hahaquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
eigen bruiloft ook niet. Iets met ubergeile huwelijksnacht en hem nog omhoog moeten kunnen krijgen
Ik zou wel kanjer dronken worden waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:56 schreef Jhali het volgende:
Ik snap mensen niet die helemaal fucking wasted worden op hun eigen bruiloft, zou niet meer dan 2 wijntjes willen hebben
Ik heb zo het gevoel dat ik door mijn ouders gedwongen word tot een grote bruiloft voor familie en shit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bruiloft lijkt me helemaal niet leuk ook.
Een kleinschalige bruiloft lijkt me wel leuk.. maar is bijna niet te doen.
eet twee dagen alleen mandarijnen dan val je afquote:
eindelijkquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
DAGGG, kuskuskje succes kusje fijne kerst
Op die van anderen, gratis booze.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
eigen bruiloft ook niet. Iets met ubergeile huwelijksnacht en hem nog omhoog moeten kunnen krijgen
Lijkt me verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat ik door mijn ouders gedwongen word tot een grote bruiloft voor familie en shit.![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
eet twee dagen alleen mandarijnen dan val je af
Niet teveel brownies etenquote:
huwelijksnacht valt vaak tegen manquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is echt zoquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |