Zin om morgen met een leuke meid 2e kerstdag te vieren bij dr schoonouders?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:42 schreef wfoes1989 het volgende:
Jullie maken mijn kerst een stuk draagzamer met die leuke afbeeldingen
Wat voor 'n werk zoek je?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moet lastig zijn midden in de nacht...
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Interesseert me bar weinig meer na een jaar thuis zitten.
Wat was je naam ook alweer? Josefien, annabel..?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:43 schreef roislecxe het volgende:
Zin om morgen met een leuke meid 2e kerstdag te vieren bij dr schoonouders?
Haha verschilt per keer.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:47 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Wat was je naam ook alweer? Josefien, annabel..?
De tijd gaat ook steeds sneller en voor je t weet ben je dadelijk weer een jaar verder. Niks leuks aan thuis zitten de hele dag.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:45 schreef roislecxe het volgende:
De zomers gaan wel, terrasjes hier en daar met vrienden die wel ergens een keer vrij zijn.
Maar de winters zijn knap lelijk.
Met Josefien wil ik de kerst wel doorbrengen.. maar helaas ik moet werkenquote:Op donderdag 26 december 2013 00:48 schreef roislecxe het volgende:
Haha verschilt per keer.
Mooi wel dat iedereen Josefien onthoudt. Die gebruik ik het meest.
Wrijf t er maar inquote:Op donderdag 26 december 2013 00:49 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Met Josefien wil ik de kerst wel doorbrengen.. maar helaas ik moet werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch is je toekomst rooskleuriger dan mijne..quote:Op donderdag 26 december 2013 00:48 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
De tijd gaat ook steeds sneller en voor je t weet ben je dadelijk weer een jaar verder. Niks leuks aan thuis zitten de hele dag.
Werk nu zelf als financieel manusje van alles bij mijn oude stage, totdat ik iets kan vinden. Tot nu toe ook een berg afwijzigingen, sollicitatiegesprekken en een nee na een meeloopdag. Werkervaring
Zal ik het een dagje overnemen?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:49 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Met Josefien wil ik de kerst wel doorbrengen.. maar helaas ik moet werken
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toch is je toekomst rooskleuriger dan mijne..
Goed, ik zal es wat uit de doeken doen, ben ik meestal niet zo van online maar goed.
Heb de Havo afgerond, had gemakkelijk de capaciteiten om VWO te doen, maar lang leve de lol.
Ben na de Havo de PABO gaan doen, na een half jaar vond ik het toch niks, dus gestopt, en toen vroegen ze of ik dan niet fulltime wilde komen werken bij de supermarkt waar ik op m'n 15e begon te werken in de avonden.
Nou prima, ik had toch verder niks te doen. En na dat jaar ben ik blijven hangen, en nog een jaar, en nog een...
Werd versmanager, van bestellen tot reclames tot iedereen aansturen aan toe, tot de boel werd overgenomen door een andere eigenaar die al het personeel eruit flikkerde en met een schone lei begon.
Sta je dan.
Je zegt het alsof je 60 jaar oud bent.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toch is je toekomst rooskleuriger dan mijne..
Goed, ik zal es wat uit de doeken doen, ben ik meestal niet zo van online maar goed.
Heb de Havo afgerond, had gemakkelijk de capaciteiten om VWO te doen, maar lang leve de lol.
Ben na de Havo de PABO gaan doen, na een half jaar vond ik het toch niks, dus gestopt, en toen vroegen ze of ik dan niet fulltime wilde komen werken bij de supermarkt waar ik op m'n 15e begon te werken in de avonden.
Nou prima, ik had toch verder niks te doen. En na dat jaar ben ik blijven hangen, en nog een jaar, en nog een...
Werd versmanager, van bestellen tot reclames tot iedereen aansturen aan toe, tot de boel werd overgenomen door een andere eigenaar die al het personeel eruit flikkerde en met een schone lei begon.
Sta je dan.
Bijpassend liedje voor je verhaal.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ga het niet aanklikken. Denk dat het enorme rotzooi is
Ik ben net 28quote:Op donderdag 26 december 2013 00:59 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Je zegt het alsof je 60 jaar oud bent.
Positief blijven jongeman, je vind heus wel iets
LTC nieuwe MNCquote:Op donderdag 26 december 2013 01:02 schreef Wave103 het volgende:
Wil niet van het leuke onderwerp wegsturen, maar wtf doet LTC
Over 5 jaar zijn alle babyboomers weg en zijn er banen genoegquote:Op donderdag 26 december 2013 01:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben net 28
Maar ach, ben blij dat m'n vriendin wel een echte studie gedaan heeft en een goeie baan.
Dan zou het alleen fijn zijn als ik een keer iets vindt zodat we een huisje kunnen kopen.
Al is het voor 24 uur ofzo.
En uiteraard komt er wel iets, maar een jaar niks doen, is vermoeiender dan een jaar werken, dus misschien ben ik al wel 60
Ik ben uitgestapt op 19 dollar, want ging toch niet hoger, sta je dan met je 1,5 dollar winstquote:Op donderdag 26 december 2013 01:04 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga nu niet instappen hoor, weet al lang hoe dat geintje uitpakt.
Vaak zat verkeerd gedaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |