Iedereen weet hoe het zes jaar geleden is afgelopen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:09 schreef tong80 het volgende:
Computerreperateur is geweest. Moet over 2 uur op OK klikken.
Moet lukken lijkt me.
Kortom is alles nog heel in Bommelland? Na 17.15u niets meer vernomen van tong80quote:Door de stroomstoring hebben naar schatting 80.000 mensen geen elektriciteit. Het betreft bewoners van Zaltbommel, Kerkdriel, Hedel, Hurwenen, Bruchem, Rumpt, Waardenburg, Meteren, Deil, Tuyl, Spijk, Gameren, Ammerzoden, Poederoijen, Acquoy, Aalst, Rossum, Brakel, Zuilichem, Well en Haaften.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:47 schreef Prospos het volgende:
of hij heeft ineens een leven... lijkt mij sterk maar het kan.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:38 schreef CarltonBanks het volgende:
Gelukkig hebben we de posts nog
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:04 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Is vast zeker ff aan het neuken fappen
Heeft de loempia gesmaakt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:45 schreef tong80 het volgende:
Computer is nog steeds aan het défabriceren ofzo. Mag nog niet op OK klikken. Dus risico blijft er nog steeds.
FF loempiaatje halen.
Ben nog bezig. Krijg zo wel m'n groenten binnen.quote:
Terwijl ie al bijna 9 uur aan het defragmenteren is en het niet echt trager kanquote:
Toen de ITer wegging zei ie dat ie moest lachen omdat het defragmenteren ooit 7 uur duurde bij iemand.quote:
Sorry voor je nabestaandenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen de ITer wegging zei ie dat ie moest lachen omdat het defragmenteren ooit 7 uur duurde bij iemand.
Ik ben opweg naar het tiende uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |