ik had er graag één geschreven maar ik was te druk met stukken voor FOK!sport schrijvenquote:Op donderdag 26 december 2013 21:33 schreef Ole het volgende:
SHO / [WIN] SHO Columns: ER KAN GESTEMD WORDEN!!!
helaas maar 4 inzendingen
Echt?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:36 schreef Bos81 het volgende:
Als Tong heeft meegedaan zoals ie schreef in het topic, is het mij wel duidelijk welke van hem is![]()
Nu krijgen anderen vast inspiratie.Misschien komt er wel een column topicquote:Op donderdag 26 december 2013 21:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had er graag één geschreven maar ik was te druk met stukken voor FOK!sport schrijven
maar een tof initiatief. Gewoon vaker doen
Heb hem er in 6 minuten uitgeramt. Door m'n 2 weken ban kwam er niks van.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:36 schreef Bos81 het volgende:
Als Tong heeft meegedaan zoals ie schreef in het topic, is het mij wel duidelijk welke van hem is![]()
Had je juist alle tijd!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb hem er in 6 minuten uitgeramt. Door m'n 2 weken ban kwam er niks van.
goed ideequote:Op donderdag 26 december 2013 21:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Nu krijgen anderen vast inspiratie.Misschien komt er wel een column topic
Die het ook niet deedquote:Op donderdag 26 december 2013 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij was twee weken met z'n tv bezig
Kon nergens op op FOK! ook niet PMen enzo.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij was twee weken met z'n tv bezig
Jarenlang een column geschreven in ons clubblad. Soort brievenuitwisseling. Ik was Rechtsbinnen en correspondeerde met Linksbinnen. Gingen we op de actualiteit in enzo. Hij was van Feijenoord ik van Ajax, dus altijd een venijnige P.S. eronder.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik volg SHO te weinig en ik heb ook niet echt een Columngave of talent...
Wordt uitzendinggemistquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:09 schreef borisz het volgende:
Tong Dione nog gezien in Top 2000 A GOGO?
Geen goede reclame voor Antwerpen dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:28 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Hier sluiten we Kerst mee af.
Saaie tripel overigens, veel te zoet ook.
Goeiemorgen. Kom net terug uit de HEMAquote:
Ole volgende keer doe ik beter m'n best. Dit was een last-minute call.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:35 schreef Ole het volgende:
Mogguh. Zit op Schiphol. Vertrek om half 6
Ik ga met dezelfde vrienden als naar Sitges, alleen nu naar Gran Canaria. Vakantie is ook bedoeld om even lekker weg te zijn. Uitrusten kan ik niet beloven met deze twee feestbeestenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ole volgende keer doe ik beter m'n best. Dit was een last-minute call.
Ouwe vrienden Ole in Spanje ? En hoe gaat het met je burn out ? Beetje tot rust gekomen ?
Vreselijk! Mijn ouders wilden ook een keer per se in de kerstvakantie . Gek werd ik! Ik stelde nog voor om na de vakantie op een doordeweekse dinsdag rond half 7 te gaan. Is er niemand. ideaal!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:43 schreef borisz het volgende:
Geniet ervan Ole
Net terug uit De Hel. Lees IKEA. Uiteindelijk alleen maar klein grut ingeslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |