Ook Channing Tatum of [Insert hot dude]quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:54 schreef supersof het volgende:
als iemand mij ten huwelijk vraagt krijgt ie een klap op zijn bek
Nee. Doe mij maar gewoon thuis. Daar voel ik me het fijnst dus dat lijkt me dan fijnerquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee dat is wel om te janken idd
Maar is toch super lief als die man dan een weekendje weg of vakantie boekt naar een plek waar jij altijd al graag heen hebt gewild en je dan romantisch uit eten bent geweest en naar je hotelkamer met uitzicht over de stad gaat en hij je daar ten huwelijk vraagt
Hoe kunnen we scheiden als we niet gaan trouwen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar onze scheiding
Ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook Channing Tatum of [Insert hot dude]
Daarna wel goedmaakseks zekerquote:
Chicks vinden hem heet blijkbaarquote:
geef aan mijquote:
Dit is wel stoppen op je hoogtepuntquote:
En? Die is tof toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:55 schreef Crack_ het volgende:
Sorry, die film heb ik tijdje terug gezien op aanraden van Ezell.
Jaquote:
Bruiloft lijkt me helemaal niet leuk ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:56 schreef Jhali het volgende:
Ik snap mensen niet die helemaal fucking wasted worden op hun eigen bruiloft, zou niet meer dan 2 wijntjes willen hebben
eigen bruiloft ook niet. Iets met ubergeile huwelijksnacht en hem nog omhoog moeten kunnen krijgenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:56 schreef Jhali het volgende:
Ik snap mensen niet die helemaal fucking wasted worden op hun eigen bruiloft, zou niet meer dan 2 wijntjes willen hebben
Gmtaquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is wel stoppen op je hoogtepunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |