iddquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel nog altijd beter dan om 9:00 's ochtends "Hoi" en "dag" te zeggen
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik proef een soort van onzekerheid bij je. Alsof je het stiekem binnenkort wel zou willen allemaal maar nog niet de sprong in het diepe durft te maken?
quote:
quote:
ken je deze?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat er een heel dansje opgevoerd wordt in een park en dat dat dan als verrassing voor mij zou zijn en dat er uit een grote taart dan een ring komt die voor mij is met 1000 man publiek.
Nee, en ken de film ook nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
ken je deze?
moet je de film ook kennen
Ja, wil je harder huilen pls?quote:
WAT.quote:
Daar is geen smiley voorquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, wil je harder huilen pls?
voelt fijn he?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, wil je harder huilen pls?
Die film is zo tof.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
ken je deze?
moet je de film ook kennen
Je ziet er te lang uit, sorry. En als vrouwtje binnen de relatie kan het ook niet dat ik je eruit zou drinken op de bruiloft.quote:
Nee dat is wel om te janken iddquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat er een heel dansje opgevoerd wordt in een park en dat dat dan als verrassing voor mij zou zijn en dat er uit een grote taart dan een ring komt die voor mij is met 1000 man publiek.
Waar, wanneer, wat?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klopt, was het niet vergeten
Ik kijk uit naar onze scheidingquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:54 schreef supersof het volgende:
als iemand mij ten huwelijk vraagt krijgt ie een klap op zijn bek
Dat zou wel genant staan inderdaad. Dat zou de komende 30 jaar het gespreksonderwerp op de jaarlijkse kringverjaardagen worden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ziet er te lang uit, sorry. En als vrouwtje binnen de relatie kan het ook niet dat ik je eruit zou drinken op de bruiloft.
Ook Channing Tatum of [Insert hot dude]quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:54 schreef supersof het volgende:
als iemand mij ten huwelijk vraagt krijgt ie een klap op zijn bek
Nee. Doe mij maar gewoon thuis. Daar voel ik me het fijnst dus dat lijkt me dan fijnerquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee dat is wel om te janken idd
Maar is toch super lief als die man dan een weekendje weg of vakantie boekt naar een plek waar jij altijd al graag heen hebt gewild en je dan romantisch uit eten bent geweest en naar je hotelkamer met uitzicht over de stad gaat en hij je daar ten huwelijk vraagt
Hoe kunnen we scheiden als we niet gaan trouwen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar onze scheiding
Ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook Channing Tatum of [Insert hot dude]
Daarna wel goedmaakseks zekerquote:
Chicks vinden hem heet blijkbaarquote:
geef aan mijquote:
Dit is wel stoppen op je hoogtepuntquote:
En? Die is tof toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:55 schreef Crack_ het volgende:
Sorry, die film heb ik tijdje terug gezien op aanraden van Ezell.
Jaquote:
Bruiloft lijkt me helemaal niet leuk ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:56 schreef Jhali het volgende:
Ik snap mensen niet die helemaal fucking wasted worden op hun eigen bruiloft, zou niet meer dan 2 wijntjes willen hebben
eigen bruiloft ook niet. Iets met ubergeile huwelijksnacht en hem nog omhoog moeten kunnen krijgenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:56 schreef Jhali het volgende:
Ik snap mensen niet die helemaal fucking wasted worden op hun eigen bruiloft, zou niet meer dan 2 wijntjes willen hebben
Gmtaquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is wel stoppen op je hoogtepunt
hahaquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
eigen bruiloft ook niet. Iets met ubergeile huwelijksnacht en hem nog omhoog moeten kunnen krijgen
Ik zou wel kanjer dronken worden waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:56 schreef Jhali het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat ik door mijn ouders gedwongen word tot een grote bruiloft voor familie en shit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bruiloft lijkt me helemaal niet leuk ook.
Een kleinschalige bruiloft lijkt me wel leuk.. maar is bijna niet te doen.
eet twee dagen alleen mandarijnen dan val je afquote:
eindelijkquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
DAGGG, kuskuskje succes kusje fijne kerst
Op die van anderen, gratis booze.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
eigen bruiloft ook niet. Iets met ubergeile huwelijksnacht en hem nog omhoog moeten kunnen krijgen
Lijkt me verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat ik door mijn ouders gedwongen word tot een grote bruiloft voor familie en shit.![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
eet twee dagen alleen mandarijnen dan val je af
Niet teveel brownies etenquote:
huwelijksnacht valt vaak tegen manquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is echt zoquote:
quote:
gewoon ruzie krijgen op huwelijksnachtquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
huwelijksnacht valt vaak tegen manje bent de hele dag druk geweest, meeste mensen willen dan alleen nog maar slapen
ik zou serieus afspraken maken daarover met mijn toekomstige man en dat het niet per se hoeft te gebeuren als we te moe zijn en dat huwelijksochtendseks ook prima is
Ja, mij ook.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon ruzie krijgen op huwelijksnacht
Doen ze dat nog af met "jajaja, komt wel.. komt wel!" ?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, mij ook.Zeg dan ook steeds dat ik dat niet wil. En dat trouwen mij niks lijkt. Ik prepareer ze alvast voor wat er niet komen gaat.
Niet als je met mij trouwt, zal vast iets vaker zijn, dus waarom dan niet ook?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap ook niet waarom je seks zou moeten hebben op je huwelijksnacht hoor. Je hebt toch gewoon seks wanneer je daar zin in hebt? Al is het 'n week na je huwelijk, wat maakt het uit
Je moet helemaal niks?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap ook niet waarom je seks zou moeten hebben op je huwelijksnacht hoor. Je hebt toch gewoon seks wanneer je daar zin in hebt? Al is het 'n week na je huwelijk, wat maakt het uit
Net alsof je als je zoveel gevreten en gezopen hebt zin hebt in seksquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:58 schreef Crack_ het volgende:
ik ken mezelf erg goed in zulke situaties omin stress sws ruzie danquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat is wel echt het perfecte begin ja
Lees wat ik zeg, je hebt seks wanneer je er zin in hebtquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet als je met mij trouwt, zal vast iets vaker zijn, dus waarom dan niet ook?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doen ze dat nog af met "jajaja, komt wel.. komt wel!" ?
Ja, maar ik bedoel dat veel mensen beweren dat je dan seks moet hebben ofzoquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net alsof je als je zoveel gevreten en gezopen hebt zin hebt in seks![]()
Fucking moe
hehehehe, samequote:Op dinsdag 24 december 2013 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ken mezelf erg goed in zulke situaties omin stress sws ruzie dan
ja komt omdat ze vroeger niet gingen batsen voor het huwelijk en de huwelijksnacht dan waren ze getrouwd en dan mocht het EINDELIJKquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:58 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe kunnen we scheiden als we niet gaan trouwen?
Ruzieen over dat de een z'n familie betere cadeaus gaf dan de andere ofzoquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat is wel echt het perfecte begin ja
okayokayquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lees wat ik zeg, je hebt seks wanneer je er zin in hebt.
Bedankt voor deze wijze les Jhali, dit was mij nog niet bekendquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja komt omdat ze vroeger niet gingen batsen voor het huwelijk en de huwelijksnacht dan waren ze getrouwd en dan mocht het EINDELIJK
nu neuken ze de ochtend voor ze gaan trouwen nog ff snel op de wasmachine dus hoeft helemaal niet zo
even stress eruit jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:00 schreef Jhali het volgende:
nu neuken ze de ochtend voor ze gaan trouwen nog ff snel op de wasmachine dus hoeft helemaal niet zo
Waarom geen kinderen? Ik weet 't nog nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:00 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga niet trouwen. En ik wil ook geen kids.
Sowieso die cadeau`squote:Op dinsdag 24 december 2013 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ruzieen over dat de een z'n familie betere cadeaus gaf dan de andere ofzo
DIE VAN JOU ZIJN TOCH ZO GOEDKOOP
NEE, DIE DVD SPELER HEBBEN WE WAT AAN
GJREIGHRESGJOSGHTOS
een iemand zoals ik is al erg genoeg voor de wereldquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom geen kinderen? Ik weet 't nog niet.
Het helpt wel dat we ooit een zwaar christelijk land waren natuurlijk. Tegenwoordig lukt die ene wet van jezelf bewaren voor het huwelijk toch wat minder.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:58 schreef Crack_ het volgende:
ja ik dacht misschien weet ze het niet omdat ze zo vragend deedquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedankt voor deze wijze les Jhali, dit was mij nog niet bekend![]()
![]()
.
Tuincentrum?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso die cadeau`s![]()
Volgens mij gebeurt dat echt alleen in Amerika of zo![]()
Hier geeft iedereen gewoon geld of een bon voor het tuincentrum volgens mij
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja?quote:
Gekkiequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja ik dacht misschien weet ze het niet omdat ze zo vragend deed
Ja, soms ja. En die andere keren danquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kinderen lijken soms wel koel. Een jochie.
Hoezoquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef Ezell het volgende:
Vind het een beetje raar om nu al te zeggen of wel of niet trouwen/kinderen wil hoor.
Geld is ook precies wat je nodig hebt om dat dagje carnaval te betalenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso die cadeau`s![]()
Volgens mij gebeurt dat echt alleen in Amerika of zo![]()
Hier geeft iedereen gewoon geld of een bon voor het tuincentrum volgens mij
maar is dat echt serieus je enige redenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een iemand zoals ik is al erg genoeg voor de wereld
Katholieken vinden jochies ook wel koel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kinderen lijken soms wel koel. Een jochie.
ohhhhhhh bra bra powquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Katholieken vinden jochies ook wel koel.
Ja preciesquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gekkie.
[..]
Ja, soms ja. En die andere keren dan.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Katholieken vinden jochies ook wel koel.
ik heb ook nog no fucking cluequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef Ezell het volgende:
Vind het een beetje raar om nu al te zeggen of wel of niet trouwen/kinderen wil hoor.
Neem zo'n dondersteenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom geen kinderen? Ik weet 't nog niet.
Ja, mij ook maar goed.quote:
Zij is vast zo'n type die denkt hele duidelijke hints te geven en dan boos wordt dat haar vriend het niet begrijptquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:03 schreef Crack_ het volgende:
Jhali is echt overdreven romantisch. Zou er moe van worden.
Wat? Jij bent toch niet katholiek?quote:
ik zou me doodgenegeerd voelen bij jouquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:03 schreef Crack_ het volgende:
Jhali is echt overdreven romantisch. Zou er moe van worden.
Echt? Ga maar sparenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, mij ook maar goed.
Ik wil een huis afhuren in Toscane en dan iedereen over laten vliegen voor een trouw-weekend.
Jij denkt meteen weer aan seks met kinderen manquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat? Jij bent toch niet katholiek?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik zou me doodgenegeerd voelen bij jou
ja, lijkt mij ook kut. veel minder vrijheid. en je krijg kinderen ga nog van die dingen houden ook. gaan ze puberen en yolo'en doet je pijn krijg je ruzie om. nee niet mijn wereldje.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef Jhali het volgende:
[..]
maar is dat echt serieus je enige reden
noem eens een voorbeeldquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zij is vast zo'n type die denkt hele duidelijke hints te geven en dan boos wordt dat haar vriend het niet begrijpt
Ik ga trouwen met een Chinees, die zijn rijk en betalen je hele bruiloft volgens Ezellquote:
tjacka wij voelen elkaar goed aanquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, lijkt mij ook kut. veel minder vrijheid. en je krijg kinderen ga nog van die dingen houden ook. gaan ze puberen en yolo'en doet je pijn krijg je ruzie om. nee niet mijn wereldje.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij denkt meteen weer aan seks met kinderen man
en gevne drankquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga trouwen met een Chinees, die zijn rijk en betalen je hele bruiloft volgens Ezell
Ooh, je hebt het al uitgestippeld. Nouja, misschien moet je die reis naar Japen switchen naar een reis naar China?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga trouwen met een Chinees, die zijn rijk en betalen je hele bruiloft volgens Ezell
nouja, ik kan niet echt een onderscheid maken tussen chinezen en japanners. jij wel?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooh, je hebt het al uitgestippeld. Nouja, misschien moet je die reis naar Japen switchen naar een reis naar China?
nou, zoals je laatst zei dat je scheten of boeren laat als er romantische situaties zijn omdat je daar niet tegen kanquote:
Dat je met een bepaald iets zit EN DAT JE HET MAAR NIET SNAPT DAT IK ER NIET OVER BEGIN. DAMN MOET IK ECHT ALLES AAN JE VERTELLEN VOOR JE IETS WEET?quote:
Dit is tevens Fok-it zijn openingszin overigens.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooh, je hebt het al uitgestippeld. Nouja, misschien moet je die reis naar Japen switchen naar een reis naar China?
of een reis naar een andere Chineesquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, duidelijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouja, ik kan niet echt een onderscheid maken tussen chinezen en japanners. jij wel?
Ik laat eigenlijk altijd boeren en scheten, dat is het meer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
nou, zoals je laatst zei dat je scheten of boeren laat als er romantische situaties zijn omdat je daar niet tegen kanik zou na 2 keer echt boos worden denk ik
ouders betalen bruiloft en bruidspaar krijgt tienduizenden euro'squote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
*dure drankquote:
Japanners verzinnen shit, chinezen maken hetquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouja, ik kan niet echt een onderscheid maken tussen chinezen en japanners. jij wel?
hahaahhaquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of een reis naar een andere Chinees
Kruistocht in `blauwe' spijkerbroek
zullen we keertje trouwen ezell daarna scheiden tochquote:
quote:
HOEDANquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, duidelijk.
[..]
Ik laat eigenlijk altijd boeren en scheten, dat is het meer.
nee want zo was mijn ex ook en dat was een dudequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je met een bepaald iets zit EN DAT JE HET MAAR NIET SNAPT DAT IK ER NIET OVER BEGIN. DAMN MOET IK ECHT ALLES AAN JE VERTELLEN VOOR JE IETS WEET?
- mijn ex, (2011)
wanneer ben jij jarig?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tjacka wij voelen elkaar goed aan
Nouja, ik dus ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee want zo was mijn ex ook en dat was een dudetrauma aan zulke mensen overgehouden
ja hallo ik kan daar niet in ;s nieuwsgierigquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:07 schreef Etsu het volgende:
ik ga stuk om tjacka's reactie in LMI's topic in KPD
Hahaquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:07 schreef Etsu het volgende:
ik ga stuk om tjacka's reactie in LMI's topic in KPD
Japanners hebben lichtere huidskleurquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja hallo ik kan daar niet in ;s nieuwsgierig
nooit opgevallenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Japanners hebben lichtere huidskleur
ik wil niet trouwen, dus nee bedanktquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zullen we keertje trouwen ezell daarna scheiden toch
ik weet niet of ik t mag zeggen want gesloten forumquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
wat raarquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik wil niet trouwen, dus nee bedankt
en anders zou ik de drank zelf houden
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg reclame en toen had ik 'm afgezet
Wat een prestatiequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga richting bed. Ik wens jullie nog een fijne nacht toe op deze magische dag.
ik heb mijn piemel gepostquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
libra tochquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat vind ik raar
jij bent geen steenbok en wel zelfde karakter vaak
wat dat betreft heb ik wel een beetje de twentse mentaliteit (quote:
Dan heb ik dat dus van mijn vaderquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
wat dat betreft heb ik wel een beetje de twentse mentaliteit (), gewoon straight up zeggen waar het op staat, als ik dingen wil gaan raden speel ik wel een potje hints met je
over hints gesproken, nog plannen voor oud en nieuw?sorry moest
ik ga naar amsterdamquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
wat dat betreft heb ik wel een beetje de twentse mentaliteit (), gewoon straight up zeggen waar het op staat, als ik dingen wil gaan raden speel ik wel een potje hints met je
over hints gesproken, nog plannen voor oud en nieuw?sorry moest
je oud en nieuw plannen boeien me geen reet maar ik wilde even die referentie makenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan heb ik dat dus van mijn vader
En ja, zit in Rotterdam bij ara
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
je oud en nieuw plannen boeien me geen reet maar ik wilde even die referentie maken![]()
oh ik snap hem nuquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
je oud en nieuw plannen boeien me geen reet maar ik wilde even die referentie maken![]()
begin er dan niet overquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tevens, ik wil niet aan mijn ex denken echt.
Daarom is het mijn ex
haha ze zijn kanjer vies man rook deze avond pakje uit pure noodquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee. daardoor ben ik verslaafd geworden.
okquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Daarom is het mijn ex
Mijn ex was gister jarig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Daarom is het mijn ex
welkequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha ze zijn kanjer vies man rook deze avond pakje uit pure nood
geen idee, onthoud wel zulke dingen maar shit dat ik moet weten voor school ho maarquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh ik snap hem nu
Tering waarom onthou je dat
hoax wij zijn geen mensenquote:
je ging er zelf over doorquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja moest er aan denken
Nee, jhali begon over oud en nieuwquote:
Geen idee of ze het kut vond. Vind jij het kut?quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:13 schreef Tjacka het volgende:
mijn ex is vandaag jarig
haha snap je mijn handen.
oh, wie doet het nu dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:13 schreef Tjacka het volgende:
mijn ex is vandaag jarig
haha snap je mijn handen.
ja ik weet niet wat jou allemaal verteld isquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
zoals?
dan weet ik wat fake is en wat echt
jij toch?quote:
alles.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:14 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja ik weet niet wat jou allemaal verteld is
Heb er niks van gemerkt eigenlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee of ze het kut vond. Vind jij het kut?
ja lieve schat ik weet niet wat je met alles bedoeltquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
alles.
vertel maar wat echt is en wat nep is, dan kan ik zelf conclusies trekken
alles in jouw leven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja lieve schat ik weet niet wat je met alles bedoelt
neequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gold beyond?
al zeg je ja ben ik boos.
oke in het vervolg als iemand iets over mij zegt zal ik jou lokken en zeggen of het echt of nep isquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
alles in jouw leven.
als de ander zegt dat je 20 bent, dan moet je zeggen dat dat nep is en dat je 17 bent
en zo verder.
veel plezier met typen
oke afgesprokenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
oke in het vervolg als iemand iets over mij zegt zal ik jou lokken en zeggen of het echt of nep is
ja heerlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke afgesproken
wil je met me kinderen maken?
jhali is dit nep of echtquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
etsu hahahah
Jhali heeft een geit gepijpt.
oh shit dit moest in dm.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
etsu hahahah
oh shit dit moest in dm.
hahahaha watquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
etsu hahahah
oh shit dit moest in dm.
ik geloof tjacka.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
hahahaha wat
ETSU, DIT IS NIET WAAR.
van wiequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:18 schreef Jhali het volgende:
ik krijg meteen dm's van mensen; een geit gepijpt?
maar wat heeft het dan voor nut om te zeggen of iets wel of niet waar is als je me toch niet gelooft?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik geloof tjacka.
want hij is blauw en vandaag jarig.
redenen genoeg om niet te liegen
vandaag is een bijzondere dag. je had beter kunnen wachten tot morgen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
maar wat heeft het dan voor nut om te zeggen of iets wel of niet waar is als je me toch niet gelooft?
zeg dan op waquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
aiiiiiiiii jij probeert me een ban aan te smeren
mag ik niet zeggen, is dm's openbaren
tel staat aan hoorquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:21 schreef Ezell het volgende:
wie heeft een geit geneukt? ik mis dingen
heb jij een vriendin?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn vriendin rookte die vroeger
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn vriendin rookte die vroeger
oke ik wil er 3, wat nu?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:24 schreef Jhali het volgende:
oh trouwens etsu, ik wil wel 2 kinderen denk ik
kliksigaret roken als je tegen de wind in fietstquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar die roken echt bizar snel vind je niet
wel lekkerquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar die roken echt bizar snel vind je niet
Gaat het inbranden, Gaat de vloei er omheen raar branden, krijg je losse stukjes papier die je mond on vliegen.quote:
lijkt me onhandigquote:
Birdy met zwart haarquote:
tegenwoordig nooit meerquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
lijkt me onhandig
Fiets jij wel eens?
wat is t verschil tussen fietsen met 2 handen en fietsen met 1 hand?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
lijkt me onhandig
Fiets jij wel eens?
bah va houd eens op met je gekotsquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat het inbranden, Gaat de vloei er omheen raar branden, krijg je losse stukjes papier die je mond on vliegen.
En dan sta je midden op straat te kotsen
ik kies ezellquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:27 schreef Jhali het volgende:
[..]
euh jij mag dan zelf wel kiezen tussen ezel en crack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |