het daalde gisteren en toch verkocht ik, vandaar fiatquote:Op donderdag 26 december 2013 12:04 schreef Spatieloos het volgende:
Mensen die nu Fiat
Wacht gewoon tot het gaat dalen en verkoop snel.
Sell low !!quote:Op donderdag 26 december 2013 12:06 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
het daalde gisteren en toch verkocht ik, vandaar fiat
Het moet meer dalen!quote:Op donderdag 26 december 2013 12:06 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
het daalde gisteren en toch verkocht ik, vandaar fiat
En buy high tochquote:
quote:
Nicequote:Op donderdag 26 december 2013 12:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ga er met bijna 300% winst toch maar even uit stappen, misschien weer goedkoop inkopen
quote:
quote:
Ik ben er nu uit, maar heb er nog wel 200 met belachelijk hoge sell orders laten staan. Je weet maar nooitquote:
Als je gewoon automatisch laat overmaken naar je eigen portemonnee kan er (mits goed versleuteld) niets gebeuren.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:13 schreef SosuaCafe het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ampen-met-hacks.html
Wat heb je er nog uitgesleept? 0.1 zoiets?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ben er nu uit, maar heb er nog wel 200 met belachelijk hoge sell orders laten staan. Je weet maar nooit
0.12 btcquote:Op donderdag 26 december 2013 12:51 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat heb je er nog uitgesleept? 0.1 zoiets?
Zou even wachten of de oplossing van de devs voor het dust probleem werkt, ze zijn nu aan het testenquote:Op donderdag 26 december 2013 12:53 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Investeren in DOGE?
Hoeveel sneller wil je het hebbenquote:Op donderdag 26 december 2013 12:53 schreef Leafeon672 het volgende:
Kun je via bitonic eigenlijk een transaction fee betalen zodat je bitcoins sneller in je wallet zitten?
Dat is heul niet slechtquote:
Had ook 0.29 btc kunnen zijnquote:Op donderdag 26 december 2013 12:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoeveel sneller wil je het hebbenVolgens mij zag ik mijn laatste transactie al na 5 minuten in de blockchain ofzo.
[..]
Dat is heul niet slecht
Eigenlijk wilde ik ze direct naar btc-e sturen, maar dat duurde de vorige keer ruim 2 uur. Dus ik kan beter een blockchainaccount aanmaken?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:56 schreef Maxbet het volgende:
Hoeveel sneller wil je het hebbenVolgens mij zag ik mijn laatste transactie al na 5 minuten in de blockchain ofzo.
Naar je wallet sturen en dan naar btc-equote:Op donderdag 26 december 2013 13:00 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik ze direct naar btc-e sturen, maar dat duurde de vorige keer ruim 2 uur. Dus ik kan beter een blockchainaccount aanmaken?
Ik gebruik eigenlijk liever geen online wallets. Gewoon naar een Multibit adres gestuurd.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:00 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik ze direct naar btc-e sturen, maar dat duurde de vorige keer ruim 2 uur. Dus ik kan beter een blockchainaccount aanmaken?
Dat deed ik de eerste keer maar dat duurde ook bijna 2 uur...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Naar je wallet sturen en dan naar btc-e
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef µ het volgende:
Iemand die doge al heeft gebuild op een rhel-achtig systeem?
Nope, heb linux voor coins opgegeven, ga toch maar gewoon Windows draaien op mijn wallet pcquote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef µ het volgende:
Iemand die doge al heeft gebuild op een rhel-achtig systeem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |