01:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben net 28
Maar ach, ben blij dat m'n vriendin wel een echte studie gedaan heeft en een goeie baan.
Dan zou het alleen fijn zijn als ik een keer iets vindt zodat we een huisje kunnen kopen.
Al is het voor 24 uur ofzo.
En uiteraard komt er wel iets, maar een jaar niks doen, is vermoeiender dan een jaar werken, dus misschien ben ik al wel 60
Ik ben uitgestapt op 19 dollar, want ging toch niet hoger, sta je dan met je 1,5 dollar winstquote:Op donderdag 26 december 2013 01:04 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga nu niet instappen hoor, weet al lang hoe dat geintje uitpakt.
Vaak zat verkeerd gedaan...
Ach, ik heb geen haast.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:04 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Over 5 jaar zijn alle babyboomers weg en zijn er banen genoeg![]()
En idd, waar blijft die LTC crash
Tegenwoordig heb je overal een papiertje nodig, ook al ben je einstein zelfquote:Op donderdag 26 december 2013 01:05 schreef Wave103 het volgende:
Net uitgestapt
Voor degenen hierboven. Misschien naief, maar is het juist niet goed dat je kan aantonen dat je best wat aansturingservaring bezit? Of willen ze je niet eens op gesprek hebben bij gebrek aan diploma?
ZO herkenbaar.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:05 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik ben uitgestapt op 19 dollar, want ging toch niet hoger, sta je dan met je 1,5 dollar winst
In wat ik deed zoeken ze liefst 16 tot 19 jarigen.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:05 schreef Wave103 het volgende:
Net uitgestapt
Voor degenen hierboven. Misschien naief, maar is het juist niet goed dat je kan aantonen dat je best wat aansturingservaring bezit? Of willen ze je niet eens op gesprek hebben bij gebrek aan diploma?
Idem dito.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:11 schreef cw2cu het volgende:
Het blijft maar gaan!
En ik sta nog op het perron..
Tis nu voorbijquote:Op donderdag 26 december 2013 01:16 schreef roislecxe het volgende:
Zelfde gebeurtenis als vanochtend om 9 uur. 4 punten in 1 klap omhoog.
Het zijn de illoeminatiequote:Op donderdag 26 december 2013 01:17 schreef Maxbet het volgende:
http://bitcoinity.org/markets/btce/USD
Wat is er met het orderboek van BTC-e aan de hand?
Holie fking sheit, We zijn rijk!!!quote:Op donderdag 26 december 2013 01:19 schreef roislecxe het volgende:
22.1 gekocht 22.9 verkocht.
IK HEB IETS GOED GEDAAN!1!111EINZ
Dit is een verdomd zeldzaamheidje, dus hopelijk niet sarcastischquote:Op donderdag 26 december 2013 01:20 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Holie fking sheit, We zijn rijk!!!
Nu heb je geen baan meer nodig?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dit is een verdomd zeldzaamheidje, dus hopelijk niet sarcastisch![]()
Meestal moet ik dagen/weken wachten
Nou voor die 2 euro kan ik alleen een extra biertje drinken in de stad.quote:
Finances en dan naast BTC op deposit klikkenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:25 schreef roislecxe het volgende:
Nou, even een stomme vraag dan. Ik heb een tijdje terug gespeeld op een pokersite met BTC. Beetje gewonnen, en nu wil ik een deel ervan terug naar BTC-e gooien.
Waar vind ik mn adres om het heen te sturen
Geluktquote:Op donderdag 26 december 2013 01:26 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Finances en dan naast BTC op deposit klikken
Gaat normaal vrij snel toch? Is Cryptsy nietquote:Op donderdag 26 december 2013 01:31 schreef roislecxe het volgende:
Over 12 uur es kijken of het erop staat.
Max, ik snap er niks meer van, wat is er aan de hand. Gaat ie crashen, kopen de chinezen alles op?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gaat normaal vrij snel toch? Is Cryptsy niet
Stond dat het een uur of 12 zou duren.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gaat normaal vrij snel toch? Is Cryptsy niet
Oh ja, pokersite. Die doen dingen vaker zoquote:Op donderdag 26 december 2013 01:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stond dat het een uur of 12 zou duren.
Weet niet of je bekend bent het sealsofclubs, de pokersite?
Als het goed is kunnen de chinezen niet meer kopen dan het geld dat ze er nu op hebben staan...quote:Op donderdag 26 december 2013 01:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Max, ik snap er niks meer van, wat is er aan de hand. Gaat ie crashen, kopen de chinezen alles op?
Mij allemaal prima. 12 uur kan ik wel wachtenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja, pokersite. Die doen dingen vaker zo
Allemaalquote:Op donderdag 26 december 2013 01:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Max, ik snap er niks meer van, wat is er aan de hand. Gaat ie crashen, kopen de chinezen alles op?
Trustequote:Op donderdag 26 december 2013 01:34 schreef roislecxe het volgende:
Beste kinderen, ik ga even slapen.
Morgen weer een dag vol verplichtingen, de laatste gelukkig
Truste!
Dat, want kopen mag niet meer. Verkopen mag straks ook niet meer. Die chinezen zitten dus met bitcoins waar ze vanaf willen welke voor 750-900 dollar gekocht zijn. Daarom steeg de koers ook door tot de 1200 dollar.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als het goed is kunnen de chinezen niet meer kopen dan het geld dat ze er nu op hebben staan...
toch?
Als ik jou was zou ik een studie gaan doen, kansen vergroten enz.quote:
Maar kunnen die Chinezen niet gewoon dingen uit andere landen ermee kopen ofzo, of geld daar vandaan halen ofzo, of word dat allemaal zo goed in de gaten gehouden in China?quote:Op donderdag 26 december 2013 02:06 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dat, want kopen mag niet meer. Verkopen mag straks ook niet meer. Die chinezen zitten dus met bitcoins waar ze vanaf willen welke voor 750-900 dollar gekocht zijn. Daarom steeg de koers ook door tot de 1200 dollar.
Zodra de koers nu over de 750 gaat zullen er chinezen zijn die verkopen. Dat zag je gister gebeuren. Daarom stabiliseert tie steeds net rond de 700. Mocht de prijs de 800 aantikken, dan zal je hetzelfde zien gebeuren en zal die stabiliseren onder de 800.
Het probleem is alleen dat de chinezen straks waarschijnlijk ook niet (of moeilijk)mogen verkopen. Met dat vooruitzicht zullen er steeds meer chinezen gaan verkopen bij een voor hun acceptabele prijs van bijvoorbeeld 800 dollar (velen spelen kiet). Ik denk dus dat met dat vooruitzicht een flinke koersdaling zal zijn wanneer de koers de 800/850 aantikt.
Als ik moet gokken begin januari.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:13 schreef MichaelScott het volgende:
Buy high sell low.
Mij maakt het niets meer uit. Ik heb zoveel bij Bitzino gewonnen dat ik haast geen verlies meer kan maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welk spel?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mij maakt het niets meer uit. Ik heb zoveel bij Bitzino gewonnen dat ik haast geen verlies meer kan maken.
Slots, met 5 lines en 1 per line.quote:
hoezo zou hij zomaar zakken als BTC sterk blijft? LTC is heel erg afhankelijk van BTC, als BTC stijgt, stijgt LTC (ietsje meer). Alleen als BTC zakt gaat LTC achteruit.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:34 schreef mike-amersfoort het volgende:
schijt LTC, het blijft een secundaire munt, dus hij kan zomaar inzakken terwijl BTC sterk blijft... dus ik had gekocht op $17, verkoop gezet op $20,95... daar had makkelijk $2 bij gekund
Hoe moest dat ook alweer?quote:
Dat kan theoretisch wel, maar mensen houden niet van omwegen nemen. Velen zullen er voor kiezen niet teveel moeite ervoor te doen maar gewoon hun bitcoins tegen inkoopprijs te verkopen om kiet te spelen.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar kunnen die Chinezen niet gewoon dingen uit andere landen ermee kopen ofzo, of geld daar vandaan halen ofzo, of word dat allemaal zo goed in de gaten gehouden in China?
Okay ik verkoop op 800!
LTC loopt betreft koers wat achter. Soms zie je dat de koerstrend tegengesteld is, maar als je de koers van litecoin een paar kwartier vooruitspoelt doet tie wel hetzelfde.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoezo zou hij zomaar zakken als BTC sterk blijft? LTC is heel erg afhankelijk van BTC, als BTC stijgt, stijgt LTC (ietsje meer). Alleen als BTC zakt gaat LTC achteruit.
tot nu toe nog wel anders.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:59 schreef Solidberg het volgende:
Het was geen fout om BTC in te kopen op 840$
Welnee joh, hij is maar een paar $100 lager geweest.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:59 schreef Solidberg het volgende:
Het was geen fout om BTC in te kopen op 840$
Echte bazen zitten in fiatquote:Op donderdag 26 december 2013 12:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit er maar met 2$ in, de rest in Fiat...
Jammer
het daalde gisteren en toch verkocht ik, vandaar fiatquote:Op donderdag 26 december 2013 12:04 schreef Spatieloos het volgende:
Mensen die nu Fiat
Wacht gewoon tot het gaat dalen en verkoop snel.
Sell low !!quote:Op donderdag 26 december 2013 12:06 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
het daalde gisteren en toch verkocht ik, vandaar fiat
Het moet meer dalen!quote:Op donderdag 26 december 2013 12:06 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
het daalde gisteren en toch verkocht ik, vandaar fiat
En buy high tochquote:
quote:
Nicequote:Op donderdag 26 december 2013 12:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ga er met bijna 300% winst toch maar even uit stappen, misschien weer goedkoop inkopen
quote:
quote:
Ik ben er nu uit, maar heb er nog wel 200 met belachelijk hoge sell orders laten staan. Je weet maar nooitquote:
Als je gewoon automatisch laat overmaken naar je eigen portemonnee kan er (mits goed versleuteld) niets gebeuren.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:13 schreef SosuaCafe het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ampen-met-hacks.html
Wat heb je er nog uitgesleept? 0.1 zoiets?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ben er nu uit, maar heb er nog wel 200 met belachelijk hoge sell orders laten staan. Je weet maar nooit
0.12 btcquote:Op donderdag 26 december 2013 12:51 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat heb je er nog uitgesleept? 0.1 zoiets?
Zou even wachten of de oplossing van de devs voor het dust probleem werkt, ze zijn nu aan het testenquote:Op donderdag 26 december 2013 12:53 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Investeren in DOGE?
Hoeveel sneller wil je het hebbenquote:Op donderdag 26 december 2013 12:53 schreef Leafeon672 het volgende:
Kun je via bitonic eigenlijk een transaction fee betalen zodat je bitcoins sneller in je wallet zitten?
Dat is heul niet slechtquote:
Had ook 0.29 btc kunnen zijnquote:Op donderdag 26 december 2013 12:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoeveel sneller wil je het hebbenVolgens mij zag ik mijn laatste transactie al na 5 minuten in de blockchain ofzo.
[..]
Dat is heul niet slecht
Eigenlijk wilde ik ze direct naar btc-e sturen, maar dat duurde de vorige keer ruim 2 uur. Dus ik kan beter een blockchainaccount aanmaken?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:56 schreef Maxbet het volgende:
Hoeveel sneller wil je het hebbenVolgens mij zag ik mijn laatste transactie al na 5 minuten in de blockchain ofzo.
Naar je wallet sturen en dan naar btc-equote:Op donderdag 26 december 2013 13:00 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik ze direct naar btc-e sturen, maar dat duurde de vorige keer ruim 2 uur. Dus ik kan beter een blockchainaccount aanmaken?
Ik gebruik eigenlijk liever geen online wallets. Gewoon naar een Multibit adres gestuurd.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:00 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik ze direct naar btc-e sturen, maar dat duurde de vorige keer ruim 2 uur. Dus ik kan beter een blockchainaccount aanmaken?
Dat deed ik de eerste keer maar dat duurde ook bijna 2 uur...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Naar je wallet sturen en dan naar btc-e
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef µ het volgende:
Iemand die doge al heeft gebuild op een rhel-achtig systeem?
Nope, heb linux voor coins opgegeven, ga toch maar gewoon Windows draaien op mijn wallet pcquote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef µ het volgende:
Bij mij lukt het compilen van die coins prima op Arch Linuxquote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef µ het volgende:
Da's een debiansoort, net niet wat ik zoekquote:Op donderdag 26 december 2013 13:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij mij lukt het compilen van die coins prima op Arch Linux
Dikgedrukte is niet waar.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:29 schreef µ het volgende:
[..]
Da's een debiansoort, net niet wat ik zoek. Dat hele qt loopt te kutten bij mij. Draai je cli of qt?
Oh, ik was in de war met Mintquote:Op donderdag 26 december 2013 13:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dikgedrukte is niet waar.
Gewoon QT. Werkt prima. Compilen uiteraard via CLI. Gewoon qtmake/qmake en daarna compilen met make.
Ik ook niet, gewoon ja knikkenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:36 schreef roislecxe het volgende:
Ik snap echt geen bal van bovenstaande 10 posts ofzo
Is echt easy peasy.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef µ het volgende:
[..]
Oh, ik was in de war met Mint.
Ik ga het nog eens proberen.
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ook niet, gewoon ja knikken
Ik kom al verder. Miste wat dependencies (g++, upnp, berkely, miniwget), maar ik kom er welquote:
Het gaat niet over minenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef Leafeon672 het volgende:
Zit ik nou in het minetopic of posten modjes dingen in topics waar ze niet bedoeld voor zijn?
Ik ben ook de draad kwijt.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef Leafeon672 het volgende:
Zit ik nou in het minetopic of posten modjes dingen in topics waar ze niet bedoeld voor zijn?
Ik dacht al, had bijna een TR gemachtquote:Op donderdag 26 december 2013 13:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het gaat niet over minenHet gaat over een wallet op een ander besturingssysteem. Dat is het enige wat ik er van snap.
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:52 schreef Spatieloos het volgende:
Alsof het zo erg is als je hier over minen praat. Als je altcoins mined dan kan dat toch ook gewoon in de crypto SC , niet zo streng zijn!
Nein!quote:Op donderdag 26 december 2013 13:52 schreef Spatieloos het volgende:
Alsof het zo erg is als je hier over minen praat. Als je altcoins mined dan kan dat toch ook gewoon in de crypto SC , niet zo streng zijn!
Ik begin standaard binnen 5 minuten Duits praten te schreeuwenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nein!
Wir sollen hier nicht über minen quatschen!
Ist das einverstanden?!
Wat is Duits toch een prachtige agressieve taal.
Zonder C++-compiler gaat het inderdaad lastig.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:42 schreef µ het volgende:
[..]
Ik kom al verder. Miste wat dependencies (g++, upnp, berkely, miniwget), maar ik kom er wel.
README lezen helpt al een stuk.
Dit klinkt positief, hierdoor gaat vast de prijs omhoog ondanks dat Nederland zo'n klein landje is!quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zonder C++-compiler gaat het inderdaad lastig.
1 2 3 | EXCEPTION: 9key_error CKey::CKey() : EC_KEY_new_by_curve_name failed dogecoin in Runaway exception |
Dat bedoel ik, gehuil altijd hierquote:Op donderdag 26 december 2013 14:00 schreef Maxbet het volgende:
Is er een keer inhoudelijke praat over de technische kant van coins
5 minuten? Ik na de eerste 3 woorden alquote:Op donderdag 26 december 2013 14:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik begin standaard binnen 5 minuten Duits praten te schreeuwen
Het nieuws is echter niet positiefquote:Op donderdag 26 december 2013 14:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dit klinkt positief, hierdoor gaat vast de prijs omhoog ondanks dat Nederland zo'n klein landje is!
Het gaat er niet om dat het positief is of niet, het gaat er om dat mensen er van horen, het moet bekender worden!quote:Op donderdag 26 december 2013 14:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het nieuws is echter niet positief
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:25 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga kijken of ik ben aangekomen/afgevallen, heb al minstens 3 weken niet gewogen!
INB4 offtopic.
Jij bent ook een baasquote:Op donderdag 26 december 2013 14:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
5 minuten? Ik na de eerste 3 woorden al
quote:
quote:
[info]toto[/info]quote:
[/quote]quote:
En daarom hou ik het op mijn walletpc in aanbouw gewoon op windows.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:29 schreef µ het volgende:
Krijg dat doge niet aan de praat. Openssl met die nieuwe elliptic curves compillert niet, of hij wil de libs niet goed referencen ofzo. Die EC_KEY_new_by_curve_name krijg ik niet werkend.
MBAMwattes?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En daarom hou ik het op mijn walletpc in aanbouw gewoon op windows.
Gewoon MBAM iedere paar uur standaard laten draaien en klaar is Maxbet
Wat is ahsbdqequote:
quote:
Tsja, volgens mij heeft iedere online Doge wallet ernstige problemen gehad in de laatste 24 uur.quote:
Je had mijn FB status gisteravond moeten lezenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:33 schreef Spatieloos het volgende:
Ben heel klein beetje aangekomen, ondanks al dat ijs dat ik heb gegeten is het maar een beetje.![]()
![]()
Waarom heb je eigenlijk toch besloten om een Dogewallet te nemen? Speciaal voor mijn cadeautje in het kersttopic?quote:
Oh shit, ik ben dus vergeten te wegen vandaagquote:Op donderdag 26 december 2013 14:33 schreef Spatieloos het volgende:
Ben heel klein beetje aangekomen, ondanks al dat ijs dat ik heb gegeten is het maar een beetje.![]()
![]()
Hoe zit het dan met die Wallet 1.3 die op het forumtopic staat? Heeft die problemen? Ik heb nog nergens last van.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Tsja, volgens mij heeft iedere online Doge wallet ernstige problemen gehad in de laatste 24 uur.
Waarom niet even een oude laptop ofzo met windows?
Jij bent mijn beste %hyutf0+kjequote:
Nouquote:Op donderdag 26 december 2013 14:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je had mijn FB status gisteravond moeten lezen
Mooi zoquote:Op donderdag 26 december 2013 14:33 schreef Spatieloos het volgende:
![]()
je beste wat?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jij bent mijn beste %hyutf0+kje
Ik heb de wallet nog niet eens draaienquote:Op donderdag 26 december 2013 14:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Tsja, volgens mij heeft iedere online Doge wallet ernstige problemen gehad in de laatste 24 uur.
Waarom niet even een oude laptop ofzo met windows?
Online inderdaad. Met mijn Windows wallet is niks aan de handquote:Op donderdag 26 december 2013 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met die Wallet 1.3 die op het forumtopic staat? Heeft die problemen? Ik heb nog nergens last van.
EDIT: oh wacht je zei online
Ja!quote:Op donderdag 26 december 2013 14:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk toch besloten om een Dogewallet te nemen? Speciaal voor mijn cadeautje in het kersttopic?
Lach.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je had mijn FB status gisteravond moeten lezen
Geachte eerste kerstdag,quote:
quote:
quote:
quote:
Waar?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:38 schreef Leafeon672 het volgende:
Nogal veel huismoeders in dit topic geloof ik
790 likesquote:Op donderdag 26 december 2013 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geachte eerste kerstdag,
Bedankt voor de extra kilo's.
Ik had me geen beter cadeau kunnen wensen.
Nou, de groeten en tot volgend jaar maar weer.
*790 likes*
Dude.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ook
Moet ik alleen op gaan halen
Volgens mij krijg je wwel meer dan een BTCquote:Op donderdag 26 december 2013 14:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ook
Moet ik alleen op gaan halen
Bohboh.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pas op, ze gaat je pakken
Regel die wallet nou maar, krijg je van mij ook 1 Doge.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:41 schreef µ het volgende:
Godverdetering. Ik krijg die doge niet aan de praat. Stik er maar in.
en dat is helemaal fantastischquote:
Had ik maar een btcquote:Op donderdag 26 december 2013 14:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je wwel meer dan een BTC
Openssl heeft de nieuwe curves nietquote:Op donderdag 26 december 2013 14:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Regel die wallet nou maar, krijg je van mij ook 1 Doge.
Geen helequote:
Ik gaf je gisteren nog een vrouw, nu al kwijt gemaakt?quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik gaf je gisteren nog een vrouw, nu al kwijt gemaakt?
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik gaf je gisteren nog een vrouw, nu al kwijt gemaakt?
Dit is waar.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:46 schreef µ het volgende:
[..]
Eerst BTC hebben, dan komen de vrouwen vanzelf
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:46 schreef µ het volgende:
[..]
Eerst BTC hebben, dan komen de vrouwen vanzelf
Ik doe iets fout volgens mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |