iddquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel nog altijd beter dan om 9:00 's ochtends "Hoi" en "dag" te zeggen
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik proef een soort van onzekerheid bij je. Alsof je het stiekem binnenkort wel zou willen allemaal maar nog niet de sprong in het diepe durft te maken?
quote:
quote:
ken je deze?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat er een heel dansje opgevoerd wordt in een park en dat dat dan als verrassing voor mij zou zijn en dat er uit een grote taart dan een ring komt die voor mij is met 1000 man publiek.
Nee, en ken de film ook nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
ken je deze?
moet je de film ook kennen
Ja, wil je harder huilen pls?quote:
WAT.quote:
Daar is geen smiley voorquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, wil je harder huilen pls?
voelt fijn he?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, wil je harder huilen pls?
Die film is zo tof.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
ken je deze?
moet je de film ook kennen
Je ziet er te lang uit, sorry. En als vrouwtje binnen de relatie kan het ook niet dat ik je eruit zou drinken op de bruiloft.quote:
Nee dat is wel om te janken iddquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat er een heel dansje opgevoerd wordt in een park en dat dat dan als verrassing voor mij zou zijn en dat er uit een grote taart dan een ring komt die voor mij is met 1000 man publiek.
Waar, wanneer, wat?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klopt, was het niet vergeten
Ik kijk uit naar onze scheidingquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:54 schreef supersof het volgende:
als iemand mij ten huwelijk vraagt krijgt ie een klap op zijn bek
Dat zou wel genant staan inderdaad. Dat zou de komende 30 jaar het gespreksonderwerp op de jaarlijkse kringverjaardagen worden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ziet er te lang uit, sorry. En als vrouwtje binnen de relatie kan het ook niet dat ik je eruit zou drinken op de bruiloft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |