Ik begin standaard binnen 5 minuten Duits praten te schreeuwenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nein!
Wir sollen hier nicht über minen quatschen!
Ist das einverstanden?!
Wat is Duits toch een prachtige agressieve taal.
Zonder C++-compiler gaat het inderdaad lastig.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:42 schreef µ het volgende:
[..]
Ik kom al verder. Miste wat dependencies (g++, upnp, berkely, miniwget), maar ik kom er wel.
README lezen helpt al een stuk.
Dit klinkt positief, hierdoor gaat vast de prijs omhoog ondanks dat Nederland zo'n klein landje is!quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zonder C++-compiler gaat het inderdaad lastig.
1 2 3 | EXCEPTION: 9key_error CKey::CKey() : EC_KEY_new_by_curve_name failed dogecoin in Runaway exception |
Dat bedoel ik, gehuil altijd hierquote:Op donderdag 26 december 2013 14:00 schreef Maxbet het volgende:
Is er een keer inhoudelijke praat over de technische kant van coins
5 minuten? Ik na de eerste 3 woorden alquote:Op donderdag 26 december 2013 14:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik begin standaard binnen 5 minuten Duits praten te schreeuwen
Het nieuws is echter niet positiefquote:Op donderdag 26 december 2013 14:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dit klinkt positief, hierdoor gaat vast de prijs omhoog ondanks dat Nederland zo'n klein landje is!
Het gaat er niet om dat het positief is of niet, het gaat er om dat mensen er van horen, het moet bekender worden!quote:Op donderdag 26 december 2013 14:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het nieuws is echter niet positief
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:25 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga kijken of ik ben aangekomen/afgevallen, heb al minstens 3 weken niet gewogen!
INB4 offtopic.
Jij bent ook een baasquote:Op donderdag 26 december 2013 14:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
5 minuten? Ik na de eerste 3 woorden al
quote:
quote:
[info]toto[/info]quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |