quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Kom net terug uit de HEMA
KLB / Ik riep net aan de kassa bij de HEMA : WE VERSTAAN JE NIET
veel plezier Ole, geniet ervanquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:35 schreef Ole het volgende:
Mogguh. Zit op Schiphol. Vertrek om half 6
oud en nieuw in Spanje..quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ga met dezelfde vrienden als naar Sitges, alleen nu naar Gran Canaria. Vakantie is ook bedoeld om even lekker weg te zijn. Uitrusten kan ik niet beloven met deze twee feestbeesten
ik help ook meequote:Op vrijdag 27 december 2013 19:55 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen chuffi, borisz en Bossie.
Helpen jullie Ole over de drempel ?
zit ook te kijkenquote:
Maandag nog even langs L'Amuse. Kaas halen voor O&Nquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:00 schreef Againzender het volgende:
Vanmiddag onze bijdrage aan het kerstdiner van komende zondag gekocht. De plaatselijke ondernemers blij gemaakt met dik 50 euro aan kaas en 35 euro aan port. Wij hebben gelukkig die ruimte
Ja is goedquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:55 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen chuffi, borisz en Bossie.
Helpen jullie Ole over de drempel ?
Ja en weer zo als altijd ..... tenenkrommendquote:
Kerstdiners zijn toch meestal voor Kerst?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:00 schreef Againzender het volgende:
Vanmiddag onze bijdrage aan het kerstdiner van komende zondag gekocht. De plaatselijke ondernemers blij gemaakt met dik 50 euro aan kaas en 35 euro aan port. Wij hebben gelukkig die ruimte
bij de vriendengroep niet. Als je een diner met 25 volwassenen + bijbehorende kinderen wilt doen in de kerstvakantie kom je eigenlijk altijd na kerst uitquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Kerstdiners zijn toch meestal voor Kerst?
was voor de drank om de hoek hier bij Ton Overmars, tering wat hadden ze het drukquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Maandag nog even langs L'Amuse. Kaas halen voor O&N
Bye Barneyquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:19 schreef Againzender het volgende:
ik kijk weer eens een darts wedstrijd
ik schakel in en toen ging het goed, en opeens zakt het inquote:
Ach dan hoeft ie niet af te gaan tegen vGerwen in de volgende ronde....quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik schakel in en toen ging het goed, en opeens zakt het in
ach, dat is sport.
naar een TV kijken die het niet doet. Klinkt niet erg spannend.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:25 schreef tong80 het volgende:
Goeiemiddag.
Vanmiddag komt iemand m'n PC herstellen en weer sneller maken. Kan ie gelijk naar m'n TV kijken die het weer eens niet doet.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
naar een TV kijken die het niet doet. Klinkt niet erg spannend.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
naar een TV kijken die het niet doet. Klinkt niet erg spannend.
Burgemeester wordt gewaarschuwdquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:09 schreef tong80 het volgende:
Computerreperateur is geweest. Moet over 2 uur op OK klikken.
Moet lukken lijkt me.
quote:
Bommelerwaard weer zonder stroomquote:
Tong doet nog steeds voorzichtig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bommelerwaard weer zonder stroom
quote:
Hij zei tegen me ik heb meegemaakt dat het defragmenteren 7 uur duurde. Ik ben al 8 en half uur bezigquote:
Volgens mij kun je ook beter niet door gaan met internetten... Of post je vanaf iets anders?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zei tegen me ik heb meegemaakt dat het defragmenteren 7 uur duurde. Ik ben al 8 en half uur bezig
Kon geen kwaad volgens de IT expert.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ook beter niet door gaan met internetten... Of post je vanaf iets anders?
Gekozen tot president van de eeuw.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:02 schreef borisz het volgende:
Andere Tijden over Ruud Lubbers. GOede uitzending.
fantastisch ja, meer van dat soort docu's ajbquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:02 schreef borisz het volgende:
Andere Tijden over Ruud Lubbers. GOede uitzending.
quote:Op zondag 29 december 2013 00:04 schreef borisz het volgende:
STAP = Nederlands Instituut voor Alcoholbeleid.
KIjk eens op de kast.
quote:Op zondag 29 december 2013 00:10 schreef Bos81 het volgende:
Laatst zag ik een foto van een dame in America die lid was van de vereniging Young Christians against Masturbation
Haar naam: Ellen Fapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |