Maar kunnen die Chinezen niet gewoon dingen uit andere landen ermee kopen ofzo, of geld daar vandaan halen ofzo, of word dat allemaal zo goed in de gaten gehouden in China?quote:Op donderdag 26 december 2013 02:06 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dat, want kopen mag niet meer. Verkopen mag straks ook niet meer. Die chinezen zitten dus met bitcoins waar ze vanaf willen welke voor 750-900 dollar gekocht zijn. Daarom steeg de koers ook door tot de 1200 dollar.
Zodra de koers nu over de 750 gaat zullen er chinezen zijn die verkopen. Dat zag je gister gebeuren. Daarom stabiliseert tie steeds net rond de 700. Mocht de prijs de 800 aantikken, dan zal je hetzelfde zien gebeuren en zal die stabiliseren onder de 800.
Het probleem is alleen dat de chinezen straks waarschijnlijk ook niet (of moeilijk)mogen verkopen. Met dat vooruitzicht zullen er steeds meer chinezen gaan verkopen bij een voor hun acceptabele prijs van bijvoorbeeld 800 dollar (velen spelen kiet). Ik denk dus dat met dat vooruitzicht een flinke koersdaling zal zijn wanneer de koers de 800/850 aantikt.
Als ik moet gokken begin januari.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:13 schreef MichaelScott het volgende:
Buy high sell low.
Mij maakt het niets meer uit. Ik heb zoveel bij Bitzino gewonnen dat ik haast geen verlies meer kan maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welk spel?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mij maakt het niets meer uit. Ik heb zoveel bij Bitzino gewonnen dat ik haast geen verlies meer kan maken.
Slots, met 5 lines en 1 per line.quote:
hoezo zou hij zomaar zakken als BTC sterk blijft? LTC is heel erg afhankelijk van BTC, als BTC stijgt, stijgt LTC (ietsje meer). Alleen als BTC zakt gaat LTC achteruit.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:34 schreef mike-amersfoort het volgende:
schijt LTC, het blijft een secundaire munt, dus hij kan zomaar inzakken terwijl BTC sterk blijft... dus ik had gekocht op $17, verkoop gezet op $20,95... daar had makkelijk $2 bij gekund
Hoe moest dat ook alweer?quote:
Dat kan theoretisch wel, maar mensen houden niet van omwegen nemen. Velen zullen er voor kiezen niet teveel moeite ervoor te doen maar gewoon hun bitcoins tegen inkoopprijs te verkopen om kiet te spelen.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar kunnen die Chinezen niet gewoon dingen uit andere landen ermee kopen ofzo, of geld daar vandaan halen ofzo, of word dat allemaal zo goed in de gaten gehouden in China?
Okay ik verkoop op 800!
LTC loopt betreft koers wat achter. Soms zie je dat de koerstrend tegengesteld is, maar als je de koers van litecoin een paar kwartier vooruitspoelt doet tie wel hetzelfde.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoezo zou hij zomaar zakken als BTC sterk blijft? LTC is heel erg afhankelijk van BTC, als BTC stijgt, stijgt LTC (ietsje meer). Alleen als BTC zakt gaat LTC achteruit.
tot nu toe nog wel anders.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:59 schreef Solidberg het volgende:
Het was geen fout om BTC in te kopen op 840$
Welnee joh, hij is maar een paar $100 lager geweest.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:59 schreef Solidberg het volgende:
Het was geen fout om BTC in te kopen op 840$
Echte bazen zitten in fiatquote:Op donderdag 26 december 2013 12:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit er maar met 2$ in, de rest in Fiat...
Jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |