gewoon ruzie krijgen op huwelijksnachtquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
huwelijksnacht valt vaak tegen manje bent de hele dag druk geweest, meeste mensen willen dan alleen nog maar slapen
ik zou serieus afspraken maken daarover met mijn toekomstige man en dat het niet per se hoeft te gebeuren als we te moe zijn en dat huwelijksochtendseks ook prima is
Ja, mij ook.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon ruzie krijgen op huwelijksnacht
Doen ze dat nog af met "jajaja, komt wel.. komt wel!" ?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, mij ook.Zeg dan ook steeds dat ik dat niet wil. En dat trouwen mij niks lijkt. Ik prepareer ze alvast voor wat er niet komen gaat.
Niet als je met mij trouwt, zal vast iets vaker zijn, dus waarom dan niet ook?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap ook niet waarom je seks zou moeten hebben op je huwelijksnacht hoor. Je hebt toch gewoon seks wanneer je daar zin in hebt? Al is het 'n week na je huwelijk, wat maakt het uit
Je moet helemaal niks?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap ook niet waarom je seks zou moeten hebben op je huwelijksnacht hoor. Je hebt toch gewoon seks wanneer je daar zin in hebt? Al is het 'n week na je huwelijk, wat maakt het uit
Net alsof je als je zoveel gevreten en gezopen hebt zin hebt in seksquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:58 schreef Crack_ het volgende:
ik ken mezelf erg goed in zulke situaties omin stress sws ruzie danquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat is wel echt het perfecte begin ja
Lees wat ik zeg, je hebt seks wanneer je er zin in hebtquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet als je met mij trouwt, zal vast iets vaker zijn, dus waarom dan niet ook?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doen ze dat nog af met "jajaja, komt wel.. komt wel!" ?
Ja, maar ik bedoel dat veel mensen beweren dat je dan seks moet hebben ofzoquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net alsof je als je zoveel gevreten en gezopen hebt zin hebt in seks![]()
Fucking moe
hehehehe, samequote:Op dinsdag 24 december 2013 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ken mezelf erg goed in zulke situaties omin stress sws ruzie dan
ja komt omdat ze vroeger niet gingen batsen voor het huwelijk en de huwelijksnacht dan waren ze getrouwd en dan mocht het EINDELIJKquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:58 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe kunnen we scheiden als we niet gaan trouwen?
Ruzieen over dat de een z'n familie betere cadeaus gaf dan de andere ofzoquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat is wel echt het perfecte begin ja
okayokayquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lees wat ik zeg, je hebt seks wanneer je er zin in hebt.
Bedankt voor deze wijze les Jhali, dit was mij nog niet bekendquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja komt omdat ze vroeger niet gingen batsen voor het huwelijk en de huwelijksnacht dan waren ze getrouwd en dan mocht het EINDELIJK
nu neuken ze de ochtend voor ze gaan trouwen nog ff snel op de wasmachine dus hoeft helemaal niet zo
even stress eruit jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:00 schreef Jhali het volgende:
nu neuken ze de ochtend voor ze gaan trouwen nog ff snel op de wasmachine dus hoeft helemaal niet zo
Waarom geen kinderen? Ik weet 't nog nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:00 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga niet trouwen. En ik wil ook geen kids.
Sowieso die cadeau`squote:Op dinsdag 24 december 2013 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ruzieen over dat de een z'n familie betere cadeaus gaf dan de andere ofzo
DIE VAN JOU ZIJN TOCH ZO GOEDKOOP
NEE, DIE DVD SPELER HEBBEN WE WAT AAN
GJREIGHRESGJOSGHTOS
een iemand zoals ik is al erg genoeg voor de wereldquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom geen kinderen? Ik weet 't nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |