Winterkampioen wordt ook wel eens gebruiktquote:
Ach ja wat maakt het uit.... Het uiteindelijke resultaat aan het eind van het seizoen is waar het om draaitquote:Op woensdag 25 december 2013 16:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Winterkampioen wordt ook wel eens gebruikt
En Kerst is natuurlijk geen Duits woord. De moffen gebruiken het veel mooier klinkende Weihnachtenquote:Op woensdag 25 december 2013 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja wat maakt het uit.... Het uiteindelijke resultaat aan het eind van het seizoen is waar het om draait
HIer ook met pa gegourmet. Bij hem, morgen gaan we bij mij eten; Rollade met kaasvulling, Harrie in zijn cobert en gefrituurde aardappelballetjes.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:09 schreef tong80 het volgende:
Het gourmetten was weer lekker. Voor een week eten meegekregen.
Vandaag met z'n drieen thuisquote:Op woensdag 25 december 2013 20:25 schreef tong80 het volgende:
Borisz eet je alleen of bij familie ?
Mooi. Wij waren met z'n 6en.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Vandaag met z'n drieen thuis
Morgen met 8, ook thuis.
jammer genoeg schaatst ze niet meer zo hardquote:
quote:
Dat is veel beter dan de Playboycover van deze maandquote:
is deze maand met dat meisje uit GTST?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is veel beter dan de Playboycover van deze maand
Veel slechter kan dan ook niet![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:10 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Gedecoreerd volgens de stijl van Massimo Bottura
Smaakte erg
Het is de Tiramisutaart uit de KerstAllerhande
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is deze maand met dat meisje uit GTST?
Ja, ik zag de foto van de cover in de Veronica gids en kreeg eerder kotsneigingen dan een stijvequote:Op donderdag 26 december 2013 21:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is deze maand met dat meisje uit GTST?
quote:
ik snap ook niet dat ze haar gevraagd hebben, net als dat ik het van Lieke van Lexmond ook niet snaptequote:Op donderdag 26 december 2013 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zag de foto van de cover in de Veronica gids en kreeg eerder kotsneigingen dan een stijve![]()
![]()
ik had er graag één geschreven maar ik was te druk met stukken voor FOK!sport schrijvenquote:Op donderdag 26 december 2013 21:33 schreef Ole het volgende:
SHO / [WIN] SHO Columns: ER KAN GESTEMD WORDEN!!!
helaas maar 4 inzendingen
Echt?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:36 schreef Bos81 het volgende:
Als Tong heeft meegedaan zoals ie schreef in het topic, is het mij wel duidelijk welke van hem is![]()
Nu krijgen anderen vast inspiratie.Misschien komt er wel een column topicquote:Op donderdag 26 december 2013 21:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had er graag één geschreven maar ik was te druk met stukken voor FOK!sport schrijven
maar een tof initiatief. Gewoon vaker doen
Heb hem er in 6 minuten uitgeramt. Door m'n 2 weken ban kwam er niks van.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:36 schreef Bos81 het volgende:
Als Tong heeft meegedaan zoals ie schreef in het topic, is het mij wel duidelijk welke van hem is![]()
Had je juist alle tijd!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb hem er in 6 minuten uitgeramt. Door m'n 2 weken ban kwam er niks van.
goed ideequote:Op donderdag 26 december 2013 21:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Nu krijgen anderen vast inspiratie.Misschien komt er wel een column topic
Die het ook niet deedquote:Op donderdag 26 december 2013 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij was twee weken met z'n tv bezig
Kon nergens op op FOK! ook niet PMen enzo.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij was twee weken met z'n tv bezig
Jarenlang een column geschreven in ons clubblad. Soort brievenuitwisseling. Ik was Rechtsbinnen en correspondeerde met Linksbinnen. Gingen we op de actualiteit in enzo. Hij was van Feijenoord ik van Ajax, dus altijd een venijnige P.S. eronder.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik volg SHO te weinig en ik heb ook niet echt een Columngave of talent...
Wordt uitzendinggemistquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:09 schreef borisz het volgende:
Tong Dione nog gezien in Top 2000 A GOGO?
Geen goede reclame voor Antwerpen dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:28 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Hier sluiten we Kerst mee af.
Saaie tripel overigens, veel te zoet ook.
Goeiemorgen. Kom net terug uit de HEMAquote:
Ole volgende keer doe ik beter m'n best. Dit was een last-minute call.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:35 schreef Ole het volgende:
Mogguh. Zit op Schiphol. Vertrek om half 6
Ik ga met dezelfde vrienden als naar Sitges, alleen nu naar Gran Canaria. Vakantie is ook bedoeld om even lekker weg te zijn. Uitrusten kan ik niet beloven met deze twee feestbeestenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ole volgende keer doe ik beter m'n best. Dit was een last-minute call.
Ouwe vrienden Ole in Spanje ? En hoe gaat het met je burn out ? Beetje tot rust gekomen ?
Vreselijk! Mijn ouders wilden ook een keer per se in de kerstvakantie . Gek werd ik! Ik stelde nog voor om na de vakantie op een doordeweekse dinsdag rond half 7 te gaan. Is er niemand. ideaal!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:43 schreef borisz het volgende:
Geniet ervan Ole
Net terug uit De Hel. Lees IKEA. Uiteindelijk alleen maar klein grut ingeslagen.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Kom net terug uit de HEMA
KLB / Ik riep net aan de kassa bij de HEMA : WE VERSTAAN JE NIET
veel plezier Ole, geniet ervanquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:35 schreef Ole het volgende:
Mogguh. Zit op Schiphol. Vertrek om half 6
oud en nieuw in Spanje..quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ga met dezelfde vrienden als naar Sitges, alleen nu naar Gran Canaria. Vakantie is ook bedoeld om even lekker weg te zijn. Uitrusten kan ik niet beloven met deze twee feestbeesten
ik help ook meequote:Op vrijdag 27 december 2013 19:55 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen chuffi, borisz en Bossie.
Helpen jullie Ole over de drempel ?
zit ook te kijkenquote:
Maandag nog even langs L'Amuse. Kaas halen voor O&Nquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:00 schreef Againzender het volgende:
Vanmiddag onze bijdrage aan het kerstdiner van komende zondag gekocht. De plaatselijke ondernemers blij gemaakt met dik 50 euro aan kaas en 35 euro aan port. Wij hebben gelukkig die ruimte
Ja is goedquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:55 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen chuffi, borisz en Bossie.
Helpen jullie Ole over de drempel ?
Ja en weer zo als altijd ..... tenenkrommendquote:
Kerstdiners zijn toch meestal voor Kerst?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:00 schreef Againzender het volgende:
Vanmiddag onze bijdrage aan het kerstdiner van komende zondag gekocht. De plaatselijke ondernemers blij gemaakt met dik 50 euro aan kaas en 35 euro aan port. Wij hebben gelukkig die ruimte
bij de vriendengroep niet. Als je een diner met 25 volwassenen + bijbehorende kinderen wilt doen in de kerstvakantie kom je eigenlijk altijd na kerst uitquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Kerstdiners zijn toch meestal voor Kerst?
was voor de drank om de hoek hier bij Ton Overmars, tering wat hadden ze het drukquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Maandag nog even langs L'Amuse. Kaas halen voor O&N
Bye Barneyquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:19 schreef Againzender het volgende:
ik kijk weer eens een darts wedstrijd
ik schakel in en toen ging het goed, en opeens zakt het inquote:
Ach dan hoeft ie niet af te gaan tegen vGerwen in de volgende ronde....quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik schakel in en toen ging het goed, en opeens zakt het in
ach, dat is sport.
naar een TV kijken die het niet doet. Klinkt niet erg spannend.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:25 schreef tong80 het volgende:
Goeiemiddag.
Vanmiddag komt iemand m'n PC herstellen en weer sneller maken. Kan ie gelijk naar m'n TV kijken die het weer eens niet doet.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
naar een TV kijken die het niet doet. Klinkt niet erg spannend.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
naar een TV kijken die het niet doet. Klinkt niet erg spannend.
Burgemeester wordt gewaarschuwdquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:09 schreef tong80 het volgende:
Computerreperateur is geweest. Moet over 2 uur op OK klikken.
Moet lukken lijkt me.
quote:
Bommelerwaard weer zonder stroomquote:
Tong doet nog steeds voorzichtig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bommelerwaard weer zonder stroom
quote:
Hij zei tegen me ik heb meegemaakt dat het defragmenteren 7 uur duurde. Ik ben al 8 en half uur bezigquote:
Volgens mij kun je ook beter niet door gaan met internetten... Of post je vanaf iets anders?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zei tegen me ik heb meegemaakt dat het defragmenteren 7 uur duurde. Ik ben al 8 en half uur bezig
Kon geen kwaad volgens de IT expert.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ook beter niet door gaan met internetten... Of post je vanaf iets anders?
Gekozen tot president van de eeuw.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:02 schreef borisz het volgende:
Andere Tijden over Ruud Lubbers. GOede uitzending.
fantastisch ja, meer van dat soort docu's ajbquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:02 schreef borisz het volgende:
Andere Tijden over Ruud Lubbers. GOede uitzending.
quote:Op zondag 29 december 2013 00:04 schreef borisz het volgende:
STAP = Nederlands Instituut voor Alcoholbeleid.
KIjk eens op de kast.
quote:Op zondag 29 december 2013 00:10 schreef Bos81 het volgende:
Laatst zag ik een foto van een dame in America die lid was van de vereniging Young Christians against Masturbation
Haar naam: Ellen Fapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |