quote:
Bommelerwaard weer zonder stroomquote:
Tong doet nog steeds voorzichtig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bommelerwaard weer zonder stroom
quote:
Hij zei tegen me ik heb meegemaakt dat het defragmenteren 7 uur duurde. Ik ben al 8 en half uur bezigquote:
Volgens mij kun je ook beter niet door gaan met internetten... Of post je vanaf iets anders?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zei tegen me ik heb meegemaakt dat het defragmenteren 7 uur duurde. Ik ben al 8 en half uur bezig
Kon geen kwaad volgens de IT expert.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ook beter niet door gaan met internetten... Of post je vanaf iets anders?
Gekozen tot president van de eeuw.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:02 schreef borisz het volgende:
Andere Tijden over Ruud Lubbers. GOede uitzending.
fantastisch ja, meer van dat soort docu's ajbquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:02 schreef borisz het volgende:
Andere Tijden over Ruud Lubbers. GOede uitzending.
quote:Op zondag 29 december 2013 00:04 schreef borisz het volgende:
STAP = Nederlands Instituut voor Alcoholbeleid.
KIjk eens op de kast.
quote:Op zondag 29 december 2013 00:10 schreef Bos81 het volgende:
Laatst zag ik een foto van een dame in America die lid was van de vereniging Young Christians against Masturbation
Haar naam: Ellen Fapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |