Als je maar geen baan vindt, want dan voel ik mij weer zo alleen met werkloos zijn hierquote:Op donderdag 26 december 2013 00:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kom net van m'n ouders vandaan
En ik ben druk bezig mn ritme weer een beetje op de rails te krijgen. Wekenlang 3 uur slapen en dag en nacht Fok!ken is wel leuk, maar nooit daglicht zien valt niet mee
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:19 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Als je maar geen baan vindt, want dan voel ik mij weer zo alleen met werkloos zijn hier
Haha ik doe mijn uiterste best niks te vinden.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:19 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Als je maar geen baan vindt, want dan voel ik mij weer zo alleen met werkloos zijn hier
In mijn geval is een baan hebben alsnog een verkloot ritme. 4 ploegen is een bitchquote:Op donderdag 26 december 2013 00:31 schreef roislecxe het volgende:
Nouja, voordat jullie een verkeerd beeld krijgen...
Ik woon 5 jaar samen en heb ruim 4 jaar daarvan gewerkt terwijl zij nog haar studie deed. Nu is ze afgestudeerd en direct een volle baan van 42 uur per week en een salaris ruim hoger dan mijne dus ik ben niet echt een lui varken
Maar geen baan hebben betekent een verkloot ritme, weet zeker dat dit beaamd kan worden.
Joh, je bent een aardige gast. Voor de rest kan t me roesten aan mn reet wat je doetquote:Op donderdag 26 december 2013 00:31 schreef roislecxe het volgende:
Ik woon 5 jaar samen en heb ruim 4 jaar daarvan gewerkt terwijl zij nog haar studie deed. Nu is ze afgestudeerd en direct een volle baan van 42 uur per week en een salaris ruim hoger dan mijne dus ik ben niet echt een lui varken
Maar geen baan hebben betekent een verkloot ritme, weet zeker dat dit beaamd kan worden.
Ja dat is wel een lastig iets denk ik.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
In mijn geval is een baan hebben alsnog een verkloot ritme. 4 ploegen is een bitch
Verkas naar Brabant danquote:Op donderdag 26 december 2013 00:34 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Joh, je bent een aardige gast. Voor de rest kan t me roesten aan mn reet wat je doet![]()
Ben zelf afgestudeerd vorige maand maar kan niks vinden want midden limburg
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
In mijn geval is een baan hebben alsnog een verkloot ritme. 4 ploegen is een bitch
Jaja, absoluut ... ! Ben zelf dit jaar een halfjaar gedeeltelijk werkloos geweest en het dag-nachtritme verschuift dan toch langzaam maar zekerquote:Op donderdag 26 december 2013 00:31 schreef roislecxe het volgende:
Geboren en getogen im limburg, hoop er ook dood te gaanquote:Op donderdag 26 december 2013 00:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Verkas naar Brabant dan
Mooiste provincie van Nederland
Jij stal mijn baan....quote:Op donderdag 26 december 2013 00:35 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Jaja, absoluut ... ! Ben zelf dit jaar een halfjaar gedeeltelijk werkloos geweest en het dag-nachtritme verschuift dan toch langzaam maar zekerNu weer aan het werk in nota bene Midden-Limburg.
Idem, midden brabantquote:Op donderdag 26 december 2013 00:35 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Geboren en getogen im limburg, hoop er ook dood te gaan
Dit dus, zeker als je niet samenwoont is het volgens mij een ramp.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:35 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Jaja, absoluut ... ! Ben zelf dit jaar een halfjaar gedeeltelijk werkloos geweest en het dag-nachtritme verschuift dan toch langzaam maar zekerNu weer aan het werk in nota bene Midden-Limburg.
?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is 1 ploeg met 4 paarden. you're doing it wrong
Moet lastig zijn midden in de nacht...quote:Op donderdag 26 december 2013 00:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]Precies wat ik voor werk doe inderdaad
Meh, lempske erbij en gas op die lolliequote:Op donderdag 26 december 2013 00:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moet lastig zijn midden in de nacht...
Service die we verlenenquote:Op donderdag 26 december 2013 00:42 schreef wfoes1989 het volgende:
Jullie maken mijn kerst een stuk draagzamer met die leuke afbeeldingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |